"Robi się to nie dlatego, że jest użyteczne, ale dlatego, że jest to nawyk" - tak John Mueller podsumował dodawanie słów kluczowych w nagłówkach h1, h2, h3. Tym samym analityk Google podważył skuteczność takich działań, twierdząc, że frazy w nagłówkach by
"Robi się to nie dlatego, że jest użyteczne, ale dlatego, że jest to nawyk" - tak John Mueller podsumował dodawanie słów kluczowych w nagłówkach h1, h2, h3. Tym samym analityk Google podważył skuteczność takich działań, twierdząc, że frazy w nagłówkach były czynnikiem rankingowym, ale na początku lat 2000. https://www.searchenginejournal.com/heading-tags-for-seo/341817/#close
2020-01-03, 09:16
"Robi się to nie dlatego, że jest użyteczne, ale dlatego, że jest to nawyk" - tak John Mueller podsumował dodawanie słów kluczowych w nagłówkach h1, h2, h3. Tym samym analityk Google podważył skuteczność takich działań, twierdząc, że frazy w nagłówkach były czynnikiem rankingowym, ale na początku lat 2000.

https://www.searchenginejournal.com/heading-tags-for-seo/341817/#close
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.