John Mueller z Google odradza tworzenie zbyt wielu stron w różnych językach, chyba że jest to absolutnie konieczne. W szczególności jeśli chodzi o hreflang, Mueller zaleca skupienie się na stronach, które otrzymują ruch w niewłaściwym języku. Na przykład
John Mueller z Google odradza tworzenie zbyt wielu stron w różnych językach, chyba że jest to absolutnie konieczne. W szczególności jeśli chodzi o hreflang, Mueller zaleca skupienie się na stronach, które otrzymują ruch w niewłaściwym języku. Na przykład wyszukiwanie „google” może pasować do wielu stron językowych, a hreflang może pomóc w ich rozróżnieniu. https://www.searchenginejournal.com/googles-john-mueller-cautions-against-overuse-of-multi-language-content/350222
2020-02-24, 10:26
John Mueller z Google odradza tworzenie zbyt wielu stron w różnych językach, chyba że jest to absolutnie konieczne. W szczególności jeśli chodzi o hreflang, Mueller zaleca skupienie się na stronach, które otrzymują ruch w niewłaściwym języku. Na przykład wyszukiwanie „google” może pasować do wielu stron językowych, a hreflang może pomóc w ich rozróżnieniu.

https://www.searchenginejournal.com/googles-john-mueller-cautions-against-overuse-of-multi-language-content/350222
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.