Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe r
Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe reklamy (szczególnie te z branży medycznej!). Tylko w 2018 roku Google usunął 2,3 miliarda „złych” reklam i 28 milionów stron internetowych uznanych za naruszające jego zasady reklamowe, a trendy z pewnością sugerują, że pierwszy kwartał 2020 roku ustanowi nowe rekordy. https://searchengineland.com/a-look-at-googles-recent-covid-19-related-policies-in-search-330992
2020-03-20, 09:57
Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe reklamy (szczególnie te z branży medycznej!).

Tylko w 2018 roku Google usunął 2,3 miliarda „złych” reklam i 28 milionów stron internetowych uznanych za naruszające jego zasady reklamowe, a trendy z pewnością sugerują, że pierwszy kwartał 2020 roku ustanowi nowe rekordy.

https://searchengineland.com/a-look-at-googles-recent-covid-19-related-policies-in-search-330992
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy