Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe r
Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe reklamy (szczególnie te z branży medycznej!). Tylko w 2018 roku Google usunął 2,3 miliarda „złych” reklam i 28 milionów stron internetowych uznanych za naruszające jego zasady reklamowe, a trendy z pewnością sugerują, że pierwszy kwartał 2020 roku ustanowi nowe rekordy. https://searchengineland.com/a-look-at-googles-recent-covid-19-related-policies-in-search-330992
2020-03-20, 09:57
Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe reklamy (szczególnie te z branży medycznej!).

Tylko w 2018 roku Google usunął 2,3 miliarda „złych” reklam i 28 milionów stron internetowych uznanych za naruszające jego zasady reklamowe, a trendy z pewnością sugerują, że pierwszy kwartał 2020 roku ustanowi nowe rekordy.

https://searchengineland.com/a-look-at-googles-recent-covid-19-related-policies-in-search-330992
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.