Ta dziesiątka wyróżnionych w Rankingu Osobowości Marketingu może pochwalić się największą liczbą obserwujących ?❤️ na #instagram:
Ta dziesiątka wyróżnionych w Rankingu Osobowości Marketingu może pochwalić się największą liczbą obserwujących ?❤️ na #instagram: Janina Daily ? - 60 800 Michal Sadowski - 57 000 Magdalena Pawłowska - 22 700 Joanna Ceplin - 20 400 Paweł Tkaczyk - 19 400 Jacek Kłosiński - 9 000 Mariusz Łodyga - 8 800 Rahim Blak - 7 800 Mirosław Skwarek - 7 500 TRACTORmania - dziewczyna na traktorze - 6 900 Szczere gratulacje dla każdego z Was i życzymy kolejnych tysięcy followersów! PS. Dane pochodzą z 15.10.2020. ________________________ Cały ranking 65 osobowości marketingu znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/65-polskich-osobowosci-marketingu-ranking-2021/ #zawszewidoczni #rankingosobowoscimarketingu
2020-12-07, 10:56
Ta dziesiątka wyróżnionych w Rankingu Osobowości Marketingu może pochwalić się największą liczbą obserwujących ?❤️ na #instagram:

Janina Daily ? - 60 800
Michal Sadowski - 57 000
Magdalena Pawłowska - 22 700
Joanna Ceplin - 20 400
Paweł Tkaczyk - 19 400
Jacek Kłosiński - 9 000
Mariusz Łodyga - 8 800
Rahim Blak - 7 800
Mirosław Skwarek - 7 500
TRACTORmania - dziewczyna na traktorze - 6 900

Szczere gratulacje dla każdego z Was i życzymy kolejnych tysięcy followersów!

PS. Dane pochodzą z 15.10.2020.
________________________

Cały ranking 65 osobowości marketingu znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/65-polskich-osobowosci-marketingu-ranking-2021/

#zawszewidoczni #rankingosobowoscimarketingu
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.