Monitoring marki to bardzo ważne narzędzie w pracy marketera i PR-owca. Kiedyś był zwany “prasówką”. Dziś z powodzeniem zastępują to narzędzia takie jak Newspoint. Zapraszamy do lektury gościnnego artykułu na blogu widoczni, którego autorem jest Robert Sa
Monitoring marki to bardzo ważne narzędzie w pracy marketera i PR-owca. Kiedyś był zwany “prasówką”. Dziś z powodzeniem zastępują to narzędzia takie jak Newspoint. Zapraszamy do lektury gościnnego artykułu na blogu widoczni, którego autorem jest Robert Sadowski. ⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵ https://widoczni.com/blog/monitoring-marki-w-social-mediach-i-bazowe-statystyki
2020-12-28, 13:28
Monitoring marki to bardzo ważne narzędzie w pracy marketera i PR-owca. Kiedyś był zwany “prasówką”. Dziś z powodzeniem zastępują to narzędzia takie jak Newspoint. Zapraszamy do lektury gościnnego artykułu na blogu widoczni, którego autorem jest Robert Sadowski.

⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
https://widoczni.com/blog/monitoring-marki-w-social-mediach-i-bazowe-statystyki
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy