Według ostatniego raportu Shopify Plus, u szczytu pandemii COVID-19, 10 lat e-commerce wydarzyło się w ciągu zaledwie 90 dni! Wraz ze zmianą cyfrowego ekosystemu ??, zaobserwować można kilka tendencji, z których dwie plasują się w czołówce: ⚠ rekordowo wy
Według ostatniego raportu Shopify Plus, u szczytu pandemii COVID-19, 10 lat e-commerce wydarzyło się w ciągu zaledwie 90 dni! Wraz ze zmianą cyfrowego ekosystemu ??, zaobserwować można kilka tendencji, z których dwie plasują się w czołówce: ⚠ rekordowo wysoka liczba konkurentów i ⚠ zmiana przyzwyczajeń konsumentów. Zapraszamy do wpisu gościnnego QuarticOn, z którego dowiecie się, co zrobić, by w okolicznościach pandemii utrzymać się na powierzchni, zbudować skuteczny sklep internetowy i wygrać walkę o klienta ?? https://widoczni.com/blog/skuteczny-sklep-internetowy-w-4-krokach-case-studies-z-technologia-w-roli-glownej
2021-03-10, 15:50
Według ostatniego raportu Shopify Plus, u szczytu pandemii COVID-19, 10 lat e-commerce wydarzyło się w ciągu zaledwie 90 dni! Wraz ze zmianą cyfrowego ekosystemu ??, zaobserwować można kilka tendencji, z których dwie plasują się w czołówce: ⚠ rekordowo wysoka liczba konkurentów i ⚠ zmiana przyzwyczajeń konsumentów.

Zapraszamy do wpisu gościnnego QuarticOn, z którego dowiecie się, co zrobić, by w okolicznościach pandemii utrzymać się na powierzchni, zbudować skuteczny sklep internetowy i wygrać walkę o klienta ??

https://widoczni.com/blog/skuteczny-sklep-internetowy-w-4-krokach-case-studies-z-technologia-w-roli-glownej
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.