Udział procentowy specjalistów social media w całym zespole to kluczowa kategoria pozwoliła na wytypowanie 2⃣8⃣ największych agencji specjalizujących się w mediach społecznościowych.
Udział procentowy specjalistów social media w całym zespole to kluczowa kategoria pozwoliła na wytypowanie 2⃣8⃣ największych agencji specjalizujących się w mediach społecznościowych. Agencje Social Media z czołówki rankingu z największym odsetkiem współpracowników o specjalizacji social media to: ? Socialtime - 52% ? Tigers - 36% ? Agencja Nie Do Ogarnięcia - 29% ? 121PR - 26% ? PrzerwaNaReklame.pl (Płodni) - 26% Gratulacje dla całej piątki! ??? ___________________________________ Cały ranking znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/ranking-agencji-social-media-2021
2021-04-07, 10:14
Udział procentowy specjalistów social media w całym zespole to kluczowa kategoria pozwoliła na wytypowanie 2⃣8⃣ największych agencji specjalizujących się w mediach społecznościowych.

Agencje Social Media z czołówki rankingu z największym odsetkiem współpracowników o specjalizacji social media to:
? Socialtime - 52%
? Tigers - 36%
? Agencja Nie Do Ogarnięcia - 29%
? 121PR - 26%
? PrzerwaNaReklame.pl (Płodni) - 26%

Gratulacje dla całej piątki! ???

___________________________________

Cały ranking znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/ranking-agencji-social-media-2021
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.