Wiele osób zaczyna sprzedaż i pozyskiwanie klientów przez internet od stworzenia strony internetowej i…na tym kończy. Tymczasem o miejsce w wynikach wyszukiwania w Google walczą tysiące, jeśli nie miliony stron. Co zrobić, aby mimo wysokiej konkurencji do
Wiele osób zaczyna sprzedaż i pozyskiwanie klientów przez internet od stworzenia strony internetowej i…na tym kończy. Tymczasem o miejsce w wynikach wyszukiwania w Google walczą tysiące, jeśli nie miliony stron. Co zrobić, aby mimo wysokiej konkurencji dotrzeć do swoich potencjalnych klientów? Odpowiedzią jest marketing internetowy. Jak wziąć udział? Warsztaty skierowane są do wszystkich, którzy posiadają już stronę internetową i chcą popracować nad jej widocznością w sieci, jakością i potencjałem. Aby zajęcia były efektywne, przygotuj: komputer dostępy do swojej strony internetowej konto na Gmailu (będziemy korzystać z narzędzi Google) Podczas warsztatów poznasz podstawowe zagadnienia marketingu internetowego oraz konkretne działania, które możesz wdrożyć już dziś. Plan szkolenia: Wprowadzenie do marketingu internetowego – co warto wiedzieć na początek Optymalizacja strony we własnym zakresie – zajęcia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi Content marketing – jak tworzyć efektywną treść na stronę internetową Analityka – oceń skuteczność swoich działań Gdzie szukać wsparcia? – porady odnośnie współpracy z agencjami i freelancerami Czas na pytania i odpowiedzi Korzyści dowiesz się, co decyduje o tym, czy Twoja strona widoczna jest w Google poznasz możliwości promocji strony – płatne i bezpłatne nauczysz się podstawowej optymalizacji strony pod Google zrozumiesz zależność pomiędzy treściami strony a jej widocznością i sukcesem sprzedażowym poznasz podstawowe narzędzia marketingu internetowego przeprowadzisz analizę skuteczności swojej strony internetowej zaplanujesz i zweryfikujesz z ekspertem pomysły na rozwój swojej strony Pytania i odpowiedzi Czy po tych zajęciach będę ekspertem marketingu internetowego? Nie, ale będziesz w stanie zrealizować wiele skutecznych działań we własnym zakresie, bez przeznaczania na ten cel specjalnego budżetu. Poznasz możliwości optymalizacji strony, bez narażania jej na kary Google. Prowadzę marketing internetowy we własnej firmie, czy to zajęcia dla mnie? Na zajęciach omówimy podstawy i skupimy się na edukacji osób, które nie znają lub nie rozumieją takich pojęć jak pozycjonowanie, Adwords, remarketing czy współczynnik odrzuceń. Jeśli masz za sobą pierwsze kroki w marketingu, wypatruj kolejnych szkoleń. Nie mam jeszcze strony internetowej. Czy mogę przyjść? Tak, ale podczas ćwiczeń będziesz pracować na przykładzie innej strony internetowej. Poznasz teorię, ale nie wdrożysz jej od razu w życie. Jeśli to Ci odpowiada, zapraszamy serdecznie na warsztaty. Jeśli masz jakieś pytania w sprawie warsztatów, zadaj je prowadzącej: mailem: anna.zalewska@widoczni.pl lub na LinkedIn: www.linkedin.com/in/ania-zalewska-poznan Prowadząca Anna Zalewska, widoczni Pasjonatka marketingu internetowego, w szczególności content marketingu. Od 2014 roku związana z agencją widoczni z Poznania. Szkoli na poznańskich uczelniach, uczy blogerów i początkujących, jak wykorzystać potencjał swojej strony internetowej. Swoją wiedzę zawdzięcza bogatemu doświadczeniu: prowadziła kampanie Adwords, realizowała kampanie reklamowe na Facebooku, ściśle współpracowała z pozycjonerami, kierowała zespołem copywriterów, tworzyła treści na strony internetowe. Obecnie realizuje kompleksowe działania marketingowe dla agencji widoczni i czuwa nad rozwojem strony widoczni.com.
2018-01-29, 10:26
Wiele osób zaczyna sprzedaż i pozyskiwanie klientów przez internet od stworzenia strony internetowej i…na tym kończy. Tymczasem o miejsce w wynikach wyszukiwania w Google walczą tysiące, jeśli nie miliony stron. Co zrobić, aby mimo wysokiej konkurencji dotrzeć do swoich potencjalnych klientów? Odpowiedzią jest marketing internetowy.

Jak wziąć udział?

Warsztaty skierowane są do wszystkich, którzy posiadają już stronę internetową i chcą popracować nad jej widocznością w sieci, jakością i potencjałem. Aby zajęcia były efektywne, przygotuj:

komputer
dostępy do swojej strony internetowej
konto na Gmailu (będziemy korzystać z narzędzi Google)
Podczas warsztatów poznasz podstawowe zagadnienia marketingu internetowego oraz konkretne działania, które możesz wdrożyć już dziś.

Plan szkolenia:

Wprowadzenie do marketingu internetowego – co warto wiedzieć na początek
Optymalizacja strony we własnym zakresie – zajęcia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi
Content marketing – jak tworzyć efektywną treść na stronę internetową
Analityka – oceń skuteczność swoich działań
Gdzie szukać wsparcia? – porady odnośnie współpracy z agencjami i freelancerami
Czas na pytania i odpowiedzi
Korzyści

dowiesz się, co decyduje o tym, czy Twoja strona widoczna jest w Google
poznasz możliwości promocji strony – płatne i bezpłatne
nauczysz się podstawowej optymalizacji strony pod Google
zrozumiesz zależność pomiędzy treściami strony a jej widocznością i sukcesem sprzedażowym
poznasz podstawowe narzędzia marketingu internetowego
przeprowadzisz analizę skuteczności swojej strony internetowej
zaplanujesz i zweryfikujesz z ekspertem pomysły na rozwój swojej strony
Pytania i odpowiedzi

Czy po tych zajęciach będę ekspertem marketingu internetowego?

Nie, ale będziesz w stanie zrealizować wiele skutecznych działań we własnym zakresie, bez przeznaczania na ten cel specjalnego budżetu. Poznasz możliwości optymalizacji strony, bez narażania jej na kary Google.

Prowadzę marketing internetowy we własnej firmie, czy to zajęcia dla mnie?

Na zajęciach omówimy podstawy i skupimy się na edukacji osób, które nie znają lub nie rozumieją takich pojęć jak pozycjonowanie, Adwords, remarketing czy współczynnik odrzuceń. Jeśli masz za sobą pierwsze kroki w marketingu, wypatruj kolejnych szkoleń.

Nie mam jeszcze strony internetowej. Czy mogę przyjść?

Tak, ale podczas ćwiczeń będziesz pracować na przykładzie innej strony internetowej. Poznasz teorię, ale nie wdrożysz jej od razu w życie. Jeśli to Ci odpowiada, zapraszamy serdecznie na warsztaty.

Jeśli masz jakieś pytania w sprawie warsztatów, zadaj je prowadzącej:

mailem: anna.zalewska@widoczni.pl lub na LinkedIn: www.linkedin.com/in/ania-zalewska-poznan



Prowadząca

Anna Zalewska, widoczni

Pasjonatka marketingu internetowego, w szczególności content marketingu. Od 2014 roku związana z agencją widoczni z Poznania. Szkoli na poznańskich uczelniach, uczy blogerów i początkujących, jak wykorzystać potencjał swojej strony internetowej. Swoją wiedzę zawdzięcza bogatemu doświadczeniu: prowadziła kampanie Adwords, realizowała kampanie reklamowe na Facebooku, ściśle współpracowała z pozycjonerami, kierowała zespołem copywriterów, tworzyła treści na strony internetowe. Obecnie realizuje kompleksowe działania marketingowe dla agencji widoczni i czuwa nad rozwojem strony widoczni.com.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy