Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Oto Oni! Przed Wami 1⃣0⃣0⃣ najgorętszych nazwisk marketingu!?Kogo warto śledzić w internecie w 2022? Kto posiada najwięcej obserwujących w social mediach? Jakie nazwisko jest najczęściej wyszukiwane w Google ?? Zapraszamy na zaktualizowane zestawienie 100 Polskich Osobowości Marketingu!

W tym roku do tego zacnego grona dołączyli: Ewa Wysocka, Cezary Lech, Ola Gościniak, Rafał Szymański, Maciej Sznitowski, Joanna Drabent, Maciek Budzich, Szymon Mierzwa, Ola Budzynska, Michał Suski, Mirek Burnejko, Marta Gryszko, Radek Czahajda, Agata Chmielewska, Artur Smolicki, Barbara Soltysinska, Piotr Chmielewski, Katarzyna Młynarczyk, Grzegorz Strzelec, Kamil Bolek, Zuza Skrzyńska, Adrian Gamoń, Damian Rams, Artur Maciorowski, Sławomir Gdak, Kamila Rowińska, Maciej Martowicz, Marcin Osman, Dominika Trawka, Tomasz Niezgoda, Robert Marczak, Anna Kreiser, Krzysztof Karaś, Marta Kaczmarski, Marek Gonsior.

Wielkie gratulacje dla wszystkich wyróżnionych! ???

Sprawdźcie, kto jeszcze znalazł się w naszym zestawieniu ?https://widoczni.com/blog/100-polskich-osobowosci-marketingu-ranking-2022
2021-12-08, 15:24
facebook
Czy w Widocznych można się rozwijać ?? Odpowiedź na to pytanie z pewnością interesuje kandydatów aplikujących do naszej agencji :) Zuza, Ada, Przemek, Maciek, Agata i Daniel już Wam śpieszą z odpowiedzią! Zobaczcie, jak wygląda rozwój w Widocznych z ich perspektywy ??
_______________

Sprawdź aktualne oferty pracy w naszej agencji:
https://widoczni.com/o-nas/kariera
2021-12-08, 12:42
facebook
Marketing nie musi być trudny, a zespół marketingowy nie musi pracować w stresujących warunkach ❎?. Możesz przecież lepiej zorganizować pracę i uzyskać dostęp do zaawansowanych danych ?‍?? i możliwości! Z jakich narzędzi w tym celu skorzystać? O tym dowiecie się z naszego artykułu, który napisaliśmy gościnnie na bloga Zdalny Ninja ??

https://zdalnyninja.pl/7-narzedzi-usprawniajacych-prace-zdalna-marketera
2021-12-07, 16:09
facebook
Jak zaczęła się nasza przygoda z agencją Widoczni? ? Każdy z nas ma inną, swoją własną historię ? O tym, jak długo już tu pracujemy opowiedzą Wam: Przemek, Daniel, Agata, Zuza, Ada i Maciek ??

#zawszewidoczni #tusiędobrzepracuje #agencjaseopoznan
2021-12-07, 09:36
facebook
Jak analizować linki ? prowadzące do strony, by uniknąć błędów i zapewnić sobie wysokie pozycje ?? w wyszukiwarce oraz lepsze efekty działań SEO? Mamy dla Ciebie poradnik, w którym znajdziesz sprawdzone narzędzia i strategie! Zobacz koniecznie???
https://widoczni.com/blog/jak-analizowac-profil-linkow
2021-12-06, 16:28
facebook
Dziś w ekipie Widoczni na naszym tradycyjnym spotkaniu online powitaliśmy ? nowych osób! Do naszego zespołu dołączyli:
? Dział Content Marketingu: Ania, Magda, Eliza i Agata
? Dział Customer Success: Michał
? Dział Google Ads: Zosia
? Dział Marketingu Internetowego: Sebastian, Paulina, Krystian, Jessica.

Gorąco witamy Was w naszych szeregach i trzymamy kciuki za Was szybki rozwój! ???
2021-12-03, 16:22
facebook
Czy Twoja kampania Google Ads buduje ruch ??, pozwala Ci wzmacniać wizerunek eksperta oraz czy zwiększa sprzedaż? Aby się tego dowiedzieć, powinieneś poznać istotne KPI! Sprawdź, jakie wskaźniki efektywności ?‍? reklam Google warto monitorować!

Artykuł dostępny na: https://widoczni.com/blog/wskazniki-kampanii-google-ads
2021-12-03, 11:52
facebook
Marketing to nie Facebook ❎, a branding to nie logo ❎. Jak rozumieć branding i czy firmy robią go dobrze? Na te pytania odpowiedział kolejny gość Akademii Widoczni, ?‍♂Marek Gonsior! Sprawdźcie jak zaplanować budowanie marki, jakie cechy są niezbędne, aby robić to dobrze i wreszcie jak skorzystać ze wsparcia konsultantów zewnętrznych. Zapraszamy do wywiadu Oko w Oko z Gościem??

https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/marek-gonsio
2021-12-02, 16:34
facebook
Dziś rozpoczynamy dwudniowe szkolenie w Warszawie prowadzone przez z certyfikowanych trenerów Dale Carnegie Training . Szkolenie ma na celu wzmocnienie naszych umiejętności prezentacyjnych ?‍?. Liczmy na 2 dni wartościowej wiedzy i mnóstwa wskazówek! ??
#szkolimysie
2021-12-02, 12:56
facebook
Dlaczego wybraliśmy Widocznych w swojej ścieżce kariery ?‍??? TO PROSTE! Powodów jest co najmniej 5: 1⃣ dynamiczny rozwój, 2⃣ atmosfera, 3⃣ ludzie, 4⃣ zarobki, 5⃣ benefity.
Sprawdź, jak wygląda praca w naszej agencji, czego możesz się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej oraz co warto wiedzieć przed rekrutacją??

Widoczni - tu się dobrze pracuje❗ Dlaczego? Zobacz wideo! ??
Zuza, Przemysław, Adrianna, Daniel, Agata, Maciej - dzięki za szczere opinie i podzielenie się swoimi odczuciami:) Dobrze mieć takich ludzi w zespole ?☺️
Więcej informacji na stronie: https://widoczni.com/o-nas/kariera
2021-12-01, 18:01
facebook
?⤴ Ponad 3-krotny wzrost konwersji!
?⤴ 3,6-krotny wzrost wyświetleń w GSC!
?⤴ 2-krotny wzrost fraz w TOP10!
?⤴ 2,2-krotny wzrost ruchu na stronie!

Takie efekty dzięki pozycjonowaniu lokalnemu wypracowaliśmy dla naszego kolejnego klienta Magnum Arena - firmy zajmującej się organizacją gier integracyjnych w Trójmieście!

O tym, jak osiągnęliśmy takie rezultaty oraz co o współpracy z nami sądzi pan Kamil Zalewski, właściciel sklepu przeczytacie na ? https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/firmy-lokalne/magnum-arena/

#zawszewidoczni #pozycjonowanie #lokalneseo
2021-12-01, 15:00
facebook
A w Wasze ręce trafił już najnowszy Marketer+ ? Jeśli tak to gorąco zachęcamy do zerknięcia na artykuł naszego speca od SEO ?‍?. Michał Plebański radzi, jak przeprowadzić audyt analityki ? w 9 krokach! Zobaczcie koniecznie! ??

#akademiawidoczni #marketerplus #widoczniwmediach #analityka
2021-12-01, 12:32
facebook
Jak wygląda optymalizacja meta danych krok po kroku? Poznaj wskazówki ekspertów ?‍?, którzy wiedzą, jak zoptymalizować meta tagi, by były one atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów wyszukiwarki ?.

Zobacz artykuł: https://widoczni.com/blog/optymalizacja-meta-danych-w-pozycjonowaniu
2021-11-26, 13:00
facebook
Aby SEO przynosiło satysfakcjonujące efekty musi być spełnionych kilka warunków ☝️. Na właścicieli stron i sklepów internetowych czyha po drodze wiele pułapek! Aby w nie wpaść przygotowaliśmy zestawienie 8 największych błędów w pozycjonowaniu, których należy unikać.

Zapraszamy do gościnnego artykułu Akademii Widoczni na portalu Rynek Inwestycji ???

https://rynekinwestycji.pl/strona-nie-jest-widoczna-w-google-8-najwiekszych-bledow-pozycjonowania
2021-11-25, 15:28
facebook
Twoja kampania Google Ads nie działa tak jak powinna ?? A może przy jej ustawianiu popełniłeś/aś jeden z karygodnych błędów? Jakie błędy ❌ są najczęstsze w reklamach Google Ads i jak ich uniknąć? Tego dowiesz się z kolejnego wywiadu, którego gościem jest Agata Tuszyńska - menadżer Google Ads z agencji widoczni!

Zobacz wywiad ?➡ https://widoczni.com/akademia-widoczni/video/najwieksze-bledy-kampanii-google-ads
2021-11-25, 12:26
facebook
Jak promować polski biznes ?? za granicą? Nikt nie odpowie na to pytanie lepiej niż Michał Suski?‍?, współtwórca Surfer - narzędzia do optymalizacji on-page i automatyzacji pracy z contentem

Nie każdy wie, że Surfer podbija nie tylko polski rynek, ale przede wszystkim amerykański. Czy rozwój marki w USA wygląda inaczej niż w Polsce? Czym użytkownicy anglojęzyczni różnią się od polskich?

O to i nie tylko, zapytaliśmy w wywiadzie naszego gościa. Zobaczcie koniecznie! ?? https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/michal-suski
2021-11-24, 14:18
facebook
Działanie na rzecz mieszkańców Miasto Poznań i wspieranie naszego miasta to dla nas wielka sprawa. Dlaczego? Bo kochamy to miasto ?, a lokalna społeczność ma dla nas znaczenie. Wspieramy ją w tym, w czym jesteśmy najlepsi ?‍??- pozycjonujemy stronę poznan.pl, tak, aby Poznaniacy mogli łatwiej dotrzeć w Google do rzetelnych informacji prosto od miasta.

Dziękujemy za zaufanie ???
2021-11-23, 11:06
facebook
?? E-commerce jest utożsamiany głównie z wygodą robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Biznesowo taka relacja określana jest jako B2C. Drugim, w Polsce wciąż mniej znanym, elementem handlu on-line jest e-commerce B2B.

Dla producentów najlepszym rozwiązaniem jest łączenie dwóch tych kanałów. Dlaczego tak jest? Jakie strategie wybrać, by najefektywniej rozwijać obie drogi jednocześnie? Zapraszamy na gościnny artykuł na blogu Widoczni od best.net!

https://widoczni.com/blog/6-sprawdzonych-sposobow-jak-efektywnie-laczyc-e-commerce-b2b-z-b2c
2021-11-22, 15:12
facebook
Nasz artykuł na 3. stronie magazynu E-commerce & digital marketing ?!!! O tym:
➡ Jak budować zaufanie w e-commerce?
➡ O jakie elementy strony zadbać, by wzbudzić zaufanie klientów?
➡ Jak utrzymywać zaufanie stałych klientów do e-commerce?

pisze Kasia Nowak z Widoczni.com!

Artykuł dostępny także online: https://www.e-commerce-24.pl/e-sprzedaz/e-commerce-godny-zaufania
2021-11-22, 11:11
facebook
?Czas na kolejnego gościa Akademii Widoczni "Oko w Oko z marketingiem internetowym". A jest nim współtwórczyni polskiego, a jednocześnie światowego narzędzia cux.io - Paulina Walkowiak!

User Experience - to brzmi drogo ?, a jednak dzięki technologiom możemy nawet w niewielkiej firmie korzystać z dobrodziejstw analityki i optymalizacji UX. Zobacz wywiad z naszym gościem i dowiedz się, na czym polega automatyzacja, jak badać użytkowników i dlaczego Google Analytics to za mało.

https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/paulina-walkowiak
2021-11-19, 16:39
facebook
Czas podsumować tegoroczny Poznań Biznes Partner, na którym gościliśmy jako prelegenci wydarzenia! W tym roku Poznańskie Dni Przedsiębiorczości odbyły się w nieco innej formule - widzowie mogli oglądać wystąpienia LIVE na kanale streamingowym ??‍?.

Trenerka Akademii Widoczni, Adrianna Nowak podczas swojej prelekcji przybliżyła korzyści, jakie płyną z aktywności na platformie Linkedin. Przekonywała, że to świetne narzędzie do promowania swojej marki osobistej i budowania pozycji eksperta.

Organizatorom wydarzenia dziękujemy za ponowne zaproszenie do grona prelegentów, a uczestnikom za udział! Ci, którzy przegapili wystąpienia, będą mogli wkrótce obejrzeć nagrania prelekcji ;) Śledźcie nas! ?

Całą relację z wydarzenia znajdziecie na: https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/akademia-widoczni-na-poznanskich-dniach-przedsiebiorczosci-2021
2021-11-19, 12:31
facebook
? Zastanawiasz się, jaki system do zarządzania treścią najlepiej sprosta Twoim oczekiwaniom? Zerknij do najnowszego ? zestawienia najpopularniejszych platform CMS ?, w którym porównujemy ze sobą 15 różnych systemów: WordPress, WebWave, Joomla, October CMS, Drupal, Craft CMS, Quick.Cms, Grav, TYPO3, Wix, Silverstripe, Weebly, Squarespace, eZ Platform.

Które z nich mają najwięcej wdrożeń? Które najwięcej wyszukiwań w Google? Jaka jest ich cena, rok wydania i pochodzenie? Na które wady trzeba uważać?

O tym wszystkim (i nie tylko!) w naszym Przeglądzie CMS na 2⃣0⃣2⃣1⃣ rok. Sprawdźcie koniecznie! https://widoczni.com/blog/przeglad-platform-cms-2021
2021-11-18, 10:04
facebook
Chcesz poprawić swoje techniczne SEO na stronie ??, ale nie wiesz od czego zacząć! W gościnnym artykule dla WhitePress dzielimy się 10 najczęstszymi błędami ❌ w sklepie internetowym i pokazujemy jak z nich wybrnąć!

Zobaczcie koniecznie ?

https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/726/10-bledow-w-twoim-sklepie-internetowym-zobacz-jak-poprawic-techniczne-seo
2021-11-17, 16:56
facebook
Właśnie trwa szkolenie online Akademii Widoczni we współpracy z Miasto Poznań (@miastopoznan_). Podczas dzisiejszego spotkania z cyklu "Akademia Widoczni dla Poznania" Ania Zalewska ?‍? opowiada o tym, jak efektywnie prowadzić blog firmowy ;)

#akademiawidoczni #Miastopoznan #szkolenieonline #contentmarketing
2021-11-17, 12:47
1...78910111213...59
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.