Czy Coronavirus wpłynie znacząco na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Trudno przewiedzieć. Eksperci sugerują, że jeśli epidemia nadal będzie się rozprzestrzeniać w takim tempie, większość zakupów (nawet tych codziennych) będzie odbywać się online.
Czy Coronavirus wpłynie znacząco na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Trudno przewiedzieć. Eksperci sugerują, że jeśli epidemia nadal będzie się rozprzestrzeniać w takim tempie, większość zakupów (nawet tych codziennych) będzie odbywać się online. Póki co, duże konferencje branżowe, takie jak DealMaker, zostały odwołane. Za to Google anulowało CloudNext i zapowiedziało transmisję internetową. https://www.searchenginejournal.com/coronavirus-impact-search-marketing/352792
2020-03-04, 09:06
Czy Coronavirus wpłynie znacząco na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Trudno przewiedzieć. Eksperci sugerują, że jeśli epidemia nadal będzie się rozprzestrzeniać w takim tempie, większość zakupów (nawet tych codziennych) będzie odbywać się online.

Póki co, duże konferencje branżowe, takie jak DealMaker, zostały odwołane. Za to Google anulowało CloudNext i zapowiedziało transmisję internetową. https://www.searchenginejournal.com/coronavirus-impact-search-marketing/352792
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.