Czy Coronavirus wpłynie znacząco na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Trudno przewiedzieć. Eksperci sugerują, że jeśli epidemia nadal będzie się rozprzestrzeniać w takim tempie, większość zakupów (nawet tych codziennych) będzie odbywać się online.
Czy Coronavirus wpłynie znacząco na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Trudno przewiedzieć. Eksperci sugerują, że jeśli epidemia nadal będzie się rozprzestrzeniać w takim tempie, większość zakupów (nawet tych codziennych) będzie odbywać się online. Póki co, duże konferencje branżowe, takie jak DealMaker, zostały odwołane. Za to Google anulowało CloudNext i zapowiedziało transmisję internetową. https://www.searchenginejournal.com/coronavirus-impact-search-marketing/352792
2020-03-04, 09:06
Czy Coronavirus wpłynie znacząco na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Trudno przewiedzieć. Eksperci sugerują, że jeśli epidemia nadal będzie się rozprzestrzeniać w takim tempie, większość zakupów (nawet tych codziennych) będzie odbywać się online.

Póki co, duże konferencje branżowe, takie jak DealMaker, zostały odwołane. Za to Google anulowało CloudNext i zapowiedziało transmisję internetową. https://www.searchenginejournal.com/coronavirus-impact-search-marketing/352792
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy