Oto dziesiątka Marketingowców najchętniej obserwowanych na #Linkedin:
Oto dziesiątka Marketingowców najchętniej obserwowanych na #Linkedin: 1⃣ Michal Sadowski - 40690 obserwujących ? 2⃣ Wojciech Herra - 30770 obserwujących 3⃣ Rahim Blak - 21100 obserwujących 4⃣ Paweł Tkaczyk - 18880 obserwujących 5⃣ Jacek Kotarbiński - 15450 obserwujących 6⃣ Angelika Chimkowska - 144420 obserwujących 7⃣ Szymon Slowik - 11915 obserwujących 8⃣ Greg Albrecht - 11600 obserwujących 9⃣ Damian Sałkowski - 11250 obserwujących ? Artur Kurasiński - 10310 obserwujących ? Gratulacje dla każdego z Was! To Wy wyznaczacie trendy na tym portalu! ? __________________ Pozostałych 55 marketingowców znajdziecie w naszym rankingu Osobowości Marketingu: https://lnkd.in/eRN8z7w #rankingosobowoscimarketingu #zawszewidoczni
2020-12-01, 11:13
Oto dziesiątka Marketingowców najchętniej obserwowanych na #Linkedin:
1⃣ Michal Sadowski - 40690 obserwujących ?
2⃣ Wojciech Herra - 30770 obserwujących
3⃣ Rahim Blak - 21100 obserwujących
4⃣ Paweł Tkaczyk - 18880 obserwujących
5⃣ Jacek Kotarbiński - 15450 obserwujących
6⃣ Angelika Chimkowska - 144420 obserwujących
7⃣ Szymon Slowik - 11915 obserwujących
8⃣ Greg Albrecht - 11600 obserwujących
9⃣ Damian Sałkowski - 11250 obserwujących
? Artur Kurasiński - 10310 obserwujących

? Gratulacje dla każdego z Was! To Wy wyznaczacie trendy na tym portalu! ?
__________________

Pozostałych 55 marketingowców znajdziecie w naszym rankingu Osobowości Marketingu: https://lnkd.in/eRN8z7w

#rankingosobowoscimarketingu #zawszewidoczni
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.