Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Z ankiet przeprowadzonych przez Ignite Visibility wynika, że aż 59% ankietowanych nadal woli wyszukiwać lokalne informacje na desktopach. Trzeba dodać, że około 90% respondentów miało ponad 55 lat. To pokazuje, że istnieją spore różnice między zachowaniami użytkowników różnych generacji.

https://lnkd.in/dDJEEy6
2019-11-26, 13:18
facebook
Największą zagwozdką ?przyszłych właścicieli sklepów internetowych jest wybór platformy e-commerce. Na rynku istnieją dziesiątki rozwiązań, zarówno polskich i zagranicznych. Kryterium, jakim warto się kierować przy wyborze platformy sklepowej jest przystosowanie pod SEO i łatwość wprowadzania optymalizacji technicznej.

Aby ułatwić Wam zadanie przygotowaliśmy kompleksowe zestawienie funkcji SEO najpopularniejszych platform e-commerce ??. Która z nich wypada najlepiej? Shopify, Prestashop, Sky-Shop.pl, Magento, RedCart.pl, Shoplo, WooCommerce, Shoper , eSklep (by home.pl) ? Sprawdźcie!

? Wszystkim przedstawicielom platform dziękujemy za zaangażowanie i pomoc przy tworzeniu rankingu. ?

https://widoczni.com/blog/seo-ranking-platform-e-commerce
2019-11-26, 11:32
facebook
Czwartkowym szkoleniem z optymalizacji konwersji podsumowaliśmy tegoroczny cykl spotkań w Plus Jeden Poznań.

Ale spokojnie...widzimy się już wiosną na kolejnych szkoleniach ??‍?! Obecnie szukamy inspiracji i pomysłów na nowe tematy (również te zaawansowane!).

Jeśli chciałbyś/ałabyś abyśmy poruszyli jakiś konkretny obszar marketingu internetowego, daj znać w komentarzu lub mailowo: marketing@widoczni.pl. Każdą z propozycji na pewno przeanalizujemy ? i weźmiemy pod uwagę :)

A jak wyglądało czwartkowe spotkanie? Sprawdźcie tutaj
➡ https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/akademiawidoczni-o-optymalizacji-konwersji-szkolenie-w-plus-jeden
2019-11-25, 11:56
facebook
Nowe ulepszenia dla wideo w wynikach wyszukiwania Google. Jednym z nich są znaczniki, które pomagają użytkownikom przejść bezpośrednio do określonej części filmu.

#google #youtube #movies #search #structureddata

https://www.searchenginejournal.com/google-provides-new-information-on-latest-video-structured-data-features/336749/#close
2019-11-25, 09:51
facebook
Największą zagwozdką ?przyszłych właścicieli sklepów internetowych jest wybór platformy e-commerce. Na rynku istnieją dziesiątki rozwiązań, zarówno polskich i zagranicznych. Kryterium, jakim warto się kierować przy wyborze platformy sklepowej jest przystosowanie pod SEO i łatwość wprowadzania optymalizacji technicznej.

Aby ułatwić Wam zadanie przygotowaliśmy kompleksowe zestawienie funkcji SEO najpopularniejszych platform e-commerce ??. Która z nich wypada najlepiej? Shopify, PrestaShop, Sky-Shop.pl, Magento, RedCart.pl, Shoplo, WooCommerce, Shoper, eSklep (by home.pl) ? Sprawdźcie!

? Wszystkim przedstawicielom platform dziękujemy za zaangażowanie i pomoc przy tworzeniu rankingu. ?

https://widoczni.com/blog/seo-ranking-platform-e-commerce
2019-11-22, 11:00
facebook
Mamy dla Was świeżutkie zestawienie popularności platform e-commerce ?? w Polsce. Największe kawałki tortu należą do dwóch wiodących liderów. Na czele stale od kilku lat ? PrestaShop (40,1 % użytkowników). Drugie miejsce należy do Shoper (22,7% użytkowników). Pozostałe platformy zebrały już wynik jednocyfrowy.

Więcej na temat popularności platform sklepowych, a także ich funkcjonalnościach pod kątem SEO znajdziecie w naszym najnowszym rankingu na blogu ? https://widoczni.com/blog/seo-ranking-platform-e-commerce
2019-11-22, 09:21
facebook
Bez dobrej analityki, trudno mówić o efektywnym prowadzeniu biznesu. Kluczem do sukcesu jest Google Analytics, bezpłatne narzędzie, które pozwoli rozwinąć skrzydła Twojej firmie ??!

Od czego więc zacząć korzystanie z GA, aby odkryć potencjał analityki internetowej i przekuć go w realne zyski?

Przejdź razem z nami przez 6⃣ kroków, by wycisnąć jak najwięcej z tego prostego narzędzia ⤵

https://widoczni.com/blog/jak-korzystac-z-google-analytics
2019-11-21, 10:26
facebook
Nowe opcje reklam w Google dla lokalnych firm ??! Jedną z nich jest możliwość promocji pinezki w mapach Google (gif poniżej). Po jej kliknięciu wyświetli się pełny promowany wpis, a użytkownicy mogą oznaczyć go jako przystanek na swojej trasie ?.

Więcej informacji: https://lnkd.in/eUXPtdh

#google #local #ads #googlemaps
2019-11-21, 09:51
facebook
Tegoroczny PrestaShop Day Warsaw mieliśmy okazję ocenić zarówno z perspektywy prelegenta ?‍?, jak i uczestnika ?‍?. Zanim Przemysław Michałek, nasz spec od SEO, wystąpił na scenie, postanowiliśmy sprawdzić, ? o czym mówią inni prelegenci.

Poziom merytoryczny wystąpień okazał się być naprawdę wysoki. Dziękujemy: Karolina Szenk, Grzegorz Frątczak, Jarosław Sieradzki, Dominika Kawucha, Jacek Chmielecki Trener Biznesu, Mówca, Inwestor za podzielenie się cennymi wskazówkami i własnymi przemyśleniami odnośnie branży e-commerce ???

Na naszym blogu znajdziecie relacje z wydarzenia i opis najciekawszych wystąpień ?

https://widoczni.com/blog/prestashop-day-warsaw
2019-11-20, 13:00
facebook
Asystent Google udoskonalony o nową funkcję - kanał wiadomości audio ??, dostosowanych do twoich zainteresowań i lokalizacji. Każdy news czytany jest przez inny głos. Jak to działa? Sprawdźcie poniżej ?

https://www.youtube.com/watch?v=AHfZhZkfJ4U&feature=youtu.be
2019-11-20, 09:35
facebook
Poprosiliśmy Przemka - naszego kolegę z działu SEO ?‍?, a także uczestnika wrześniowego Brighton SEO o wyróżnienie 3⃣ najciekawszych prelekcji konferencji!

Mamy też dla Was zagadkę! Podczas jednej z prelekcji padła zaskakująca w swej prostocie propozycja zwiększenia ? konwersji nawet o 60%!
Mała podpowiedź: jest ona powiązana m.in. z aktualizacją Google - Mobile First ?.

Pozycjonerzy! Marketerzy! Jesteśmy ciekawi Waszych propozycji ;) Dajcie znać w komentarzach poniżej ? Najciekawsze wyłonimy pod koniec tygodnia!
2019-11-19, 13:42
facebook
Lokalni przewodnicy ?? Google staną się influencerami? Wszystko na to wskazuje. Już niedługo będzie można obserwować lokalnych przewodników, podobnie, jak ma to miejsce np. na Instagramie, czy Facebooku. Za każdym razem, gdy udostępni on coś nowego w Mapach Google, będziesz jednym z pierwszych, którzy to zobaczą.

https://lnkd.in/dRZSEeD

#google #googlemaps #local #influence
2019-11-19, 09:19
facebook
#akademiaWidoczni dzieli się wiedzą ze słuchaczami studiów Executive MBA! ?‍?

W sobotę odbyły się kolejne zajęcia w ramach współpracy Akademii Widoczni z ? Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Czego dowiedzieli się obecni na sali wykładowej? Jakie tajniki marketingu internetowego zdradził Artur Wojczal, prowadzący zajęcia? Sprawdźcie ?

https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/dzielimy-sie-wiedza-ze-sluchaczami-executive-mba
2019-11-18, 11:51
facebook
Lokalne biznesy ? nie korzystają z email marketingu i płatnych kampanii! Tak wynika z badań przeprowadzonych przez BrightLocal wśród 11 016 lokalnych firm w USA, Kanadzie, Australii i Wielkiej Brytanii.

Ruch na stronach lokalnych pochodzi głównie z wyników organicznych i bezpośrednich wejść. Kolejną niespodzianką jest tylko 36% ruchu na mobile. Czyżby marketing internetowy nie był potrzebny firmom lokalnym?

searchengineland.com/local-business-study-finds-0-of-site-traffic-coming-from-email-paid-media-325122
2019-11-18, 10:07
facebook
Chcesz poznać tajniki zwiększenia sprzedaży online w swoim sklepie? Masz ku temu okazję, biorąc udział w bezpłatnym szkoleniu #akademiaWidoczni już 21 listopada.
Mamy jeszcze kilka wolnych miejsc!
Jakie tematy poruszymy na szkoleniu❓
✅ Jak wykryć przeszkody na drodze klienta do zakupu?
✅ Jak wykorzystać treści, aby zmotywować do działania?
✅ Jakie rozwiązania w funkcjonalności sklepu poprawią wyniki?
✅ Jak uczyć się od innych sklepów i nie zwariować?
widoczni i Plus Jeden Poznań zapraszają!
Zapisy poprzez:
https://evenea.pl/event/widoczniwplusjeden
2019-11-18, 09:46
facebook
Nie ma chyba osoby z naszej branży, która nie słyszałaby o I Love Marketing ?! 22 października odbyła się kolejna edycja. W tym roku wydarzenie trwało nie 3, a 4 dni! Agata Tuszyńska i Czarek Urbanowicz z widoczni.com pojawili się na 1. dniu konferencji pt. I
2019-11-15, 13:28
facebook
Według najnowszych badań SparkToro i Rand Fishkin dynamiczny wzrost wyszukiwań bez żadnego kliknięcia. Wyszukiwania "Zero-Click" stanowią już prawie 35% wszystkich wyszukiwań. Wykres pokazuje dane z września. Co sądzicie o tym trendzie?

Szczegóły: https://searchengineland.com/rand-fishkin-on-optimizing-for-and-against-google-325075
2019-11-15, 09:33
facebook
??? Dryń, dryń!
Akademia Widoczni wraca do szkoły! ?‍? W tym tygodniu odwiedziliśmy Marcinka, czyli Liceum Ogolnoksztalcace nr 1 w Poznaniu! Uczniowie podczas lekcji z podstaw przedsiębiorczości dowiedzieli się co nieco o marketingu internetowym i samym Google.

Jednocześnie wizytą w Marcinku zainaugurowaliśmy listopadowe obchody Światowy Tydzień Przedsiębiorczości!
2019-11-14, 11:16
facebook
Masz odwiedziny w sklepie, ale nie możesz doczekać się sprzedaży? No to koniecznie musisz pojawić 21 listopada na szkoleniu od #akademiaWidoczni ?‍?!

Czego się dowiesz ze szkolenia❓
✅ Jak wykryć przeszkody na drodze klienta do zakupu?
✅ Jak wykorzystać treści, aby zmotywować do działania?
✅ Jakie rozwiązania w funkcjonalności sklepu poprawią wyniki?
✅ Jak uczyć się od innych sklepów i nie zwariować?

widoczni i Plus Jeden Poznań zapraszają!

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagane są tylko zapisy poprzez: https://lnkd.in/dXf53tx
2019-11-13, 11:19
facebook
Google Chrome może ostrzegać użytkowników przed wolno działającymi stronami ??, zanim Ci klikną! Celem jest nagradzanie szybkich witryn. Myślicie, że to rozwiązanie zachęci właścicieli stron do poprawy ich szybkości?

https://www.searchenginejournal.com/google-chrome-speed-badges/335261
2019-11-13, 10:44
facebook
#akademiaWidoczni ?‍? w gronie wykładowców Executive MBA na Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu! Artur Wojczal, CEO widoczni, już 16 listopada podzieli się ze słuchaczami praktycznymi poradami na temat marketingu online ??.

Program Executive MBA UEP jest jednym z pierwszych programów MBA uruchomionych w Polsce. Tym bardziej miło będzie nam dzielić się z jego uczestnikami wiedzą i doświadczeniami ze świata marketingu internetowego.

Dziękujemy za zaproszenie i do zobaczenia w weekend! ?
2019-11-13, 09:50
facebook
#akademiaWidoczni ?‍? w gronie wykładowców Executive MBA na Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu! Artur Wojczal, CEO widoczni, już 17 listopada podzieli się ze słuchaczami praktycznymi poradami na tematu marketingu online ??.

Program Executive MBA UEP jest jednym z pierwszych programów MBA uruchomionych w Polsce. Tym bardziej miło będzie nam dzielić się z jego uczestnikami wiedzą i doświadczeniami ze świata marketingu internetowego.

Dziękujemy za zaproszenie i do zobaczenia w weekend! ?
2019-11-12, 16:22
facebook
Google ogłosił wprowadzenie wtyczki Site Kit WordPress. Pozwoli to łatwo połączyć następujące usługi Google w formacie pulpitu nawigacyjnego w backendie WordPress:
➡ Search Console
➡ Analytics
➡ PageSpeed Insights
➡ AdSense
➡ Optimize
➡ Tag Manager

Jest to wersja 1.0, więc ciekawe, jakie funkcje i integracje będą miały późniejsze wersje ;)
2019-11-12, 10:20
facebook
Praca dla dużych marek ? to wielka duma, ale jednocześnie odpowiedzialność. My nie boimy się wyzwań, dlatego też do współpracy zaprosiła nas firma Saint-Gobain! ?

Działania, których się podjęliśmy dotyczyły budowy wizerunku marki Norton w sieci. Naszym celem było zwiększenie widoczności ?? marki na najważniejsze frazy związane z materiałami ściernymi. W tym celu stworzyliśmy zupełnie nowy serwis ?, pozycjonowany od zera.

Sprawdźcie, jak kształtowała się widoczność i popularność witryny oraz jak współpracę z nami ocenia przedstawiciel Saint-Gobain? ⤵⤵⤵
2019-11-08, 15:47
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.