Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Facebook zaktualizował branding swojej firmy o nowe logo, które pojawia się w różnych kolorach. Dzięki temu nawiązuje do swoich 3 największych marek: Facebook, Instagram i WhatsApp. Jak Wam się podoba zmiana?
2019-11-08, 09:56
facebook
Przez okresem świątecznym ? Google rozpoczyna prawdziwą ekspansję reklam Google Shopping ?? na Youtube. Teraz będą się one pojawiać na stronie głównej YT i w wynikach wyszukiwania.

Nie od dziś wiadomo, że użytkownicy chętniej decydują się na zakup po obejrzeniu wideo produktowego ? ;)
2019-11-07, 10:14
facebook
Wczoraj podczas PrestaShop Day Warsaw nasz prelegent ?‍?? nie mógł narzekać na słabą frekwencję! Mimo, że Przemysław Michałek - SEO Team Leader w agencji widoczni, swoim wystąpieniem zamykał cały event, przywitała go pełna sala!

Właściciele i administratorzy sklepów internetowych, specjaliści e-commerce - każdy mógł zaczerpnąć wartościowej wiedzy na temat tego, jak poprawić widoczność swojego e-biznesu w sieci.

A poniżej mała wideo relacja z wczorajszej prelekcji ?

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za aktywny udział, a organizatorom za zaproszenie do grona prelegentów. ?
2019-11-06, 14:38
facebook
Sprawdzaliście już prędkość działania Waszej strony w GSC? ?
Po blisko pół roku w końcu doczekaliśmy się tej funkcji!

Wczoraj Google ogłosiło, że wdraża tzw. Raport Prędkości w Google Search Console w zakładce 'Updates'. Raport zaczyna być publicznie udostępniany wszystkim użytkownikom GSC!

https://searchengineland.com/google-search-console-begins-rolling-out-speed-report-324423
2019-11-05, 09:42
facebook
Czy optymalizacja treści na mobile? różni się od optymalizacji na desktopach? Jasne, że tak! Dla czytelników Mobile Trends przygotowaliśmy poradnik z 7. tipami, które warto zastosować przy pisaniu treści na urządzenia mobile. Sprawdźcie sami, o co chodzi ?

https://www.mobiletrends.pl/co-jest-wazne-w-optymalizacji-tresci-pod-seo-mobile-7-tipow
2019-10-30, 18:31
facebook
Czytelniczkom Sukces Pisany Szminką ? radzimy, jak zdobywać klientów w e-commerce oraz ile to kosztuje ?

Pewnie nie raz słyszeliście, że prowadzenie sklepu internetowego to ciężki kawałek chleba... Ale zamiast straszyć podobnymi wizjami, wolimy pokazać, jak wygląda promocja sklepu internetowego w sieci ?? i skąd pozyskiwać klientów.

Zapraszamy do lektury: https://sukcespisanyszminka.pl/jak-zdobywac-klientow-sklepu-internetowego
2019-10-28, 11:50
facebook
Neadoo Digital Polska cieszymy się razem z Wami i jesteśmy przekonani, że obecne wspólne kontrakty to dopiero początek ! :)
2019-10-25, 20:48
facebook
Organizator konferencji Brighton SEO - Kelvin Newman zdradza nam z czego jest najbardziej dumny oraz dlaczego w tym roku zmieniono system przyznawania biletów. Sprawdźcie! ???
2019-10-25, 15:33
facebook
Po wakacjach ponownie wracamy z cyklem szkoleniowym ?‍??‍? dla klientów "Oko w Oko z marketingiem internetowym". Dzisiaj w naszej siedzibie gościliśmy przedstawicieli firm, które zaufali nam i wybrali Widocznych jako partnera do współpracy.

Szkolenie rozpoczął Maciej Jeżewski, który opowiedział o tym, jakie działania podejmujemy, aby strony naszych klientów trafiły do ?? Google. Następnie Mikołaj Basiński przybliżył wskaźniki i raporty Google Ads. Część trzecia prowadzona przez Anię Zalewską dotyczyła Google Analytics. Na koniec uczestnicy poznali zastosowanie przydatnych narzędzi marketingowych.

Jesteś naszym klientem/partnerem i także chciałbyś wziąć udział w listopadowym szkoleniu Oko w Oko? Zapraszamy do kontaktu! https://widoczni.com/kontakt/

Uczestnikom wczorajszego szkolenia dziękujemy za przybycie ? i mamy nadzieję, że przekazana przez nas wiedza pozwoli na jeszcze bardziej owocną współpracę :)
2019-10-24, 09:04
facebook
Po wakacjach ponownie wracamy z cyklem szkoleniowym ?‍??‍? dla klientów "Oko w Oko z marketingiem internetowym". Dzisiaj w naszej siedzibie gościliśmy przedstawicieli firm: Riccardo, Mito-Pharma - Zdrowie dzięki nauce, Dalpo, Katmandu Meble, Cafe Creator - Cafe Mon Amour, Volvo Car Płock, Dom-Ogród-Las.

Szkolenie rozpoczął Maciej Jeżewski, który opowiedział o tym, jakie działania podejmujemy, aby strony naszych klientów trafiły do ?? Google. Następnie Mikołaj Basiński przybliżył wskaźniki i raporty Google Ads. Część trzecia prowadzona przez Anię Zalewską dotyczyła Google Analytics. Na koniec uczestnicy poznali zastosowanie przydatnych narzędzi marketingowych.

Naszym Klientom i Partnerom dziękujemy za przybycie ? i mamy nadzieję, że przekazana przez nas wiedza pozwoli na jeszcze bardziej owocną współpracę ??
2019-10-23, 14:16
facebook
Czy Ty, jako klient, możesz wpłynąć na skuteczność pozycjonowania ?? strony w Google? Oczywiście!
Nie tylko zmiany w Google i praca agencji decydują o efektywności pozycjonowania... istnieje także szereg aspektów (a dokładnie ?), które pozostają po Twojej stronie.

Sprawdź, jak możesz wesprzeć swoją agencję, aby Twoja strona osiągała jeszcze wyższe pozycje ???

Zapraszamy na blog Widoczni, gdzie znajdziecie kompleksowy poradnik: https://widoczni.com/blog/10-zasad-skutecznej-wspolpracy-z-agencja-seo
2019-10-21, 15:03
facebook
Widoczni na scenie PrestaShop Day Warsaw! 5 listopada Przemysław Michałek ?‍? wystąpi na wydarzeniu roku świata e-commerce! Nasz prelegent omówi 3 zagadnienia:
1⃣ jak prosto jest zbudować sklep internetowy,
* czyli: “mam pomysł i co dalej”

2⃣ o czym trzeba wiedzieć aby sklep generował ruch,
* czyli: “mam sklep ale nie ma on ruchu”

3⃣ o co warto zadbać aby ten ruch przekładał się na konwersje,
* czyli: “mam duży ruch teraz chcę mieć sprzedaż”.

? Bilety na wydarzenia dostępne na: https://events.prestashop.com/prestashop-day-warsaw/pl/registration/purchase
2019-10-18, 16:01
facebook
Surfer na stałe wpisał się w nasze zasoby narzędziowe ??. Korzystają z niego zarówno pozycjonerzy, jak i copywriterzy. W obu przypadkach Surfer pozwala zwiększyć efektywność pracy ?.

Cenimy go szczególnie za wnikliwą i przejrzystą analizę treści konkurencji. Sprawdźcie, w czym jeszcze SurferSEO jest narzędziem niezastąpionym!
2019-10-14, 13:10
facebook
2⃣0⃣ konferencji przez 1⃣0⃣ lat - jak przez ten czas zmieniała sie konferencja BrightonSeo? Co jest najtrudniejszego przy jej organizacji? Którzy prelegencji dali się zapamiętać najlepiej? Na te tematy rozmawiamy z samym organizatorem BrightonSEO - Klevinem Newmanem! ???

Cała transkrypcja wywiadu dostępna pod linkiem ? https://widoczni.com/blog/kelvin-newman-organizator-brighton-seo-w-wywiadzie-dla-widocznych
2019-10-11, 15:42
facebook
Od DJ'a ? po blogera ?‍? aż do szefa marketingu Ahrefs ?‍?! Tak w dużym skrócie wyglądała droga zawodowa Tima Soulo. To i jeszcze więcej w unikalnej rozmowie z Timem, którą przeprowadziliśmy podczas tegorocznego Brighton SEO.

Transkrypcja wywiadu dostępna tutaj ? https://widoczni.com/blog/tim-soulo-z-ahrefs-w-wywiadzie-z-widoczni-brightonseo
2019-10-11, 13:27
facebook
Cześć! Tu Widoczni. Jacy jesteśmy? Widać na zdjęciu ? Jak pracujemy ?‍??‍?? Co nas wyróżnia? Co jest dla nas ważne? Tego już się nie da odczytać ze zdjęcia... Trzeba być częścią naszej ekipy! ??

Pewnego dnia usiedliśmy w jednej sali, zebraliśmy w głowie wszystkie nasze odczucia, spostrzeżenia, wartości i plany i połączyliśmy je w jedną całość!

Efekt naszej burzy mózgów znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/kultura-organizacji
2019-10-09, 10:56
facebook
Słyszałeś o możliwości skorzystania z kampanii Google Ads ?? (do niedawna znane jako Adwords)? Agata Tuszyńska, manager Google Ads w agencji widoczni, tłumaczy, co to jest i za co płacisz ?. Sprawdź, czy to usługa dla Ciebie i Twojego biznesu :)

Więcej na temat Google Ads i marketingu internetowego znajdziesz na naszej stronie https://widoczni.com

Masz swoje pytania? Napisz je w komentarzu, a być może nagramy o nich odcinek.
____________
Muzyka: https://audionautix.com
2019-10-07, 11:14
facebook
Techniczna optymalizacja strony ?? to obok wartościowego content marketingu i linkbuildingu trzeci najważniejszy aspekt w działaniach SEO. Co warto wdrożyć w swoją witrynę, aby zwiększyć jej pozycję ? w wyszukiwarce Google? Przygotowaliśmy dla Was kompleksowy poradnik! ?

https://widoczni.com/blog/optymalizacja-techniczna-strony
2019-10-02, 11:54
facebook
Chłopcy! Dziś jest Wasz dzień! ? Najserdeczniejsze życzenia od całej damskiej załogi Widocznych ??? dla: Mikołaja, Tomka M, Artura, Macieja, Roberta, Czarka, Wojtka, Michała Bi., Dominika, Tomka G., Marcina, Michała Bo., Łukasza, Przemka, Piotra, Damiana, Michała P., Pawła, Joachima, Bartosza, Arka, Adama!
2019-09-30, 14:33
facebook
Asia była naszą stażystką w ramach wakacyjnego programu stażowego "Studenci WIDOCZNI na rynku pracy". Przez dwa miesiące poznawała tajniki copywritingu ✍, poznała klientów z różnych branży i wdrożyła się w agencyjny system pracy ?.

Sprawdźcie, jak ten czas podsumowuje sama stażystka!

Ale, ale! To nie koniec naszej wspólnej przygody...Zaraz po zakończonym stażu, Asia dostała propozycję kontynuowania współpracy z agencją widoczni. Dziś jest częścią naszego działu Content Marketingu ??
2019-09-30, 12:07
facebook
Sprzedaż i Marketing...chciałoby się rzec "dwie strony barykady". Ale czy na pewno? ? Nasi specjaliści: Ania Zalewska, manager marketingu i Wojciech Leder, manager sprzedaży udowadniają, że jest inaczej. Jak dział sprzedaży może wesprzeć działania marketingowe na stronie internetowej? O tym przeczytanie w najnowszym numerze Nowa Sprzedaż ? na stronie 59.
2019-09-27, 12:26
facebook
W przerwach między prelekcjami Brighton SEO to idealna przestrzeń do rozmów o branży, dzielenia się doświadczeniami i budowania relacji ?. My wycisnęliśmy maxa z wrześniowej konferencji! Zapraszamy Was na dwa unikalne wywiady, które przeprowadziliśmy z :
? Timem Soulo z Ahrefs: Od DJ'a do szefa marketingu Ahrefs - jak wyglądała droga zawodowa Tima?
? Kelvinem Newmanem - organizatorem Brighton SEO: 10 lat, 20 konferencji - jak zmieniała się konferencja BrightonSEO na przestrzeni lat?
2019-09-25, 10:14
facebook
Chcecie wiedzieć jak tworzyć treści, które odniosą sukces? Zobaczcie wywiad, który przeprowadziliśmy z Tim Soulo z Ahrefs podczas konferencji brightonSEO

https://widoczni.com/blog/tim-soulo-z-ahrefs-w-wywiadzie-z-widoczni-brightonseo
2019-09-23, 20:54
facebook
Wrześniowe Brighton SEO 2019 oczami ? widoczni.com! Ta konferencja była bardzo intensywna i pełna niespodzianek!
Z ponad 80 prelekcji wybraliśmy te, które zapadły nam w pamięć najbardziej!

Mieliśmy także okazję porozmawiać osobiście z Timem Soulo z Ahrefs na temat analityki i blogowania. Cały wywiad znajdziecie w relacji i na YT ? https://www.youtube.com/watch?v=oF_hKnjMHqI

Sprawdźcie także, gdzie powędrował Widoczny i w czyje ręcę trafił! :D

Zobaczcie całą relację z wydarzenia, którą dzielimy się z Wami jako pierwsi w Polsce!

PS: Już niedługo opublikujemy unikalny wywiad z Kelvinem Newmanem - organizatorem całej konferencji w Brighton. Szczegóły niebawem!

Łapcie: https://widoczni.com/blog/brighton-seo-wrzesien-2019
2019-09-23, 11:08
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.