Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
W lipcu trzy osoby wychodzą z naszej agencji bogatsi o nowe umiejętności i doświadczenia, dzięki ukończonym stażom ✅. Wśród nich Włodek, który przez ostatni miesiąc szlifował warsztat profesjonalnego pozycjonera ?. Pod opieką Przemka, Team Leadera działu SEO, dowiedział się jak:
➡ dobierać słowa kluczowe i profilować lingwistycznie,
➡ przygotowywać i wdrażać optymalizację meta tagów,
➡ optymalizować treści,
➡ przygotowywać propozycję rozbudowy struktur serwisów internetowych,
➡ wdrażać zmiany techniczne na stronach www.

Włodkowi, jak i pozostałym stażystom, życzymy dalszego rozwoju w naszej branży i ambitnych projektów ?⤴
2020-07-31, 12:49
facebook
Znacie już 5⃣ kroków do skutecznej optymalizacji konwersji? Nie?
Już spieszymy z odpowiedzią! Z naszego bloga dowiecie się jak krok po kroku przekuć rosnący ruch na stronie w sprzedaż ?⤴! Jak to zrobić, wyjaśnia Ania Zalewska ? https://widoczni.com/blog/proces-optymalizacji-konwersji
2020-07-30, 13:45
facebook
Czas na kolejną historię współpracy. Nasz klient Pflegerin 24 - Najlepsza praca w opiece w Niemczech ??? to agencja pracy dla opiekunek osób starszych. Celem naszej współpracy było zwiększenie liczby zapytań kandydatów przez formularz kontaktowy na stronie.

W realizacji obranej strategii ważna była przede wszystkim stała praca nad optymalizacją strony oraz budowaniem profilu linkowego. W późniejszej fazie pozycjonowania strony postawiliśmy większy nacisk na przygotowywanie wysokiej jakości artykułów blogowych, co okazało się najważniejszym elementem pozwalającym na osiągniecie wysokich wyników.

A oto jakie efekty udało nam się osiągnąć dotychczas:
?⤴ 9-krotny wzrost ilości fraz w TOP 10
?⤴ Prawie 3-krotny wzrost widoczności strony
?⤴ Ponad 6,5 - krotny wzrost unikalnych użytkowników odwiedzających stronę.

Bardzo dziękuję Pflegerin 24 ? za zaufanie i obiecujemy, że nie spoczywamy na laurach! Zespół projektowy: Łukasz Jabłoński, Maciek Dzięcioł, Agnieszka Rachel Filas, Arek Małyszka dzielnie pracuje każdego dnia nad jeszcze wyższymi pozycjami ??

O całej historii współpracy przeczytacie tutaj: https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/firmy-ogolnopolskie/pflegerin24
2020-07-29, 15:21
facebook
Szukacie nowej pozycji do biblioteczki marketingowej ??? Widoczni polecają "Reklamę cyfrową" Andrew McStay'a, w której analizowane są działania reklamowe największych światowych firm medialnych.

Na naszym blogu znajdziecie wyczerpujący wywiad z autorem książki. Jaki cel przyświecał mu przy pisaniu “Reklamy cyfrowej”? Kto powinien sięgnąć po ten podręcznik?

Sprawdźcie na ➡ https://widoczni.com/blog/reklama-cyfrowa-podrecznik-wywiad-z-autorem/

Link do sklepu internetowego Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ⤵ https://wydawnictwo.uni.lodz.pl/produkt/reklama-cyfrowa-podrecznik
2020-07-27, 16:15
facebook
Czy jest ktoś w naszej branży, kto nie słyszał o Senuto ??? Niemożliwe ❗ To narzędzie to "must have" w pracy pozycjonera. Tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z SEO i analityką gorąco nakłaniamy do poznania jego super przydatnych funkcji. Jakich? Sprawdźcie ⤵https://widoczni.com/blog/senuto-funkcje-narzedzia
2020-07-24, 13:59
facebook
Pozycjonowanie to niekiedy sztuka cierpliwości i pokory. Szczególnie w branżach, gdzie występuje silna konkurencja. Tak też było u naszego kolejnego klienta - sklepie internetowym z naturalnymi kosmetykami, który dołączył do nas w grudniu 2018 roku. Na pierwsze efekty trzeba było trochę poczekać, ale systematyczna praca przyniosła świetne rezultaty! Jakie? Oto szczegóły:

Frazy w TOP 3 Senuto:
?⤴grudzień 2018 - 6 fraz, lipiec 2020 - 13 fraz

Frazy w TOP 10 Senuto:
?⤴grudzień 2018 - 8 fraz, lipiec 2020 - 38 fraz

Frazy w TOP 50 Senuto:
?⤴grudzień 2018 - 66 fraz, lipiec 2020 677 fraz

Użytkownicy:
?⤴6078 (grudzień 2018) > 16 893 (maj 2020)

Przychody:
?⤴23 433 zł (grudzień 2018) > 62 411 zł (maj 2020)

Wyświetlenia w GSC:
?⤴341 wyświetleń (grudzień 2018) > 1893 wyświetleń obecnie

Bardzo dziękujemy całemu zespołowi za włożoną pracę ??: Czarek Urbanowicz, Agnieszka Rachel Filas, Monika Lila, Mac Jeżewski
2020-07-22, 18:13
facebook
Co roku algorytm Google aktualizowany jest wiele razy - w 2018 roku Google ogłosiło ponad 3000 aktualizacji, co daje średnią 9 zmian dziennie. To ponad 8 razy więcej niż w 2009 roku.

Tylko nieliczne spośród aktualizacji algorytmu przynoszą znaczące zmiany w wynikach wyszukiwania, widoczne w narzędziach dla specjalistów SEO. Jakie aktualizacje miały największy wpływ na wyniki wyszukiwania?

Odpowiedź w infografice poniżej:

Więcej informacji: https://widoczni.com/blog/aktualizacje-algorytmu-i-filtry-google-czy-jest-sie-czego-obawiac
2020-07-21, 16:40
facebook
W czasie pandemii ? sporo firm działających stacjonarnie próbowało szukać ratunku online. Bez strategii, znajomości metod i narzędzi było to jednak trudne.

Zobacz, co warto wiedzieć, aby internet był Twoim sprzymierzeńcem w czasach kryzysu ???

https://widoczni.com/blog/5-pomyslow-na-dzialania-online-w-dobie-kryzysu
2020-07-20, 14:31
facebook
Szukamy nowego Widocznego! ?‍♀? Zostań Specjalistą Kampanii Google Ads i poznaj tajniki pracy w agencji!

Jeśli nie masz większego doświadczenia, za to mnóstwo zapału i dobrej energii - świetnie! Nauczymy Cię Wszystkiego od Podstaw! Z nami masz szansę zostać certyfikowanym specjalistą Google! ?

Szczegóły oraz formularz aplikacyjny na: https://widoczni.com/o-nas/kariera/mlodszy-specjalista-google-ads
2020-07-17, 15:07
facebook
HUB Kolektyw - coworking / biura / sale spotkań / wirtualny adres to firma, która dołączyła do grona klientów ? Widoczni w 2017 roku. Naszym zadaniem było zwiększenie widoczności strony na frazy lokalne.

W ciągu całego okresu trwania współpracy klient znalazł się w TOP3 Google z frazą "wirtualne biuro kraków". Na frazę "wirtualne biuro warszawa" HUB Kolektyw także znajduje się na pierwszej stronie Google - zależnie od okresu pozycja waha się między TOP 3 a TOP 7.

HUB Kolektyw - dziękujemy za zaufanie i dołożymy wszelkich starań aby pozycje cały czas rosły! ??‍? Wypracowanych efektów gratulujemy zespołowi: Michał Borzyszkowski, Zuzanna Smuszkiewicz, Maciek Dzięcioł, Arek Małyszka, Agata Tuszyńska ?

O szczegółach historii współpracy przeczytacie tutaj ? https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/firmy-lokalne/hub-kolektyw
2020-07-17, 14:35
facebook
Widoczni gościnnie na blogu Newspoint!

Czy wiesz, że monitorowanie widoczności ?? strony internetowej w Google daje możliwość racjonalnego wyciągania wniosków z tego, jak skuteczne są działania SEO? Klaudia Przybylska z widoczni.com opowiada o korzyściach najciekawszych narzędzi do analityki pozycjonowania.

Sprawdźcie, o czym mowa ⤵
https://blog.newspoint.pl/index.php/2020/06/26/jak-monitorowac-widocznosc-strony-w-google-wskazniki-i-narzedzia-seo
2020-07-16, 16:12
facebook
https://www.facebook.com/WidoczniPl/videos/620780672182559/
2020-07-15, 14:55
facebook
#GaszynChallenge
Rękawice podjęte ?, datek wpłacony ?!

W słusznej sprawie postanowiliśmy oderwać się na chwilę od swoich biurek i... popompować ;) Za nominację dziękujemy Grupa TENSE i ASTAT.

Do dalszej zabawy nominujemy:
? Protan Elmark
? Neadoo Digital Polska
? Empressia
? Medializer
Pokażcie na co Was stać!

Nominowanych, a także wszystkich ludzi dobrej woli zachęcamy do wsparcia chrześnicy naszego kolegi z pracy - Antosi, która walczy o życie: https://www.siepomaga.pl/budzimy-antosie. Każda złotówka ma tutaj znaczenie. Z góry dziękujemy ???

Link do wsparcia #gaszynchallenge⤵ https://www.siepomaga.pl/gaszynchallengemia
2020-07-15, 09:21
facebook
https://www.facebook.com/WidoczniPl/videos/199812784798155/
2020-07-15, 08:23
facebook
Z cyklu klientów #ecommerce. Oto efekty, jakie wypracowaliśmy dla nietypowego sklepu internetowego. Nietypowego, bo oferującego broń i amunicję online. Klient dołączył do nas w grudniu 2019.
Od tego czasu udało nam się osiągnąć:
Frazy w TOP 3 (ponad 6-krotny wzrost):
?⤴Na początku współpracy: 20, obecnie: 121
Frazy w TOP 10 (ponad 5-krotny wzrost):
?⤴Na początku współpracy: 100, obecnie: 520
Frazy w TOP 50 (ponad 3-krotny wzrost):
?⤴Na początku współpracy: 1 015, obecnie: 3 446
Wyświetlenia w GSC (4-krotny wzrost):
?⤴Na początku współpracy: ok. 2 000, obecnie: 8 000/dziennie
Ruch bezpłatny w GA (4-krotny wzrost):
?⤴Na początku współpracy: 4 500 sesji, obecnie 17 581 sesji

Gratulujemy zespołowi odpowiedzialnemu za ten projekt za włożoną pracę i zaangażowanie: Piotr Skrzypek, Agnieszka Rachel Filas, Bartek Szober, Mac Jeżewski.

#ecommerce #seo #pozycjonowanie
2020-07-14, 17:05
facebook
GMC Live! vol. 2 już w jutro! Agencja Widoczni jest patronem medialnym tego wydarzenia.

✔ W programie m.in: creative performance, e-commerce, strategia rozwoju biznesu, kryzys w Internecie, influencer marketing, Networking 4.0, marketing internetowy
✔ Wśród prelegentów: Michał Karolczyk, Paweł Chybicki, Aleksander Skałka, Przemysław Jończyk, Anna Robotycka, Anna Mościcka, Magdalena Olak, Grzegorz Borowiecki, Robert Sieńko, Lech Guzowski, Zofia Chołody oraz Monika Boczek
✔ Dopisujcie się do bezpłatnego wydarzenia by być na bieżąco
✔ Kolejna odsłona również będzie transmitowana bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
FB - https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT - https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/584258342492729
2020-07-14, 11:25
facebook
Od kilku lat systematycznie poszerza się zestaw czynników, pod kątem których wyszukiwarka Google ?? i jej algorytmy oceniają strony internetowe. Najnowszy z nich to Page Experience.

Jakie aspekty działania witryny obejmuje ten wskaźnik i jak nad nim pracować, by dobrze wypaść w oczach użytkowników oraz robotów wyszukiwarki? ??

Odpowiedź na naszym blogu: https://widoczni.com/blog/page-experience-nowy-czynnik-rankingowy-google
2020-07-13, 16:18
facebook
Nie boisz się ludzi? Jesteś otwarty na dialog i budowanie długofalowych relacji ? z klientami? Dołącz do zespołu Widocznych jako ?Account Manager!?

Czeka na Ciebie pakiet benefitów, ale także sporo odpowiedzialnych zadań! Jeśli temat pozycjonowania i płatnych kampanii nie jest Ci obcy, aplikuj!

Szczegóły oferty pod linkiem: https://widoczni.com/o-nas/kariera/account-manager-2
2020-07-13, 10:13
facebook
Czy czerwiec zaskoczył branżę SEO jakimiś nowinkami? Tak! I to aż dwunastoma! Sprawdźcie, jakie zmiany i funkcjonalności zapowiedział Google w zeszłym miesiącu. Zapraszamy na czerwcową prasówkę z Widocznym ???

Więcej informacji: https://widoczni.com/blog/seo-prasowka-z-widocznym-czerwiec-2020
2020-07-07, 15:57
facebook
Zerknijcie na efekty, jakie udało nam się wypracować od marca 2019 roku dla naszego kolejnego klienta. Mowa o sklepie internetowym, który oferuje produkty typu slow food i eco food.

Poniższe efekty dotyczą działań w ramach pozycjonowania strony:
? Frazy:
⤴✅ TOP 50: 51 -> 1100 fraz obecnie,
⤴✅ TOP 10: 2 -> 254 frazy obecnie,
⤴✅ TOP 3: 0 -> 69 fraz obecnie

? Ruch bezpłatny w Google Analytics:
⚠⤵ Przed współpracą: ok. 250 użytkowników miesięcznie
⤴✅ Przed pandemią: ok. 1150 użytkowników miesięcznie,
⤴✅ Ostatnie 2 miesiące: ok. 2600 użytkowników miesięcznie

? Sprzedaż w Google Analytics:
⚠⤵ Przed współpracą: ok. 140 zł miesięcznie
⤴✅ Przed pandemią: ok. 2000 zł miesięcznie
⤴✅ Ostatnie 2 miesiące: ok. 3500zł miesięcznie

? Wyświetlenia w Google Search Console:
⚠⤵Początek współpracy: ok. 130 dziennie,
⤴✅ Obecnie: ok. 3400 dziennie,

? Kliknięcia w Google Search Console:
⚠⤵Początek współpracy: ok. 4 dziennie,
⤴✅ Obecnie: ok.80 dziennie.

Podziękowania całemu zespołowi projektowemu za zaangażowanie i włożoną pracę: Damian Jędrzejewski, Klaudia Przybylska, Bartek Szober, Piotr Zaremba ??
2020-07-06, 16:53
facebook
Nasz piątkowy webinar dla Kobieta w roli głównej zgromadził Panie z całej Polski - Poznania, Gdańska, Wrocławia i Warszawy.

Uczestniczki dowiedziały się:
☑️ Jak wykorzystać stronę internetową do celów prywatnych i biznesowych?
☑️ Czy każdy może działać online?
☑️ Dlaczego strona internetowa to nie koniec pracy?
☑️ Czy trudno budować wizerunek swój lub firmy online?
☑️ Jakie błędy najczęściej popełniają użytkownicy LinkedIna, Instagrama i Facebooka?
☑️ Jaką rolę odgrywa obecność online w czasach pandemii?Kto sobie poradził, a kto nie?

Webinar był bezpłatny i skierowany do kobiet, które chcą rozwijać swój biznes w przestrzeni internetu.Wszystkim uczestniczkom dziękujemy za obecność i aktywny udział :)
2020-07-06, 10:29
facebook
Już za 11 dni odbędzie się Golden Marketing Conference GMC Live! vol. 2! Konferencja odbędzie się online i będzie transmitowana zupełnie za darmo na kanałach YT i FB!

Do udziału w GMC Live! vol. 2 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze
w ostatnich miesiącach obszary real-time marketingu, e-commerce, marketing automation, power generation, social mediów w kontekście B2B czy komunikacji marek.

Widoczni objęli Patronat Medialny nad wydarzeniem.

Sprawdź, co jeszcze czeka na uczestników konferencji ?
https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/patronat-medialny-widoczni-nad-golden-marketing-conference
2020-07-03, 14:30
facebook
Tegoroczna konferencja Online Marketing Day odniosła wielki sukces! Prelekcję naszego eksperta oglądało LIVE 1300 osób! W ciągu całego dnia Online Marketing Day zgromadził ponad 3500 uczestników. Aż 4300 osób zarejestrowało się na konferencję, by mieć dostęp do wszystkich wystąpień online. Nagrania prelekcji wkrótce zostaną udostępnione także na Youtube.

Gratulacje dla SEMSTORM za świetnie zorganizowany event! Podziękowania dla Przemysław Michałek za merytoryczną prelekcję i podzielenie się z widzami swoim doświadczeniem.

Relację z wydarzenia znajdziecie na: https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/akademia-widoczni-na-online-marketing-day-2020
2020-07-02, 15:45
facebook
Teatry, muzea, kina powoli "odmrażają" się po kilkumiesięcznej bezczynności. Jak okres totalnej pandemii wspomina aktor Teatr Kamienica, Norbert Kaczorowski - aktor? "Sztuka zaczęła mościć sobie gniazdko w internecie. Ale to jest gniazdko niewygodne, ciasne, ograniczone do powiedzmy 15 cali, na kolanach. Bez powietrza, bez oddechu widza, bez tremy. Bez bezpośredniej wymiany energii między aktorami i widzami."

Więcej prognoz znajdziecie tutaj: https://lnkd.in/diRG-s
2020-07-02, 09:10
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.