Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Badania pokazują, że aż 46% wyszukiwań w Google dotyczy usług lokalnych ??! Z tej właśnie przyczyny firmy coraz częściej inwestują w pozycjonowanie lokalne.

Czym ono jest, dlaczego warto na nie postawić i w jaki sposób to zrobić, by zyskać, a nie stracić? Zapraszamy na blog widoczni ➡ https://widoczni.com/blog/jak-wykorzystac-pozycjonowanie-lokalne
2020-07-01, 10:44
facebook
Ci, którzy przegapili naszą wczorajszą prelekcję podczas PrestaShop (e)Commerce Week, mogą nadrobić zaległości. Nasz Team Leader SEO - Przemysław Michałek doradza, jak uczyć się na błędach konkurencji, dzięki zaawansowanej analizie SEO.

Sprawdźcie o co chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=qWpdHni-gUM&list=PLyZYn1MMU7-x0RcCSqympJRA2irgEdkPi

#PrestaShopECW.
2020-06-30, 14:56
facebook
"Ponoć 98% ludzi w CV kłamie podwyższając swoje kompetencje. Większość uważa, że “muszą” kłamać, ponieważ zakładają, że przyszły pracodawca na starcie i tak obniży ich stanowisko" - macie podobne spostrzeżenia co Julia Izmalkowa?

Prognozy pozostałych ekspertów znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/pandemia-prognozy/

#rynekpracy #rekrutacja #cv
2020-06-30, 09:22
facebook
Masz praktyczną wiedzę w zakresie HTML, CSS i PHP? Rozszerz ją o pozycjonowanie! ?‍??Jeśli chcesz coś zmienić w swojej karierze i szukasz agencji, w której będziesz mógł się rozwijać ⤴, świetnie trafiłeś/aś!

Sprawdź, jakie zadania, a także benefity czekają na Ciebie na stanowisku młodszego specjalisty ds. pozycjonowania i aplikuj!

Szczegóły: https://widoczni.com/o-nas/kariera/mlodszy-specjalista-ds-pozycjonowania
2020-06-29, 12:50
facebook
Efekty pozycjonowania u naszego kolejnego klienta - sklepu internetowego z materiałami budowlanymi. Współpracę rozpoczęliśmy z początkiem grudnia 2019, a więc pół roku temu. Skutki? (Porównanie danych z początku współpracy do obecnych)
✅ Wyświetlenia w GSC
⤴ 4-krotny wzrost: 5 tys. dziennie ➡ 20 tys. dziennie
✅ Ilość unikalnych użytkowników z ruchu bezpłatnego
⤴ 11-krotny wzrost: 1 711 ➡ 18 280
✅ Przychody
⤴ 12-krotny wzrost: 3,5 tys. zł ➡ 43, 3 tys. zł.
✅ Ilość fraz w TOP 3
⤴ 8-krotny wzrost: 17 fraz ➡ 135 fraz
✅ Ilość fraz w TOP 10
⤴ 6,5-krotny wzrost: 180 fraz➡ 1180 fraz
✅ Ilość fraz w TOP 50
⤴ 3-krotny wzrost: 3215 fraz ➡ 10369 fraz

Gratulacje dla całego zespołu projektowego: Łukasz Jabłoński, Bartek Szober, Agnieszka Rachel Filas, Mac Jeżewski, który przez ostatnie 6 miesięcy pracował nad widocznością strony tego klienta ??
2020-06-26, 16:11
facebook
Czy marki zaczną przenosić swoje oferty do strefy online? W jaki sposób firmy dotknięte przez pandemię mogą szybko “stanąć na nogi”? W jakie działania marketingowe warto inwestować po pandemii? Swoimi spostrzeżeniami podzielił się z nami Michal Sadowski.

Przewidywania pozostałych ekspertów znajdziecie tutaj: https://lnkd.in/diRG-s
2020-06-26, 09:06
facebook
Tak! To już jutro!
? 16 doświadczonych ekspertów,
? 8 godzin wiedzy,
? 15 bonusów.

To wszystko da Ci Online Marketing Day – konferencja o skutecznej promocji w Internecie.

Wśród zaproszonych ekspertów m.in Przemysław Michałek Przemysław Michałek Przemysław Michałek z naszej agencji.

UWAGA! Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Za udział w konferencji otrzymasz 10 punktów recertyfikacyjnych!

Zarejestruj się już teraz i zwiększ skuteczność promocji swojego biznesu. https://onlinemarketingday.pl
2020-06-25, 15:16
facebook
Czy rynek pracownika odejdzie w niepamięć?
Jakie kompetencje będą po pandemii szczególnie poszukiwane? Jak branża IT zmieni podejście do rekrutacji? Swoimi spostrzeżeniami podzieliła się z nami Aleksandra Pszczoła.

Opinie pozostałych ekspertów znajdziecie na: https://lnkd.in/diRG-s
2020-06-24, 12:36
facebook
Chcesz dotrzeć do użytkowników konwertujących ?? Skup się na słowach kluczowych, które wskazują na zainteresowanie konkretnym produktem lub usługą.

Takie precyzyjne frazy w SEO to inaczej frazy typu long-tail. Co warto o nich wiedzieć i jak wykorzystać ich potencjał w pozycjonowaniu strony lub sklepu?

Odpowiedź na naszym blogu ➡ https://widoczni.com/blog/co-to-jest-dlugi-ogon
2020-06-23, 14:38
facebook
Czy nie masz poczucia, że o czymś zapomniałeś?
Mamy do Ciebie podpowiedź: zostało tylko 4⃣ dni do Online Marketing Day!
Podczas konferencji się dowiesz:
➡ Jak przenieść biznes z offline do online,
➡ Jak stworzyć tekst na 1. pozycję w Google
➡ O jakich elementach SEO nie można zapomnieć
➡ Jak zoptymalizować budżet reklam Google Ads
16 ekspertów, w tym Przemysław Michałek, SEO Team Leader w agencji widoczni, zupełnie za darmo podzieli się swoim doświadczeniem podczas transmisji live.

Czekają na Ciebie także bonusy od naszych partnerów: ebooki, zniżki i darmowe konsultację!

Ale to jeszcze nie wszystko. Online Marketing Day jest objęty akredytacją DIMAQ. Za udział w wydarzeniu otrzymasz 10 punktów recertyfikacyjnych!

Masz plany na 26 czerwca? Zarejestruj się już teraz, a dostaniesz nagrania po konferencji.
https://onlinemarketingday.pl
2020-06-22, 15:38
facebook
Jak zmieni się branża edukacyjna i szkoleniowa? Czy społeczeństwo chętnie wróci do korzystania ze edukacji stacjonarnej? Czy szkoleniowcy zmienią coś w swoim dotychczasowym systemie funkcjonowania - przeniosą na stałe część działań do internetu? Swoją opinią podzielił się z nami Nikolay Kirov-Priv - wykładowca akademicki w Akademia Leona Koźmińskiego - Kozminski University.
2020-06-22, 10:48
facebook
Na wczorajszym webinarze Akademii Widoczni i LH.pl było z nami ponad 120 osób live, a łącznie obejrzeń ponad 600!
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się:
? Co to jest pozycjonowanie?
? Czy wtyczka Yoast zastąpi pozycjonera?
? Jak wyszukiwać i dodawać frazy na stronę?
? Jak początkująca osoba może pozyskiwać linki do strony?
? Czy warto pracować z agencją SEO?

Serdecznie dziękujemy za mnóstwo pozytywnych komentarzy od uczestników live'a: "ciekawa rozmowa", "warto było posłuchać", "mam teraz jaśniejszy ogląd".

Może czas zaplanować kolejny wspólny projekt? ??
2020-06-19, 09:58
facebook
Czy warto inwestować w marketing w czasie pandemii❓Jaką strategię marketingową najlepiej obrać po pandemii, aby szybko odbudować swój biznes❓ Czy dotychczasowy sposób komunikacji z klientem powinien się zmienić❓ Jak zmienią się nawyki zakupowe konsumentów❓ Odpowiedziami na te pytania podzielił się z nami Marek Gonsior. Sprawdźcie jego przewidywania po pandemii ⤵

Opinie pozostałych ekspertów znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/pandemia-prognozy
2020-06-19, 09:28
facebook
Prowadzisz firmę międzynarodową? ?? Pozycjonowanie stron pozwoli Ci dotrzeć na wybrane rynki, ale niesie za sobą także zupełnie inne wyzwania niż pozycjonowanie na jeden obszar.

O czym warto wiedzieć w kontekście pozycjonowania strony wielojęzycznej? Jak przygotować się do promocji strony na różne języki i lokalizacje?

Sprawdź ? https://widoczni.com/blog/pozycjonowanie-strony-wielojezycznej
2020-06-18, 16:40
facebook
? Już jutro o godzinie 18:00 Ania Zalewska z widoczni.com będzie gościem webinaru LH.pl. W czasie live'a nasza ekspertka ?‍?? opowie o pozycjonowaniu dla początkujących, a także odpowie na pytania zadawane przez członków Facebookowej grupy ? https://www.facebook.com/groups/wordpresspl/.

Gorąco zachęcamy do aktywnego udziału!
2020-06-17, 14:16
facebook
Jak zmienią się media ??? i styl komunikacji z widzami po pandemii? Czy media tradycyjne będą chętniej przenosić zakres swych działań do internetu? Swoimi spostrzeżeniami podzielił się z nami doświadczonymi dziennikarz, prezenter, a także youtuber Maciej Orłoś. Oto jakie prognozy dla mediów przewidział ?

Prognozy dla pozostałych branż znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/pandemia-prognozy
2020-06-17, 10:02
facebook
29 czerwca Akademia Widoczni zaprasza na wydarzenie PrestaShop (e)Commerce Week! O godzinie 17:30 z prelekcją online wystąpi Przemysław Michałek - team leadera działu SEO widoczni pt. " Ucz się na błędach... konkurencji. Zaawansowana analiza SEO." ?‍??

Zapisy na wydarzenie pod linkiem ⤵ https://events.prestashop.com/prestashop-ecommerce-week/session/d95877c9-f398-ea11-96d2-28187872862f

#PrestaShopECW #akademiawidoczni
2020-06-16, 16:42
facebook
7⃣ EKSPERTÓW prognozuje ? przyszłość po pandemii! Jak zmieni się rzeczywistość i poszczególne branże po globalnej pandemii? Czego nauczyła nas obecna sytuacja? Czy powrót do "normalności" jest możliwy? Na te i inne pytania odpowiadają:
? Maciej Orłoś - media
? Michal Sadowski - biznes i reklama
? Julia Izmalkowa - rynek pracy
? Marek Gonsior - marketing i sprzedaż
? Nikolay Kirov - edukacja i szkolenia
? Aleksandra Pszczoła - HRi i rekrutacja
? Norbert Kaczorowski - aktor - sztuka/teatr

Poza tym... przegląd prasy zagranicznej ?? w kontekście przewidywań po pandemii, a także spostrzeżenia ekspertów agencji widoczni na temat przyszłości marketingu internetowego.

Sprawdźcie! ➡ https://widoczni.com/blog/pandemia-prognozy
2020-06-16, 13:05
facebook
Mamut Glue to kolejny klient, który zaufał naszej agencji ?! Jest to marka uniwersalnego szybkoschnącego kleju montażowego firmy Bostik.
Efekt?
⤴✅ 40-krotny wzrost ruchu na stronie!
⤴✅ 12-krotny wzrost fraz w TOP 10 Google!

Pierwszy etap pozycjonowania polegał na wybraniu odpowiednich fraz i zoptymalizowaniu całej strony pod ich kątem. Następnie skupiliśmy się przede wszystkim na cyklicznych działaniach mających na celu budowę profilu linkowego ? domeny oraz przygotowywaliśmy specjalistyczne artykuły poradnikowe ✍, które były pozycjonowane pod kątem pytań zadawanych przez klientów w danej branży.

Sprawdźcie całą dotychczasową historię współpracy widoczni i mamutglue.pl: https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/firmy-ogolnopolskie/mamut-glue
2020-06-10, 16:15
facebook
Akademia Widoczni od rana na pełnych obrotach ?! Intensywny kurs z analityki internetowej dla studentów ?Collegium Da Vinci trwa. Dzisiaj rozpoczynamy kolejny moduł: analityka contentu.

Studenci dowiedzą się, jak mierzyć skuteczność treści pisanych na stronę, co to jest SEO copywriting oraz z jakich narzędzi korzystać do monitoringu i analizy contentu.

Zaczynamy!
2020-06-10, 10:43
facebook
Znasz popularne CMS'y? Rozszerz swoją wiedzę o pozycjonowanie! ?‍??Jeśli chcesz coś zmienić w swojej karierze i szukasz agencji, w której będziesz mógł się rozwijać ⤴, świetnie trafiłeś/aś!

Sprawdź, jakie zadania, a także benefity czekają na Ciebie na stanowisku młodszego specjalisty ds. pozycjonowania i aplikuj!

https://widoczni.com/o-nas/kariera/mlodszy-specjalista-ds-pozycjonowania
2020-06-09, 16:41
facebook
W poprzedni weekend przeprowadziliśmy kolejne spotkanie ze studentami podyplomówki ?‍?? Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na kierunku Manager Kultury!

Tym razem było trochę o Google Analytics, trochę o Content Marketingu, ale przede wszystkim skupiliśmy się na LinkedIn i budowie wizerunku w sieci.

Mamy nadzieje, że sobotnie spotkanie z Akademią Widoczni pozwoli Wam zbudować profesjonalny personal branding ;)
2020-06-09, 14:15
facebook
Linkbuilding ?? niezmiennie wzbudza mnóstwo emocji... Przez lata wokół pozyskiwania linków narosło wiele mitów. Gdy dodamy do tego ryzyko kary od Google ⚠ za nienaturalny profil linków, okazuje się, że jest to jeden z trudniejszych obszarów pozycjonowania.

Co warto wiedzieć o link buildingu i jakich błędów unikać? Odwiedź nasz blog i sprawdź ➡ https://widoczni.com/blog/mity-link-building
2020-06-08, 16:12
facebook
Masz podstawową wiedzę w zakresie HTML, CSS lub PHP? ?‍??Chcesz coś zmienić w swojej karierze? Szukasz agencji, w której będziesz mógł się rozwijać ⤴ w branży SEO?

Sprawdź, jakie zadania, a także benefity czekają na Ciebie na stanowisku młodszego specjalisty ds. pozycjonowania i aplikuj!

https://widoczni.com/o-nas/kariera/mlodszy-specjalista-ds-pozycjonowania
2020-06-05, 15:19
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.