Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Mówiąc o maju 2020 cały czas mamy przed oczami perspektywę branż zastygłych z powodu światowej pandemii. W dziedzinie SEO skutki kryzysu także stają się powoli dostrzegane. Wyszukiwarka Google stara się wprowadzać rozwiązania i funkcjonalności ułatwiające prowadzenie biznesów. O czym dokładnie mowa?

Sprawdźcie, jakie zmiany branżowe przyniósł poprzedni miesiąc. Zapraszamy na majowy przegląd prasowy ⤵
https://widoczni.com/blog/seo-prasowka-z-widocznym-maj-2020
2020-06-04, 16:09
facebook
✅Myślisz o karierze w branży SEO?
✅Masz podstawową wiedzę w zakresie PHP, HTML i CSS?
✅Chciałbyś uczyć się pozycjonowania pod okiem doświadczonych ekspertów?

Zespół Widoczni czeka na Ciebie!

Sprawdź, jakie benefity ?czekają na stanowisku młodszego specjalisty ds. pozycjonowania i aplikuj. Jeszcze w czerwcu możesz stać się częścią jednej z najlepiej i najczęściej ocenianych agencji SEO w Polsce! ??

Szczegóły oferty na ? https://widoczni.com/o-nas/kariera/mlodszy-specjalista-ds-pozycjonowania
2020-06-03, 16:31
facebook
Czas przedstawić efekty współpracy z naszym kolejnym klientem, tym razem z branży medycznej. W 2019 roku do grona klientów agencji Widoczni dołączył Ronomed. Firma zajmuje się dostarczaniem profesjonalnego sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego do szpitali, przychodni oraz gabinetów lekarskich.

Aby zwiększyć widoczność, a także sprzedaż na stronie podjęliśmy szereg działań. M.in.:
➡ rozbudowa strony wartościowymi i wyczerpującymi treściami,
➡ optymalizacja istniejących podstron pod kątem wyszukiwanych fraz kluczowych,
➡ rozbudowa sklepu o nowe kategorie oraz produkty,
➡ budowa oraz dbanie o jakość profilu linkowego.

Jakie efekty ?⤴ dla ronomed.com.pl wypracował zespół naszych pozycjonerów, linkbuilderów i copywriterów? Sprawdźcie?
https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/sklepy-internetowe/ronomed
2020-06-03, 13:47
facebook
Nasze zajęcia online ?‍?? dla studentów Collegium Da Vinci trwają już od marca. Najwyższy więc czas przejść do kolejnego, bardziej praktycznego etapu szkolenia, by pokazać studentom narzędzia analityczne. Podczas wczorajszego kursu "Analityka internetowa" Ania Zalewska opowiedziała o Google Analytics.

Obecnie studenci przerabiają materiał od stworzenia konta po zaawansowane raporty. Poleciliśmy też studentom ciekawe lektury, m.in. wiedzę w pigułce z książki ??:
Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło "AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą".
2020-06-02, 14:16
facebook
Dziennikarze Jedynka - Jedynka - Program 1 Polskiego Radia wpadli niedawno na nasz raport 14 branż, które zyskały w czasie pandemii (dostępny tutaj: https://linkd.pl/usrm ). Artur Wojczal , CEO Widoczni w materiale radiowym ?? komentuje nasze badania i wskazuje, jakie produkty notują obecnie rekordową sprzedaż. Sprawdźcie ⤵

https://www.polskieradio.pl/7/5346/Artykul/2518385,Co-Polacy-kupuja-podczas-epidemii-Sprzedaz-tych-produktow-poszla-w-gore
2020-05-27, 13:20
facebook
Zamrożenie gospodarki ?? z powodu pandemii koronawirusa postawiło firmy przed koniecznością ograniczenia wydatków na marketing.

To trudna decyzja, szczególnie, gdy marketing do tej pory przynosił rewelacyjne efekty. Jak zdecydować, które kanały marketingowe wstrzymać, a w które nadal inwestować?

Odpowiedzią są oczywiście narzędzia i dane analityczne.
https://widoczni.com/blog/budzet-marketingowy-w-czasie-koronawirusa
2020-05-26, 16:08
facebook
Od dziś rozpoczynamy cykliczne wykłady online ?‍?? dla studentów Collegium Da Vinci na kierunku Mediaworking!
Ania Zalewska do końca semestru poprowadzi zajęcia z Analityki internetu.

Studenci I roku ? poznają najważniejsze statystyki i dane ??, dzięki którym mierzy się efektywność działań marketingowych, a także opowie o najważniejszych narzędziach, których pozycjonerzy i marketerzy używają w swojej codziennej pracy.
2020-05-25, 14:54
facebook
Akademia Widoczni mimo wyjątkowej sytuacji jest w pełnej gotowości! Dla studentów kierunku "Menedżer Kultury" studiów podyplomowych na Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przeprowadzimy ponownie kilkugodzinne zajęcia. Tym razem ONLINE!

Zajęcia odbędą się w najbliższą niedzielę. Już nie możemy się doczekać! ???
2020-05-22, 15:43
facebook
W 2018 roku do grona naszych klientów dołączył wyjątkowy sklep z artykułami dla dzieci ? - Babyconcept.pl. Wyróżnia się dopracowaną ofertą i ścisłą selekcją marek. W sklepie znajdziemy produkty premium, wyprodukowane tylko z przyjaznych materiałów, niszowych producentów z Polski i nie tylko.

? 10-krotny wzrost sprzedaży
? Blisko 200 fraz w TOP 10 Google
? Wzrost ruchu organicznego o ponad 300%
to tylko niektóre z efektów, jakie udało nam się wypracować przez 2 lata współpracy.

Poznajcie bliżej Historię Współpracy Baby Concept z agencją widoczni! https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/sklepy-internetowe/baby-concept
2020-05-22, 13:17
facebook
O Ahrefsie mówi się, że to kombajn dla pozycjonerów i agencji SEO. Z punktu widzenia pozycjonowania, Ahrefs to teraz znacznie więcej niż narzędzie do analizy linków ??.

Z powodzeniem można wykorzystać go przy optymalizacji treści, a nawet przy budowie strategii content marketingu. Sprawdź, jak korzystać z tego narzędzia w content marketingu i copywritingu ⤵⤵⤵

https://widoczni.com/blog/jak-uzywac-ahrefsa-do-optymalizacji
2020-05-20, 13:03
facebook
Razem z fundacją Inkubatory AIP wspieramy początkujących przedsiębiorców i start'upy poprzez mentoring i konsultacje online. Nasza ekspertka Ania Zalewska cyklicznie pomaga młodym biznesom w czterech obszarach:

? Promocja i rozwój strony internetowej
? Planowanie i wdrażanie obecności marki online
? Strategia marki w sieci
? Współpraca z agencjami zewnętrznymi

AIP to praktyczna szkoła prowadzenia biznesu dla startupów. Program AIP umożliwia przetestowanie pomysłów na rynku na preferencyjnych warunkach i bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej lub spółki.

Więcej o projekcie przeczytacie na: https://aip.link/mentors/anna-zalewska
2020-05-18, 14:36
facebook
Postępująca cyfryzacja sprawia, że niemal każda firma inwestuje we własną stronę internetową ??. Posiadanie witryny online to jednak nie koniec działań, tylko ich początek. By odnieść sukces potrzebny jest efektywny i skuteczny marketing ??, który dodatkowo wpłynie na widoczność ? strony w sieci.

Jak promować stronę internetową w sieci, z jakich narzędzi i kanałów reklamowych korzystać oraz co zrobić, by stać się rozpoznawalnym wśród użytkowników? Zapraszamy na blog widoczni do lektury artykułu naszej specjalistki ds. content marketingu Kasia Nowak .

https://widoczni.com/blog/jak-promowac-strone-internetowa
2020-05-14, 13:02
facebook
Prowadzenie biznesu online w dobie COVID-19 stawia przed właścicielami sklepów internetowych i specjalistami e-commerce nowe wyzwania! Coraz więcej firm przenosi swoje działania do sieci. Konkurencja nie śpi, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.

A czy ty zadbałeś o widoczność ?? swojego biznesu w internecie? Pobierz bezpłatny poradnik e-commerce i sprawdź, jak w kilka kroków zwiększyć sprzedaż online ???
https://widoczni.com/poradnik-ecommerce
2020-05-11, 15:20
facebook
Wartość rynku e-commerce stale się zwiększa. Butiki internetowe ?? wyrastają jak grzyby po deszczu. Polacy coraz chętniej kupują w sieci. Panująca epidemia koronawirusa dodatkowo wymusza na kupujących zmianę przyzwyczajeń i przyspiesza rozwój branży. Firmy odzieżowe chcą szybko i przebojem wejść do sieci.

Sprawdź, jakie czynniki składają się na sukcesu butiku online!
Zapraszamy do lektury wpisu gościnnego na blogu widoczni, którego autorem jest Gabriel Besta z Medializer.

https://widoczni.com/blog/co-wplywa-na-sukces-e-sklepu
2020-05-08, 10:15
facebook
Coś do poczytania? Polecamy najnowsze wydanie E-commerce & digital marketing, a w nim m.in. artykuł Ani Zalewskiej z widoczni.com! Jak optymalizować zdjęcia ??, aby wspierały pozycjonowanie? Zapraszamy do lektury! ?

Artykuł dostępny także online: https://www.e-commerce-24.pl/e-inspiracje/zdjecia-ktore-pozycjonuja
2020-05-06, 15:25
facebook
Kwiecień był przełomowy dla większości branż. COVID-19 zatrząsnął także SEO. Pozycjonerzy, specjaliści e-commerce i marketerzy musieli nagle dostosować optymalizację biznesów online do nowych okoliczności.

Sprawdźcie, jakie konkretne zmiany dla SEO przyniósł poprzedni miesiąc. Zapraszamy na kwietniowy przegląd prasowy.

https://widoczni.com/blog/seo-prasowka-z-widocznym-kwiecien-2020
2020-05-04, 12:39
facebook
Od lat podkreślamy jak ważne jest dla sklepów internetowych ?? pozycjonowanie. Dzisiaj biznesy online, które mają dobrą ofertę i do tego łatwo je znaleźć w Google, mają szansę nie tylko utrzymać, ale i zwiększyć sprzedaż ??.

Zobacz 1⃣4⃣ branż, które kwitną na Allegro mimo pandemii. To kolejny powód, aby wykorzystać tę zmieniającą się sytuację i rozpocząć pozycjonowanie sklepu z nami ??

Cały raport dostępny tutaj: https://widoczni.com/blog/14-branz-online-ktore-zyskaly-w-czasie-pandemii
2020-04-30, 09:56
facebook
Czy koronawirus sprawił, że chętniej kupujemy online ??? W poszukiwaniu odpowiedzi sięgnęliśmy po raport TradeWatch.pl. Sprawdziliśmy, które grupy produktowe odnotowały wzrost sprzedaży mimo, a może właśnie z powodu, pandemii koronawirusa ??.

Czy branża e-commerce dostała nowy bodziec do rozwoju? Sprawdźcie! Raport dostępny tutaj ?https://widoczni.com/blog/14-branz-online-ktore-zyskaly-w-czasie-pandemii
2020-04-28, 13:03
facebook
Widoczni razem z Agencja Pracy Vector, IPF Jobs i Strefą Dialogu są Partnerami nowego kierunku na uczelni Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu!

Studenci kierunku "Psychologia w biznesie" mogą liczyć na wsparcie merytoryczne ?‍??‍? oraz programy stażowe od naszej agencji.

Więcej informacji oraz program studiów ? dostępny na: https://www.wsb.pl/poznan/studia-i-szkolenia/studia-i-stopnia/kierunki-i-specjalnosci/psychologia-w-biznesie/program-studiow
2020-04-23, 14:38
facebook
Piątkowy wykład dla słuchaczy studiów MBA Z Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przeprowadziliśmy w zupełnie innej formie! ?‍??‍?

W myśl zasady #zostanwdomu Ania Zalewska z widoczni.com spotkała się z uczestnikami online! Szkolenie skupiło się na zasadach:
?tworzenia skutecznego profilu na Linkedin,
?poszukiwań pracy na LinkedIn,
?rozwijania sieci kontaktów,
?planowania aktywności na tej platformie biznesowej.

Słuchaczom dziękujemy za spotkanie i aktywny udział ???
2020-04-21, 11:43
facebook
Od dawna praktykujemy pracę zdalną ?‍?? na życzenie, a część zespołu z różnych względów na stałe pracuje zdalnie. Ale wcale nie trzeba zespołu rozproszonego po całym świecie, aby wykorzystywać narzędzia przydatne do pracy zdalnej.

Nawet pracując stacjonarnie w biurze korzystamy z takich udogodnień - usprawniają komunikację, nie zaburzają rytmu pracy i pozwalają na organizowanie sobie kolejnych zadań.

Sprawdź, jakie narzędzia wybrać, aby zorganizować zespół zdalny? https://widoczni.com/blog/narzedzia-do-pracy-zdalnej
2020-04-20, 16:12
facebook
Akademia Widoczni także stosuje się do zasady #zostanwdomu! Nasze wykłady i szkolenia przenieśliśmy całkowicie do świata online.

Już dziś przeprowadzimy kolejny wykład dla słuchaczy studiów MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, jednak tym razem w innej formie i o innej tematyce!

Naszym słuchaczom opowiemy co nieco o LinkedIn - naszej ulubionej platformie social do budowy wizerunku w sieci ;)

Już wkrótce bardziej obszerna relacja z wykładu
2020-04-17, 09:50
facebook
Brief ?- to taki pomost między agencją a klientem, który usprawnia początek współpracy.
? Dlaczego współpracę z agencją warto rozpocząć od briefu?
? Co agencja powinna wiedzieć o naszym sklepie?
? Jakie konsekwencje niesie rezygnacja z wypełniania briefu?

O tym w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & digital marketing opowie nasz specjalista SEO Paweł Ślusarczyk ??‍?
https://www.sprzedaz-24.pl/artykul/brief-pierwszy-krok-do-sukcesu
2020-04-16, 11:05
facebook
W tym roku życzymy Wam przede wszystkich ZDROWYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH. Obdarzmy się optymizmem i nadzieją, bo tych nigdy dosyć ??
2020-04-10, 13:34
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.