Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
google+
Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter...
2017-05-10, 11:57
google+
Z lokalnego sklepu stacjonarnego
2017-05-09, 12:10
google+
Całkiem niedawno do naszego zespołu dołączyła Adrianna. Jej główne zadania to prowadzenie kanałów społecznościowych, a także promocja treści w sieci
2017-05-08, 10:55
google+
Widoczni wyróżnieni na gali finałowej Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości
2017-04-28, 11:32
google+
Za nami kolejna udana edycja Dnia Przedsiębiorczości!
2017-04-26, 14:08
google+
Agencja widoczni w zespole ekspertów!

Jesteśmy częścią zespołu ekspertów w rządowym projekcie dla biznesu :) Do zespołu wybrano 20 przedstawicieli najbardziej innowacyjnych firm, startupów i instytucji naukowych, w tym naszą agencję. Wczoraj odbyły się w Poznaniu warsztaty - jeden z istotnych etapów projektowania funkcjonalnej i wartościowej strony internetowej dla polskich przedsiębiorców. To było ciekawe doświadczenie i świetna okazja, aby podzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami projektu. Pracowaliśmy w gronie takich firm jak Enea, Solaris, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Jak Dojadę i wielu innych firm różnego formatu. Jesteśmy dumni, że wspieramy swoją wiedzą projekty na rzecz rozwoju polskiego biznesu
2017-04-20, 11:58
google+
Dziś naszym bohaterem jest Czarek. Swoje zamiłowanie do SEO realizuje w naszej firmie na stanowisku menadżera działu pozycjonowania
2017-04-18, 12:27
google+
Cała ekipa Widoczni.com składa Wam świąteczne życzenia
2017-04-14, 10:31
google+
Dzień Przedsiębiorczości z
2017-04-13, 14:31
google+
Dzisiaj przedstawiamy Wam Agatę - naszego speca od kampanii AdWords i reklam na Facebooku. W pracy najbardziej liczą się dla niej efekty. Już samo przygotowanie kampanii jest dla niej interesujące, bo ma okazję poznać specyfikę różnych branż od sprzedaży nieruchomości po wyjazdy na kitesurfing
2017-04-10, 10:22
google+
Oto Daniel, czyli człowiek orkiestra. Dar przekonywania oraz łatwość nawiązywania kontaktów pozwala mu się realizować w widocznych jako Specjalista ds. obsługi klienta
2017-04-03, 10:05
google+
Nie wystarczy być w czymś dobrym. Prawdziwi specjaliści przede wszystkim lubią swoją pracę. Popatrzcie na Michała, starszego specjalistę ds. pozycjonowania - to wzór satysfakcji zawodowej, który w dodatku skutecznie zaraża otoczenie swoim entuzjazmem ;)

"Lubię branżę SEO, bo cały czas się rozwija i w związku z tym pojawiają się nowe możliwości. Wciąż jest wiele do odkrycia – nikt z nas nie zna złotej metody na pozycjonowanie. Dla mnie to taki garnek złota na końcu tęczy, którego poszukuję codziennie w pracy. Po prostu nie jest nudno! Najbardziej motywują mnie sukcesy naszych klientów, bo to są też moje sukcesy.

Moje hobby to gry komputerowe, TV, film, latem jazda na rowerze i wszystko z tematyki sci-fi. Mój najbliższy cel prywatnie to przejść Mass Effect:Andromeda, a potem z kopyta rozpocząć sezon rowerowy.

Do widocznych trafiłem, szukając firmy, która uczciwie podchodzi do klienta. Zmęczyła mnie praca, w której pozycjonowanie to tylko wbicie kilku fraz do top 10, bez jakichkolwiek dodatkowych działań z zakresu optymalizacji konwersji. W widocznych moja praca nad pozycjonowaniem stron wygląda zupełnie inaczej i to mi się podoba."

Więcej o pracy u nas dowiesz się na stronie: http://widoczni.com/o-nas/kariera/
2017-03-28, 14:53
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.