Jakie funkcje AI są dostępne w Google Ads?
Sztuczna inteligencja to filar działania kampanii Google Ads i od wielu lat cierpliwie działała w tle, by ułatwić reklamodawcom dotarcie do właściwych użytkowników. Teraz jednak Google poszło o krok dalej i wprowadza w systemie reklamowym Ads nowe funkcje oparte na rozwiązaniach z zakresu sztucznej inteligencji. Jakie superfunkcje AI znajdziesz w Google Ads i jak wykorzystać ich potencjał do poprawy efektywności swoich kampanii PPC?
2025-09-26, 14:54

Z artykułu dowiesz się się:

  • jakie funkcje AI oferuje Google Ads,
  • jak Google Ads wykorzystuje AI w różnych formatach i typach kampanii,
  • jak AI wspiera tworzenie reklam elastycznych, dynamicznych i remarketingowych oraz kampanii Performance Max,
  • jak AI pomaga w procesie opracowywania słów kluczowych, optymalizacji kampanii Ads i prognozowaniu wyników.

Cały artykuł znajdziesz tutaj

KONTAKT / AUTOR
Adrianna Nowak
spejalista ds. marketingu internetowego
Agencja Marketingu Internetowego Widoczni
612248326
612248326
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.