Audyt Meta Ads – Dlaczego teraz?
Sprawdź, co blokuje Twoje kampanie na Facebooku i Instagramie – i zyskaj realne wyniki!
Performance Marketing
2025-07-15, 13:57
Audyt Google Ads – co to i dla kogo?
Zyskaj więcej z każdej złotówki wydanej na reklamy!
Performance Marketing
2025-07-15, 13:32
facebook

Klienci liczą na jak najsprawniejszą obsługę ⚡ a czas utrzymania uwagi skraca się. Poznaj rozszerzenia Google, które pomogą spełnić oczekiwania:
🔗 Rozszerzenia linków - pozwalają na dodanie większej liczby ofert w ramach jednej reklamy. Podlinkuj strony, które będą przydatne dla zainteresowanych daną ofertą.
📞 Rozszerzenia połączeń - skróć drogę klienta do kontaktu z Tobą. Jeśli
nie chcesz telefonów po godzinach, pamiętaj żeby ustawić formularz kontaktowy poza godzinami otwarcia.
📌 Rozszerzenia lokalizacji - jeśli działasz stacjonarnie nie zapomnij o uzupełnieniu lokalizacji. To ułatwi klientom dotarcie do sklepu lub szybki kontakt z obsługą.
💲 Rozszerzenia cen - Dzięki temu wyświetlasz ceny bezpośrednio w wynikach Google. Pomożesz klientom w szybkim porównaniu oferty i zmniejszysz ryzyko przepalonego budżetu na niedopasowanych odbiorców.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇
🔗 Rozszerzenia linków - pozwalają na dodanie większej liczby ofert w ramach jednej reklamy. Podlinkuj strony, które będą przydatne dla zainteresowanych daną ofertą.
📞 Rozszerzenia połączeń - skróć drogę klienta do kontaktu z Tobą. Jeśli
nie chcesz telefonów po godzinach, pamiętaj żeby ustawić formularz kontaktowy poza godzinami otwarcia.
📌 Rozszerzenia lokalizacji - jeśli działasz stacjonarnie nie zapomnij o uzupełnieniu lokalizacji. To ułatwi klientom dotarcie do sklepu lub szybki kontakt z obsługą.
💲 Rozszerzenia cen - Dzięki temu wyświetlasz ceny bezpośrednio w wynikach Google. Pomożesz klientom w szybkim porównaniu oferty i zmniejszysz ryzyko przepalonego budżetu na niedopasowanych odbiorców.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇
Performance Marketing
2024-06-11, 11:32