facebook

Czy Twoja strona spełnia standardy UX? Przynosi Ci oczekiwane korzyści? Użytkownicy chętnie z niej korzystają? 🧐
Audyt digital pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania! ✅
Zobacz cały wywiad i dowiedz się, na czym polega taki audyt 📊
#audyt #analiza #UX #marketingonline #digital
Audyt digital pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania! ✅
Zobacz cały wywiad i dowiedz się, na czym polega taki audyt 📊
#audyt #analiza #UX #marketingonline #digital
Aktualności
2024-08-01, 11:10
facebook

3 MUST HAVE narzędzia dla strony internetowej 🤩
Zobacz, co radzi Kuba Chrapek i sprawdź, czy już używasz tych narzędzi! 🦾
#site #stronainternetowa #narzędzia #UX #zarządzanie
Zobacz, co radzi Kuba Chrapek i sprawdź, czy już używasz tych narzędzi! 🦾
#site #stronainternetowa #narzędzia #UX #zarządzanie
Aktualności
2024-07-31, 09:39
facebook

Jak zaprojektować stronę, która przyciągnie klientów 🧲 i zniechęci hakerów? 🛡️ 👉 Odpowiada nam Kuba Chrapek, właściciel Kryptonum agencja interaktywna, w najnowszym wywiadzie 👇 Zajrzyj na nasz kanał - link w komentarzu
Aktualności
2024-07-26, 19:44
facebook

Wyjazd w nieznane bez GPSu lub mapy? 🚗 Tak wygląda prowadzenie firmy bez strategii marketingowej. 🎯 Bez niej, nawet najlepsze pomysły mogą się nie sprawdzić. Które agencje potrafią przewidzieć potrzeby klientów i przygotować plany, które naprawdę działają?
⭐ Przedstawiamy Ranking Największych Agencji Strategicznych 2024 ⭐
Pod lupę wzięliśmy 62 firmy, aby wyłonić 34 absolutnie topowe agencje:
👏 BRAND NEW GALAXY, Bluerank, Green Parrot, Valkea, Whites, Ideo Force, SellWise, K2 Precise, digitalk, Veneo, Cyrek Digital, Conversion, AdCookie - Digital Marketing, Louder&Higher, maxroy, Coconut Agency, MBridge - Marketing Experts, 2dm - Agencja Marketingowa, JAAQOB HOLDING, Owocni.pl, LTB marketing, NEON SHAKE, Casbeg, More Bananas, Beeffective - Digital Marketing Agency, Agencja Range, ECHO Potęga sprzedaży, PG Branding, Project UP, Focus Agency Marketing
Kto przejął dowództwo w branży? Na szczycie rankingu mamy:
🙌 SalesTube ma na pokładzie największy zespół gotowy wesprzeć swoich klientów
👍 Bees & Honey zebrali największą społeczność na Facebooku
🔍 Tigers z najlepszą widocznością na frazę brandowa w Google
⭐ Widoczni udało nam się zebrać największą liczbę opinii Google, które są głosem naszych klientów - dziękujemy!
Gratulujemy wszystkim agencjom, które znalazły się w rankingu! Przekuwacie analizy, planowanie i kreatywność w sukces waszych klientów.
👇 Cały ranking znajdziesz na naszej stronie 👇
https://widoczni.com/blog/ranking-agencji-strategicznych/?utm_source=facebook&utm_medium=post
⭐ Przedstawiamy Ranking Największych Agencji Strategicznych 2024 ⭐
Pod lupę wzięliśmy 62 firmy, aby wyłonić 34 absolutnie topowe agencje:
👏 BRAND NEW GALAXY, Bluerank, Green Parrot, Valkea, Whites, Ideo Force, SellWise, K2 Precise, digitalk, Veneo, Cyrek Digital, Conversion, AdCookie - Digital Marketing, Louder&Higher, maxroy, Coconut Agency, MBridge - Marketing Experts, 2dm - Agencja Marketingowa, JAAQOB HOLDING, Owocni.pl, LTB marketing, NEON SHAKE, Casbeg, More Bananas, Beeffective - Digital Marketing Agency, Agencja Range, ECHO Potęga sprzedaży, PG Branding, Project UP, Focus Agency Marketing
Kto przejął dowództwo w branży? Na szczycie rankingu mamy:
🙌 SalesTube ma na pokładzie największy zespół gotowy wesprzeć swoich klientów
👍 Bees & Honey zebrali największą społeczność na Facebooku
🔍 Tigers z najlepszą widocznością na frazę brandowa w Google
⭐ Widoczni udało nam się zebrać największą liczbę opinii Google, które są głosem naszych klientów - dziękujemy!
Gratulujemy wszystkim agencjom, które znalazły się w rankingu! Przekuwacie analizy, planowanie i kreatywność w sukces waszych klientów.
👇 Cały ranking znajdziesz na naszej stronie 👇
https://widoczni.com/blog/ranking-agencji-strategicznych/?utm_source=facebook&utm_medium=post
Aktualności
2024-07-11, 14:17
facebook

Działasz lokalnie i chcesz podkręcić wyniki swojej firmy? 🏠🚀 Poznaj 5 patentów na digital marketing!
🎯 Jeśli chcesz zaoszczędzić czas i pieniądze - zapisz się na nasz bezpłatny webinar “7 największych błędów w strategii digital” 👇
https://buff.ly/45NsinW
💬 Nadaj treściom lokalny twist - twórz treści, które podkreślają lokalny charakter miejsca. Użyj regionalnych zwrotów, popularnych wyrażeń. To może podbić serca lokalnych klientów.
🎬 Twórz lokalne wideo - 72% klientów woli poznawać usługi i produkty za pomocą wideo. Wykorzystaj ten patent i pokaż swój lokalny biznes. Nakręć np. proces produkcji produktu, historię firmy, kontakt i lokalizację i wypróbuj hasła.
🔍 Postaw na SEO lokalne - 76% klientów, którzy wyszukują lokalnych firm na smartfonach, odwiedzi stacjonarny punkt w ciągu 24h. Dlatego np. stwórz stronę mobile-friendly, używaj lokalnych słów kluczowych, podkreślaj lokalny charakter firmy, zoptymalizuj profil Google Moja Firma.
🧲 Wykorzystaj moc płatnych reklam - promuj swój lokalny biznes za pomocą Google Ads, na Facebooku, Instagramie itp. Targetuj klientów z określonych lokalizacji, wykorzystuj komponenty reklam, np. rozszerzenie lokalizacji, połączeń.
👋 Zaangażuj się w życie lokalnej społeczności - promuj lokalne wydarzenia, nawiąż współpracę z lokalnymi dostawcami, poruszaj tematy ważne dla lokalnej społeczności.
🎯 Jeśli chcesz zaoszczędzić czas i pieniądze - zapisz się na nasz bezpłatny webinar “7 największych błędów w strategii digital” 👇
https://buff.ly/45NsinW
💬 Nadaj treściom lokalny twist - twórz treści, które podkreślają lokalny charakter miejsca. Użyj regionalnych zwrotów, popularnych wyrażeń. To może podbić serca lokalnych klientów.
🎬 Twórz lokalne wideo - 72% klientów woli poznawać usługi i produkty za pomocą wideo. Wykorzystaj ten patent i pokaż swój lokalny biznes. Nakręć np. proces produkcji produktu, historię firmy, kontakt i lokalizację i wypróbuj hasła.
🔍 Postaw na SEO lokalne - 76% klientów, którzy wyszukują lokalnych firm na smartfonach, odwiedzi stacjonarny punkt w ciągu 24h. Dlatego np. stwórz stronę mobile-friendly, używaj lokalnych słów kluczowych, podkreślaj lokalny charakter firmy, zoptymalizuj profil Google Moja Firma.
🧲 Wykorzystaj moc płatnych reklam - promuj swój lokalny biznes za pomocą Google Ads, na Facebooku, Instagramie itp. Targetuj klientów z określonych lokalizacji, wykorzystuj komponenty reklam, np. rozszerzenie lokalizacji, połączeń.
👋 Zaangażuj się w życie lokalnej społeczności - promuj lokalne wydarzenia, nawiąż współpracę z lokalnymi dostawcami, poruszaj tematy ważne dla lokalnej społeczności.
Aktualności
2024-07-01, 12:14
facebook

Twoja strona jest bezużyteczna? Nie pomaga Ci zarabiać?
Może być zupełnie inaczej! Weź sprawy w swoje ręce i stwórz stronę, która nie tylko dobrze wygląda, ale również przynosi Ci realne zyski 💵
Weź udział w szkoleniu Skuteczna strona WWW w 5 krokach, które poprowadzi Kuba Chrapek z Kryptonum agencja interaktywna - prawdziwy freak automatyzacji procesów i produktywności 🔎
O czym opowie Wam Kuba?
⚫️Szybkość strony
[jak przyspieszyć stronę i zwiększyć zadowolenia klienta]
⚫️Cyberbezpieczeństwo
[jakie ataki hakerskie można spotkać i jak im przeciwdziałać]
⚫️Dostępność
[jak zapewnić dostępność strony na wysokim poziomie, nawet dla osób z zaburzeniami widzenia]
⚫️Zgodność ze zrównoważonym rozwojem
[jak można tworzyć strony internetowe, które świetnie wyglądają, a mają minimum elementów]
⚫️Opłacalność biznesowa
[jak tworzyć strony, które zarabiają, a nie tylko istnieją]
Twoja strona naprawdę może zwiększyć Twoje zyski! Nie wierzysz? Zapisz się na szkolenie, a my Cię przekonamy!
Link do zapisu 👉 https://app.evenea.pl/event/skuteczna-strona
📢 Zwykle nasze szkolenia są dostępne tylko dla klientów, ale tym razem jest inaczej! Masz wyjątkową okazję zapisać się na to szkolenie i to zupełnie za darmo.
Poczuj się jak nasz klient - comiesięczne, bezpłatne szkolenia, które nigdzie nie są udostępniane. To wszystko zyskujesz, współpracując z nami 🎁
Może być zupełnie inaczej! Weź sprawy w swoje ręce i stwórz stronę, która nie tylko dobrze wygląda, ale również przynosi Ci realne zyski 💵
Weź udział w szkoleniu Skuteczna strona WWW w 5 krokach, które poprowadzi Kuba Chrapek z Kryptonum agencja interaktywna - prawdziwy freak automatyzacji procesów i produktywności 🔎
O czym opowie Wam Kuba?
⚫️Szybkość strony
[jak przyspieszyć stronę i zwiększyć zadowolenia klienta]
⚫️Cyberbezpieczeństwo
[jakie ataki hakerskie można spotkać i jak im przeciwdziałać]
⚫️Dostępność
[jak zapewnić dostępność strony na wysokim poziomie, nawet dla osób z zaburzeniami widzenia]
⚫️Zgodność ze zrównoważonym rozwojem
[jak można tworzyć strony internetowe, które świetnie wyglądają, a mają minimum elementów]
⚫️Opłacalność biznesowa
[jak tworzyć strony, które zarabiają, a nie tylko istnieją]
Twoja strona naprawdę może zwiększyć Twoje zyski! Nie wierzysz? Zapisz się na szkolenie, a my Cię przekonamy!
Link do zapisu 👉 https://app.evenea.pl/event/skuteczna-strona
📢 Zwykle nasze szkolenia są dostępne tylko dla klientów, ale tym razem jest inaczej! Masz wyjątkową okazję zapisać się na to szkolenie i to zupełnie za darmo.
Poczuj się jak nasz klient - comiesięczne, bezpłatne szkolenia, które nigdzie nie są udostępniane. To wszystko zyskujesz, współpracując z nami 🎁
Aktualności
2024-06-27, 09:46
facebook

📣 Strategia marketingowa pozwala na lepsze dopasowania komunikacji do klienta, a w efekcie poprawia wyniki i przychody firmy. Często wymaga doświadczenia z zakresu digital, ale również dostępu do specjalistycznych narzędzi, wtedy warto skorzystać ze wsparcia agencji digital. Jak wygląda planowanie strategii marketingowej? 🔒
🔑 Poznaj swoich odbiorców - mając zdrowy wzrok nie kupujesz okularów korekcyjnych. Złe dopasowanie odbiorców to przepalanie budżetu. Dzięki narzędziom takim jak Google Analytics sprawdź: dane demograficzne (wiek, płeć, dochody), zainteresowania, potrzeby i problemy, zachowania zakupowe, sposób komunikacji
🔑 Zaplanuj ścieżkę klienta - zachowanie i potrzeby klienta różnią się w zależności od etapu zakupowego. Jeśli użytkownik rozważa zakup powinieneś skupić się na doinformowaniu i pokazaniu korzyści produktu, dopiero później zwiększasz intensywność przekazu.
🔑 Określ swój cel biznesowy - to one potrafią ci się odnaleźć, jak nie wiesz w co ręce włożyć. Pomagają firmie skoncentrować się na konkretnych działaniach i dążyć do mierzalnych wyników. Wybierając cele weź pod uwagę: charakter celów, konkurencję branżową, oczekiwania rynku i trendy.
🔑 Wybierz kanały marketingowe - dopasuj kanały marketingowe do specyfiki branży i preferencji klientów. Skuteczność kanałów marketingowych możesz ocenić dzięki wskaźnikom: konwersji, liczby odwiedzin na stronie internetowej, zasięgu marki, zaangażowania na mediach społecznościowych, zwrotu z inwestycji (ROI).
🔑 Zaplanuj content - planuj i twórz content z wyprzedzeniem. Korzystaj z informacji zdobytych przy poznawaniu odbiorcy. Dostosuj język i treść do jego potrzeb. Ludzki mózg łatwiej przyswaja treści wizualne, dlatego wykorzystuj grafiki, filmy, infografiki, treści interaktywne.
🔑 Monitoruj wyniki - dzięki analizie nie tylko kontrolujesz wyniki, ale przede wszystkim dostajesz feedback co należy poprawić. Zmiany mogą dotyczyć budżetu, treści czy nowych kanałów komunikacji. Korzystaj z takich narzędzi jak Google Ads, Analytics, Heatmapy, Facebook Insight, sprawdzaj też co sądzą twoi klienci w opiniach i komentarzach.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu) 👇
🔑 Poznaj swoich odbiorców - mając zdrowy wzrok nie kupujesz okularów korekcyjnych. Złe dopasowanie odbiorców to przepalanie budżetu. Dzięki narzędziom takim jak Google Analytics sprawdź: dane demograficzne (wiek, płeć, dochody), zainteresowania, potrzeby i problemy, zachowania zakupowe, sposób komunikacji
🔑 Zaplanuj ścieżkę klienta - zachowanie i potrzeby klienta różnią się w zależności od etapu zakupowego. Jeśli użytkownik rozważa zakup powinieneś skupić się na doinformowaniu i pokazaniu korzyści produktu, dopiero później zwiększasz intensywność przekazu.
🔑 Określ swój cel biznesowy - to one potrafią ci się odnaleźć, jak nie wiesz w co ręce włożyć. Pomagają firmie skoncentrować się na konkretnych działaniach i dążyć do mierzalnych wyników. Wybierając cele weź pod uwagę: charakter celów, konkurencję branżową, oczekiwania rynku i trendy.
🔑 Wybierz kanały marketingowe - dopasuj kanały marketingowe do specyfiki branży i preferencji klientów. Skuteczność kanałów marketingowych możesz ocenić dzięki wskaźnikom: konwersji, liczby odwiedzin na stronie internetowej, zasięgu marki, zaangażowania na mediach społecznościowych, zwrotu z inwestycji (ROI).
🔑 Zaplanuj content - planuj i twórz content z wyprzedzeniem. Korzystaj z informacji zdobytych przy poznawaniu odbiorcy. Dostosuj język i treść do jego potrzeb. Ludzki mózg łatwiej przyswaja treści wizualne, dlatego wykorzystuj grafiki, filmy, infografiki, treści interaktywne.
🔑 Monitoruj wyniki - dzięki analizie nie tylko kontrolujesz wyniki, ale przede wszystkim dostajesz feedback co należy poprawić. Zmiany mogą dotyczyć budżetu, treści czy nowych kanałów komunikacji. Korzystaj z takich narzędzi jak Google Ads, Analytics, Heatmapy, Facebook Insight, sprawdzaj też co sądzą twoi klienci w opiniach i komentarzach.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu) 👇
Aktualności
2024-05-21, 13:29
facebook

Co to było za spotkanie! 1,5h wykładu w pełnym skupieniu i zainteresowaniu! Uczestnicy dowiedzieli się od nas, jak wyszukiwać i dobierać frazy? Z jakich narzędzi korzystać, aby monitorować efekty pozycjonowania? Jakie cele marketingowe sobie postawić, prowadząc bloga, stronę, e-sklep? Dużo wiedzy, w jedną godzinę - mamy nadzieję, że wynieśliście z tego jak najwięcej! Oczywiście tak, jak obiecaliśmy, udostępnimy całą prezentację z wykładu na: zo.ue.poznan.pl.
Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Poznaniu dziękujemy za zaproszenie i możliwość spotkania ze studentami, a wszystkim uczestnikom za liczne przybycie. Mamy nadzieję, że w jakimś stopniu zaraziliśmy Was swoją pasją do marketingu internetowego. A może ktoś z Was odkrył w sobie zamiłowanie do SEO?
Szansa na zweryfikowanie tego już podczas II etapu - czyli warsztatów w naszej agencji! Uczestnicy dostali do zrealizowania zadanie, bazujące na wiedzy z wykładu. Ci, którzy zapamiętali najwięcej, sprawdzą swoje umiejętności pozycjonerskie w praktyce, w siedzibie agencji widoczni. Czekamy na wasze projekty!
Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Poznaniu dziękujemy za zaproszenie i możliwość spotkania ze studentami, a wszystkim uczestnikom za liczne przybycie. Mamy nadzieję, że w jakimś stopniu zaraziliśmy Was swoją pasją do marketingu internetowego. A może ktoś z Was odkrył w sobie zamiłowanie do SEO?
Szansa na zweryfikowanie tego już podczas II etapu - czyli warsztatów w naszej agencji! Uczestnicy dostali do zrealizowania zadanie, bazujące na wiedzy z wykładu. Ci, którzy zapamiętali najwięcej, sprawdzą swoje umiejętności pozycjonerskie w praktyce, w siedzibie agencji widoczni. Czekamy na wasze projekty!
Aktualności
2017-10-19, 11:08
facebook

Słuchajcie Kochani! Mamy marzenie...
Aktualności
2017-09-20, 11:30