Jak skutecznie analizować dane w GA4 - wywiad z Maciejem Lewińskim
𝙍𝙤𝙯𝙢𝙤𝙬𝙖 𝙯 𝙈𝙖𝙘𝙞𝙚𝙟𝙚𝙢 𝙇𝙚𝙬𝙞𝙣́𝙨𝙠𝙞𝙢, ekspertem od Google Analytics 4 z ponad 12-letnim doświadczeniem, który pracował dla takich firm jak: Zalando, mBank, Allegro, Adidas czy Empik.
2025-09-26, 15:03

Kliknij i W tym wywiadzie rozmawiamy o tym, jak skutecznie korzystać z Google Analytics 4, jakie dane są naprawdę ważne i jak tworzyć raporty, które wspierają rozwój biznesu. Dowiesz się, od czego zacząć analizę, jeśli dopiero rozwijasz firmę, na co patrzeć poza GA4, jak interpretować dane o ruchu z różnych źródeł, co oznaczają zmiany związane z plikami cookie i jakie nowości wprowadza AI do analizy danych. Poruszamy też temat integracji GA4 z Meta oraz najczęstszych błędów przy interpretacji danych. 𝙅𝙚𝙨́𝙡𝙞 𝙘𝙝𝙘𝙚𝙨𝙯 𝙡𝙚𝙥𝙞𝙚𝙟 𝙧𝙤𝙯𝙪𝙢𝙞𝙚𝙘́ 𝙨𝙬𝙤𝙟𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙮𝙨𝙩𝙮𝙠𝙞 𝙞 𝙥𝙤𝙙𝙚𝙟𝙢𝙤𝙬𝙖𝙘́ 𝙩𝙧𝙖𝙛𝙣𝙞𝙚𝙟𝙨𝙯𝙚 𝙙𝙚𝙘𝙮𝙯𝙟𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜𝙤𝙬𝙚, 𝙩𝙚𝙣 𝙬𝙮𝙬𝙞𝙖𝙙 𝙟𝙚𝙨𝙩 𝙙𝙡𝙖 𝘾𝙞𝙚𝙗𝙞𝙚.

00:00 Wstęp, kilka słów o Macieju i Google Analytics

05:09 Co byś doradził przedsiębiorcy, który dopiero zaczyna rozwijać biznes i nie ma danych wyjściowych?

08:53 Co myślisz o sytuacjach, kiedy przedsiębiorcy analizują drobne sukcesy odwiedzin na stronie, ale te, które w rzeczywistości nie przynoszą im zysków?

12:59 Na co jeszcze, poza Analyticsem, warto patrzeć przy analizie danych?

24:57 Czy jest różnica między raportem dla klienta a raportem dla osoby, która prowadzi działania SEO?

26:20 Czego oczekują Twoi klienci w raportach od Ciebie?

35:05 Czy zdarza Ci się, że przestajesz ufać Google Analytics?

40:59 Czy można dokładnie sprawdzić w GA4 czy dane są dobrze kategoryzowane do źródeł, z których przyszły?

42:15 Czy przejmowałbyś się tymi newsach, o których się słyszy, że niedługo nie będzie plików cookie?

46:50 Czy do codziennej analizy używać GA4 czy korzystać z innych narzędzi?

50:31 Czy ruch z Meta też analizujesz w GA4?

52:39 Czy w GA4 są jakieś aktualizacje uwzględniające AI?

1:04:12 Czy zwracasz uwagę na wartość marki, jej rozpoznawalność? Poza liczbami i danymi

1:10:00 Gdzie można Cię znaleźć i jak się skontaktować?

Zobacz cały wywiad na YOUTUBE

KONTAKT / AUTOR
Adrianna Nowak
spejalista ds. marketingu internetowego
Agencja Marketingu Internetowego Widoczni
612248326
612248326
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.