Kliknij i W tym wywiadzie rozmawiamy o tym, jak skutecznie korzystać z Google Analytics 4, jakie dane są naprawdę ważne i jak tworzyć raporty, które wspierają rozwój biznesu. Dowiesz się, od czego zacząć analizę, jeśli dopiero rozwijasz firmę, na co patrzeć poza GA4, jak interpretować dane o ruchu z różnych źródeł, co oznaczają zmiany związane z plikami cookie i jakie nowości wprowadza AI do analizy danych. Poruszamy też temat integracji GA4 z Meta oraz najczęstszych błędów przy interpretacji danych. 𝙅𝙚𝙨́𝙡𝙞 𝙘𝙝𝙘𝙚𝙨𝙯 𝙡𝙚𝙥𝙞𝙚𝙟 𝙧𝙤𝙯𝙪𝙢𝙞𝙚𝙘́ 𝙨𝙬𝙤𝙟𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙮𝙨𝙩𝙮𝙠𝙞 𝙞 𝙥𝙤𝙙𝙚𝙟𝙢𝙤𝙬𝙖𝙘́ 𝙩𝙧𝙖𝙛𝙣𝙞𝙚𝙟𝙨𝙯𝙚 𝙙𝙚𝙘𝙮𝙯𝙟𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜𝙤𝙬𝙚, 𝙩𝙚𝙣 𝙬𝙮𝙬𝙞𝙖𝙙 𝙟𝙚𝙨𝙩 𝙙𝙡𝙖 𝘾𝙞𝙚𝙗𝙞𝙚.
00:00 Wstęp, kilka słów o Macieju i Google Analytics
05:09 Co byś doradził przedsiębiorcy, który dopiero zaczyna rozwijać biznes i nie ma danych wyjściowych?
08:53 Co myślisz o sytuacjach, kiedy przedsiębiorcy analizują drobne sukcesy odwiedzin na stronie, ale te, które w rzeczywistości nie przynoszą im zysków?
12:59 Na co jeszcze, poza Analyticsem, warto patrzeć przy analizie danych?
24:57 Czy jest różnica między raportem dla klienta a raportem dla osoby, która prowadzi działania SEO?
26:20 Czego oczekują Twoi klienci w raportach od Ciebie?
35:05 Czy zdarza Ci się, że przestajesz ufać Google Analytics?
40:59 Czy można dokładnie sprawdzić w GA4 czy dane są dobrze kategoryzowane do źródeł, z których przyszły?
42:15 Czy przejmowałbyś się tymi newsach, o których się słyszy, że niedługo nie będzie plików cookie?
46:50 Czy do codziennej analizy używać GA4 czy korzystać z innych narzędzi?
50:31 Czy ruch z Meta też analizujesz w GA4?
52:39 Czy w GA4 są jakieś aktualizacje uwzględniające AI?
1:04:12 Czy zwracasz uwagę na wartość marki, jej rozpoznawalność? Poza liczbami i danymi
1:10:00 Gdzie można Cię znaleźć i jak się skontaktować?
