Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Wywiad z Anetą Rutkowską z LH na temat wyboru hostingu i jego znaczenia dla rozwoju biznesu online.
2020-10-30, 10:00
facebook
Jak było na I Love Marketing & Business℠ • 20-23.10.2020 ? Widoczni przygotowali obszerną relację z wydarzenia! ??

Chociaż pandemia ? skutecznie zmienia nasze życiowe plany, to mimo niepewnej rzeczywistości organizatorzy I Love Marketing nie zawiedli, a 10. edycja przyciągnęła wielu prelegentów i uczestników, którzy mogli wysłuchać wartościowych prezentacji pełnych merytorycznej wiedzy.

Jak tegoroczną edycję ocenia agencja widoczni? Sprawdźcie! ?

https://widoczni.com/blog/relacja-z-i-love-marketing-2020-podsumowanie-widocznych
2020-10-28, 15:14
facebook
Marzy Ci się prowadzenie kampanii dla znanych marek z Polski i zagranicy?? Masz doświadczenie w marketingu internetowym i szukasz miejsca, gdzie mógłbyś się dalej rozwijać? ?

Jeśli tak, Widoczni już grzeją dla Ciebie miejsce! Sprawdź, jakie warunki pracy Ci zapewnimy oraz jakie zadania na stanowisku specjalisty ds. Google Ads czekają na Ciebie ?https://widoczni.com/o-nas/kariera/specjalista-google-ads
2020-10-28, 08:42
facebook
Dziś rząd uruchomił kolejne restrykcje. To z pewnością wzmocni trend zakupów online. Co zrobić, aby klienci chętniej kupowali w Twoim sklepie internetowym? Wykorzystaj technologie i narzędzia! Jakie? O tym Martyna Woźniszczuk z QuarticOn w gościnnym wpisie na blogu widoczni!

Zapraszamy do lektury!

https://widoczni.com/blog/jak-wygenerowac-wieksze-zyski-w-sklepie-internetowym
2020-10-23, 15:33
facebook
Jak zwiększyć widoczność ?? strony w Google? Widoczni radzą we wpisie gościnnym na blogu Landingi! Sprawdź, co zrobić, aby podnieść swoją pozycję w wynikach wyszukiwania! Kasia Nowak z widoczni.com zdradza ? skuteczne techniki content marketingowe!

https://landingi.com/pl/blog/skuteczne-techniki-content-marketingowe
2020-10-21, 16:54
facebook
Lubimy zorganizowaną pracę, to fakt! Nic więc dziwnego, że ta wartość znalazła się w naszej Kulturze Organizacji. Poniżej elementy, dzięki którym udaje nam się uporządkować i uschematyzować codzienne obowiązki ?
______

Więcej na temat Kultury Organizacji w agencji widoczni przeczytacie: https://widoczni.com/o-nas/kultura-organizacji
2020-10-21, 10:29
facebook
Zdecydowałeś się na pozycjonowanie, żeby zwiększyć ruch i konwersje na swojej stronie, ale nie wszystkie działania SEO wydają Ci się potrzebne? Masz wrażenie, że tak wnikliwa optymalizacja strony przez agencję SEO jest zbędna?

Zaufaj specjalistom ?‍?✅ i sprawdź, które z pozornie zbędnych rozwiązań mogą znacząco pomóc stronie osiągnąć wyższe pozycje w wyszukiwarce Google!

https://widoczni.com/blog/czego-nie-chcesz-miec-na-stronie-a-powinienes
2020-10-20, 15:21
facebook
Sytuacja jaka jest, każdy widzi. Dlatego nasze cykliczne szkolenie dla klientów "Oko w Oko z marketingiem internetowym" tym razem w zupełnie innej formie - online! Ania Zalewska przybliżyła najważniejsze raporty z Google Analytics i podpowiedziała jak interpretować dane z tego narzędzia.

_______

Szkolenie ledwo co się skończyło a my już zbieramy grupę chętnych uczestników do kolejnego spotkania online. Jeśli jesteś klientem lub partnerem agencji widoczni, zachęcamy do zapisów. Zgłoszenia przyjmujemy na marketing@widoczni.pl
2020-10-16, 16:21
facebook
Optymalizacja realizacji zadań ?‍?⚙ - to kolejna z wartości, którą wprowadziliśmy do naszej Kultury Organizacji. Dzięki kilku rozwiązaniom nasza praca przebiega sprawniej i przyjemniej.

Sprawdź, czy pozostałe wartości naszej agencji także są Tobie bliskie: https://widoczni.com/o-nas/kultura-organizacji
2020-10-16, 08:45
facebook
Planujesz zmianę wyglądu swojej strony? A może chcesz wdrożyć zalecenia optymalizacyjne? Prędzej czy później i tak zetkniesz się z procesem migracji strony! Jakie kroki warto poczynić, aby odbył się on bez strat dla efektywności strony?

O tym w naszym artykule blogowym?https://widoczni.com/blog/migracja-strony
2020-10-15, 14:23
facebook
Widoczni gościnnie na blogu Livespace! Co zrobić aby witryna internetowa stała się narzędziem sprzedażowym? My rekomendujemy POZYCJONOWANIE W GOOOGLE! Sprawdź, dlaczego warto znaleźć w TOP10 wyników wyszukiwania ???

https://www.livespace.io/pl/blog/wplyw-pozycjonowania-na-sprzedaz
2020-10-13, 14:56
facebook
? 1⃣7⃣ newsów z branży SEO, które przyniósł wrzesień! Sprawdźcie, czym zaskoczyło nas Google w zeszłym miesiącu! Zapraszamy na wrześniowy przegląd prasowy ??:
https://widoczni.com/blog/seo-prasowka-z-widocznym-wrzesien-2020
2020-10-12, 15:52
facebook
Dobra komunikacja ?! To kolejna z wartości, którą wdrożyliśmy do naszego zespołu. Na jakie działania postawiliśmy, aby sprawniej komunikować się między sobą? Odpowiedź poniżej ⤵⤵⤵

Więcej o kulturze organizacji w agencji widoczni: https://lnkd.in/e5ksM2M
2020-10-12, 13:51
facebook
Jakie błędy SEO powtarzają się na stronach e-commerce najczęściej? Delante przeanalizowało 100 audytów sklepów internetowych swoich klientów. O opinię zapytali także specjalistów od SEO. Wśród nich Damian Jędrzejewski z agencji widoczni!

Zachęcamy do lektury wszystkich, którzy chcą znaleźć nie tylko informację o tym, jakie błędy najczęściej się powtarzają, ale też wskazówki, jak je wyeliminować i źródła innych pomocnych materiałów.

Cały raport dostępny tutaj: https://delante.pl/raporty-premium/bledy-seo-na-stronach-e-commerce-raport
2020-10-08, 15:48
facebook
⚠ 80-krotny wzrost ruchu bezpłatnego na stronie!
⚠ 15-krotny wzrost liczby fraz w TOP 10 Google!

...to tylko niektóre z efektów, jakie wypracowaliśmy dla naszego klienta Gazparts - sklepu z auto częściami do samochodów ciężarowych ⚙?.

Pierwsze efekty pojawiły się bardzo szybko, już po pierwszym miesiącu współpracy.

Sprawdźcie, jakie działania pozwoliły na osiągnięcie takich rezultatów oraz co o współpracy z agencją Widoczni sądzi właściciel sklepu, pan Paweł ⤵⤵⤵
https://widoczni.com/o-nas/historie-wspolpracy/sklepy-internetowe/gazparts
2020-10-06, 15:02
facebook
Nie masz pomysłu na nowe treści? Odśwież te stare! ☝️? Fresh content jest coraz częściej wdrażany w strategię marketingową znanych marek.

Jakie treści tworzyć, które warto aktualizować i jak to zrobić? Co oznaczają pojęcia recykling treści ♻?, fresh content i evergreen content? Poznaj ich znaczenie i wykorzystaj potencjał content marketingu w 100%.

Więcej na: https://widoczni.com/blog/fresh-content
2020-10-05, 14:08
facebook
Akademia Widoczni wraca na uczelnie ?‍??! Od października przez cały pierwszy semestr Ania Zalewska z widoczni.com będzie prowadzić zajęcia w Collegium Da Vinci na kierunku Mediaworking. Zrealizujemy praktyczny przedmiot: reklama w mediach społecznościowych i na stronach www. Studentów czekają warsztaty, prace projektowe i poznawanie marketingu internetowego od kuchni.

Czas pokazać studentom na czym polega praca współczesnego marketera! ;)
2020-10-05, 10:31
facebook
?‍♂? Pozytywne podejście do zadań i pracy to jedna z wartości naszej kultury organizacji. Jeśli zastanawiasz się, czy pasujesz do naszego zespołu, możesz to łatwo zweryfikować.

Przygotowaliśmy listę oznak, które podpowiedzą Ci, czy odnajdziesz się w Widocznych: https://widoczni.com/o-nas/kultura-organizacji/

#kulturaorganizacji #pracawzespole #team #zawszewidoczni
2020-10-02, 12:43
facebook
Zgadzacie się, że firma bez własnej kultury organizacji to jak organizm bez płuc? Nie może sprawnie funkcjonować. Nasz zespół łączą wspólne wartości i zasady, których przestrzegamy w codziennej pracy.

Jeśli jesteście ciekawi, jak pracujemy i co jest dla nas ważne, koniecznie zerknijcie na Kulturę Organizacji Agencji Widoczni:
https://widoczni.com/o-nas/kultura-organizacji
2020-09-30, 11:27
facebook
Jak było na Golden Marketing Conference w Poznaniu? Widoczni jako Patroni Medialni wydarzenia nie mogli zapomnieć o przygotowaniu kompleksowej relacji z konferencji!

Jakie prelekcje ?‍??‍? najbardziej zapadły nam w pamięć? Co było motywem przewodnim wszystkich wystąpień? Jaka atmosfera towarzyszyła wydarzeniu? To i wiele wiele więcej na: https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/golden-marketing-conference-poznan-2020-relacja/

Dziękujemy Jurek Owsiak, Grzegorz Borowiecki, Ania Mościcka, Wojtek Ławniczak, Marcin Klimczak, Tomasz Manikowski, Michał Karolczyk, Grzegorz Miecznikowski, Artur Jabłoński, Tomasz Kalko - Mądra sprzedaż, Jakub Garstka za podzielenie się fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem!
2020-09-29, 15:34
facebook
Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami!

Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej.

W Poznaniu przez dwa dni wysłuchaliśmy aż 25 ekspertów, którzy wygłosili prelekcje m.in. z zakresu komunikacji, digitalu, brandingu, inkluzywności czy social sellingu i aspektów prawnych naszej branży.
Mamy nadzieję, że dla osób, które 14 i 15 września zebrały się w Sali Ziemi by wysłuchać przygotowanych wystąpień były to dni przepełnione inspirującą i bardzo wartościową wiedzą. Były też momenty bardzo zabawne i takie, gdzie do oczu napływały łzy wzruszenia. Dla prelegentów ta edycja to długie tygodnie szlifowania swoich wystąpień, a dla nas, organizatorów, dziewięciomiesięczny proces by wraz z wykładowcami i partnerami stworzyć wyjątkowe wydarzenie.

Przeprowadzone po Golden Marketing Conference badania ukazują, że aż 87% uczestników uważa poziom merytoryczny wydarzenia za bardzo wysoki lub wysoki. W kuluarowych rozmowach wielokrotnie usłyszeliśmy, że w nowej rzeczywistości nasza konferencja jest świetnym benchmarkiem jak to robić. Jesteśmy dumni i bardzo szczęśliwi, że poznańska edycja dzięki Państwa ogromnemu wsparciu, zaangażowaniu oraz zaufaniu miała szanse się odbyć.

Do zobaczenia 24 i 25 listopada w Vienna House Easy!

Już wkrótce relacja z wydarzenia od widoczni.com! Dowiecie się, co my sądzimy o tym wydarzeniu :)
2020-09-25, 17:33
facebook
Zakup, rejestracja, zapis na newsletter czy zwykły telefon... gdyby uzyskanie konwersji było takie proste... Na blogu Sotrender znajdziecie 9 wskazówek skutecznego zwiększenia konwersji. W punkcie "Jak analizować " radzi specjalista widoczni Piotr Skrzypek. Zachęcamy do lektury! ;)

https://www.sotrender.com/blog/pl/2018/09/jak-zrobic-strone-ktora-zwiekszy-konwersje
2020-09-24, 17:28
facebook
Case kolejnego klienta agencji widoczni, zajmującego się serwisem urządzeń firmy Apple. Swoje usługi oferuje w 4 miastach: Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Katowicach. Współpracę rozpoczęliśmy w marcu 2019 roku. Naszemu klientowi zależało na wzmocnieniu pozycji w Google na frazy lokalne. A więc wzięliśmy się do dzieła!

O jakich efektach możemy mówić dzisiaj:

Wyświetlenia w GSC:
➡początek współpracy: 4 500 - 6 500 dziennie
➡aktualnie: 8 300 - 13 000 dziennie (?⤴2-krotny wzrost)

Ruch bezpłatny w GA:
➡początek współpracy: 3 435
➡aktualnie: 19 265 użytkowników (?⤴5-krotny wzrost)

Frazy w TOP 10 Google:
➡początek współpracy: 56
➡aktualnie: 365 (?⤴6-krotny wzrost)

Frazy w TOP 3 Google:
➡początek współpracy: 6
➡obecnie: 124 ( ?⤴20-krotny wzrost)

Gratulacje dla zespołu projektowego, który od 19 miesięcy dba o efekty u tego klienta: Przemysław Michałek, Daria Waszak, Jacek Tyliński, Arek Małyszka i Wojciech Leder. Tak trzymać ??
2020-09-23, 15:16
facebook
Dla licznej grupy właścicieli firm pozycjonowanie ?? to wciąż niemała zagadka. Dlatego też wielu z nich spotyka się z mitami o pozycjonowaniu, które, chociaż dawno obalone przez ekspertów SEO, w sieci wciąż żyją swoim życiem. Przed jakimi mitami o pozycjonowaniu warto ustrzec siebie i swoją witrynę? O tym Kasia Nowak na blogu widoczni:

https://widoczni.com/blog/pozycjonowanie-fakty-mity
2020-09-22, 14:40
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.