facebook
O Ahrefsie mówi się, że to kombajn dla pozycjonerów i agencji SEO. Z punktu widzenia pozycjonowania, Ahrefs to teraz znacznie więcej niż narzędzie do analizy linków ??.
Z powodzeniem można wykorzystać go przy optymalizacji treści, a nawet przy budowie strategii content marketingu. Sprawdź, jak korzystać z tego narzędzia w content marketingu i copywritingu ⤵⤵⤵
https://widoczni.com/blog/jak-uzywac-ahrefsa-do-optymalizacji
Z powodzeniem można wykorzystać go przy optymalizacji treści, a nawet przy budowie strategii content marketingu. Sprawdź, jak korzystać z tego narzędzia w content marketingu i copywritingu ⤵⤵⤵
https://widoczni.com/blog/jak-uzywac-ahrefsa-do-optymalizacji
2020-05-20, 13:03
facebook
Razem z fundacją Inkubatory AIP wspieramy początkujących przedsiębiorców i start'upy poprzez mentoring i konsultacje online. Nasza ekspertka Ania Zalewska cyklicznie pomaga młodym biznesom w czterech obszarach:
? Promocja i rozwój strony internetowej
? Planowanie i wdrażanie obecności marki online
? Strategia marki w sieci
? Współpraca z agencjami zewnętrznymi
AIP to praktyczna szkoła prowadzenia biznesu dla startupów. Program AIP umożliwia przetestowanie pomysłów na rynku na preferencyjnych warunkach i bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej lub spółki.
Więcej o projekcie przeczytacie na: https://aip.link/mentors/anna-zalewska
? Promocja i rozwój strony internetowej
? Planowanie i wdrażanie obecności marki online
? Strategia marki w sieci
? Współpraca z agencjami zewnętrznymi
AIP to praktyczna szkoła prowadzenia biznesu dla startupów. Program AIP umożliwia przetestowanie pomysłów na rynku na preferencyjnych warunkach i bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej lub spółki.
Więcej o projekcie przeczytacie na: https://aip.link/mentors/anna-zalewska
2020-05-18, 14:36
facebook
Postępująca cyfryzacja sprawia, że niemal każda firma inwestuje we własną stronę internetową ??. Posiadanie witryny online to jednak nie koniec działań, tylko ich początek. By odnieść sukces potrzebny jest efektywny i skuteczny marketing ??, który dodatkowo wpłynie na widoczność ? strony w sieci.
Jak promować stronę internetową w sieci, z jakich narzędzi i kanałów reklamowych korzystać oraz co zrobić, by stać się rozpoznawalnym wśród użytkowników? Zapraszamy na blog widoczni do lektury artykułu naszej specjalistki ds. content marketingu Kasia Nowak .
https://widoczni.com/blog/jak-promowac-strone-internetowa
Jak promować stronę internetową w sieci, z jakich narzędzi i kanałów reklamowych korzystać oraz co zrobić, by stać się rozpoznawalnym wśród użytkowników? Zapraszamy na blog widoczni do lektury artykułu naszej specjalistki ds. content marketingu Kasia Nowak .
https://widoczni.com/blog/jak-promowac-strone-internetowa
2020-05-14, 13:02
facebook
Prowadzenie biznesu online w dobie COVID-19 stawia przed właścicielami sklepów internetowych i specjalistami e-commerce nowe wyzwania! Coraz więcej firm przenosi swoje działania do sieci. Konkurencja nie śpi, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.
A czy ty zadbałeś o widoczność ?? swojego biznesu w internecie? Pobierz bezpłatny poradnik e-commerce i sprawdź, jak w kilka kroków zwiększyć sprzedaż online ???
https://widoczni.com/poradnik-ecommerce
A czy ty zadbałeś o widoczność ?? swojego biznesu w internecie? Pobierz bezpłatny poradnik e-commerce i sprawdź, jak w kilka kroków zwiększyć sprzedaż online ???
https://widoczni.com/poradnik-ecommerce
2020-05-11, 15:20
facebook
Wartość rynku e-commerce stale się zwiększa. Butiki internetowe ?? wyrastają jak grzyby po deszczu. Polacy coraz chętniej kupują w sieci. Panująca epidemia koronawirusa dodatkowo wymusza na kupujących zmianę przyzwyczajeń i przyspiesza rozwój branży. Firmy odzieżowe chcą szybko i przebojem wejść do sieci.
Sprawdź, jakie czynniki składają się na sukcesu butiku online!
Zapraszamy do lektury wpisu gościnnego na blogu widoczni, którego autorem jest Gabriel Besta z Medializer.
https://widoczni.com/blog/co-wplywa-na-sukces-e-sklepu
Sprawdź, jakie czynniki składają się na sukcesu butiku online!
Zapraszamy do lektury wpisu gościnnego na blogu widoczni, którego autorem jest Gabriel Besta z Medializer.
https://widoczni.com/blog/co-wplywa-na-sukces-e-sklepu
2020-05-08, 10:15
facebook
Coś do poczytania? Polecamy najnowsze wydanie E-commerce & digital marketing, a w nim m.in. artykuł Ani Zalewskiej z widoczni.com! Jak optymalizować zdjęcia ??, aby wspierały pozycjonowanie? Zapraszamy do lektury! ?
Artykuł dostępny także online: https://www.e-commerce-24.pl/e-inspiracje/zdjecia-ktore-pozycjonuja
Artykuł dostępny także online: https://www.e-commerce-24.pl/e-inspiracje/zdjecia-ktore-pozycjonuja
2020-05-06, 15:25
facebook
Kwiecień był przełomowy dla większości branż. COVID-19 zatrząsnął także SEO. Pozycjonerzy, specjaliści e-commerce i marketerzy musieli nagle dostosować optymalizację biznesów online do nowych okoliczności.
Sprawdźcie, jakie konkretne zmiany dla SEO przyniósł poprzedni miesiąc. Zapraszamy na kwietniowy przegląd prasowy.
https://widoczni.com/blog/seo-prasowka-z-widocznym-kwiecien-2020
Sprawdźcie, jakie konkretne zmiany dla SEO przyniósł poprzedni miesiąc. Zapraszamy na kwietniowy przegląd prasowy.
https://widoczni.com/blog/seo-prasowka-z-widocznym-kwiecien-2020
2020-05-04, 12:39
facebook
Od lat podkreślamy jak ważne jest dla sklepów internetowych ?? pozycjonowanie. Dzisiaj biznesy online, które mają dobrą ofertę i do tego łatwo je znaleźć w Google, mają szansę nie tylko utrzymać, ale i zwiększyć sprzedaż ??.
Zobacz 1⃣4⃣ branż, które kwitną na Allegro mimo pandemii. To kolejny powód, aby wykorzystać tę zmieniającą się sytuację i rozpocząć pozycjonowanie sklepu z nami ??
Cały raport dostępny tutaj: https://widoczni.com/blog/14-branz-online-ktore-zyskaly-w-czasie-pandemii
Zobacz 1⃣4⃣ branż, które kwitną na Allegro mimo pandemii. To kolejny powód, aby wykorzystać tę zmieniającą się sytuację i rozpocząć pozycjonowanie sklepu z nami ??
Cały raport dostępny tutaj: https://widoczni.com/blog/14-branz-online-ktore-zyskaly-w-czasie-pandemii
2020-04-30, 09:56
facebook
Czy koronawirus sprawił, że chętniej kupujemy online ??? W poszukiwaniu odpowiedzi sięgnęliśmy po raport TradeWatch.pl. Sprawdziliśmy, które grupy produktowe odnotowały wzrost sprzedaży mimo, a może właśnie z powodu, pandemii koronawirusa ??.
Czy branża e-commerce dostała nowy bodziec do rozwoju? Sprawdźcie! Raport dostępny tutaj ?https://widoczni.com/blog/14-branz-online-ktore-zyskaly-w-czasie-pandemii
Czy branża e-commerce dostała nowy bodziec do rozwoju? Sprawdźcie! Raport dostępny tutaj ?https://widoczni.com/blog/14-branz-online-ktore-zyskaly-w-czasie-pandemii
2020-04-28, 13:03
facebook
Widoczni razem z Agencja Pracy Vector, IPF Jobs i Strefą Dialogu są Partnerami nowego kierunku na uczelni Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu!
Studenci kierunku "Psychologia w biznesie" mogą liczyć na wsparcie merytoryczne ???? oraz programy stażowe od naszej agencji.
Więcej informacji oraz program studiów ? dostępny na: https://www.wsb.pl/poznan/studia-i-szkolenia/studia-i-stopnia/kierunki-i-specjalnosci/psychologia-w-biznesie/program-studiow
Studenci kierunku "Psychologia w biznesie" mogą liczyć na wsparcie merytoryczne ???? oraz programy stażowe od naszej agencji.
Więcej informacji oraz program studiów ? dostępny na: https://www.wsb.pl/poznan/studia-i-szkolenia/studia-i-stopnia/kierunki-i-specjalnosci/psychologia-w-biznesie/program-studiow
2020-04-23, 14:38
facebook
Piątkowy wykład dla słuchaczy studiów MBA Z Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przeprowadziliśmy w zupełnie innej formie! ????
W myśl zasady #zostanwdomu Ania Zalewska z widoczni.com spotkała się z uczestnikami online! Szkolenie skupiło się na zasadach:
?tworzenia skutecznego profilu na Linkedin,
?poszukiwań pracy na LinkedIn,
?rozwijania sieci kontaktów,
?planowania aktywności na tej platformie biznesowej.
Słuchaczom dziękujemy za spotkanie i aktywny udział ???
W myśl zasady #zostanwdomu Ania Zalewska z widoczni.com spotkała się z uczestnikami online! Szkolenie skupiło się na zasadach:
?tworzenia skutecznego profilu na Linkedin,
?poszukiwań pracy na LinkedIn,
?rozwijania sieci kontaktów,
?planowania aktywności na tej platformie biznesowej.
Słuchaczom dziękujemy za spotkanie i aktywny udział ???
2020-04-21, 11:43
facebook
Od dawna praktykujemy pracę zdalną ??? na życzenie, a część zespołu z różnych względów na stałe pracuje zdalnie. Ale wcale nie trzeba zespołu rozproszonego po całym świecie, aby wykorzystywać narzędzia przydatne do pracy zdalnej.
Nawet pracując stacjonarnie w biurze korzystamy z takich udogodnień - usprawniają komunikację, nie zaburzają rytmu pracy i pozwalają na organizowanie sobie kolejnych zadań.
Sprawdź, jakie narzędzia wybrać, aby zorganizować zespół zdalny? https://widoczni.com/blog/narzedzia-do-pracy-zdalnej
Nawet pracując stacjonarnie w biurze korzystamy z takich udogodnień - usprawniają komunikację, nie zaburzają rytmu pracy i pozwalają na organizowanie sobie kolejnych zadań.
Sprawdź, jakie narzędzia wybrać, aby zorganizować zespół zdalny? https://widoczni.com/blog/narzedzia-do-pracy-zdalnej
2020-04-20, 16:12
facebook
Akademia Widoczni także stosuje się do zasady #zostanwdomu! Nasze wykłady i szkolenia przenieśliśmy całkowicie do świata online.
Już dziś przeprowadzimy kolejny wykład dla słuchaczy studiów MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, jednak tym razem w innej formie i o innej tematyce!
Naszym słuchaczom opowiemy co nieco o LinkedIn - naszej ulubionej platformie social do budowy wizerunku w sieci ;)
Już wkrótce bardziej obszerna relacja z wykładu
Już dziś przeprowadzimy kolejny wykład dla słuchaczy studiów MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, jednak tym razem w innej formie i o innej tematyce!
Naszym słuchaczom opowiemy co nieco o LinkedIn - naszej ulubionej platformie social do budowy wizerunku w sieci ;)
Już wkrótce bardziej obszerna relacja z wykładu
2020-04-17, 09:50
facebook
Brief ?- to taki pomost między agencją a klientem, który usprawnia początek współpracy.
? Dlaczego współpracę z agencją warto rozpocząć od briefu?
? Co agencja powinna wiedzieć o naszym sklepie?
? Jakie konsekwencje niesie rezygnacja z wypełniania briefu?
O tym w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & digital marketing opowie nasz specjalista SEO Paweł Ślusarczyk ???
https://www.sprzedaz-24.pl/artykul/brief-pierwszy-krok-do-sukcesu
? Dlaczego współpracę z agencją warto rozpocząć od briefu?
? Co agencja powinna wiedzieć o naszym sklepie?
? Jakie konsekwencje niesie rezygnacja z wypełniania briefu?
O tym w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & digital marketing opowie nasz specjalista SEO Paweł Ślusarczyk ???
https://www.sprzedaz-24.pl/artykul/brief-pierwszy-krok-do-sukcesu
2020-04-16, 11:05
facebook
W tym roku życzymy Wam przede wszystkich ZDROWYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH. Obdarzmy się optymizmem i nadzieją, bo tych nigdy dosyć ??
2020-04-10, 13:34
facebook
Inwestujesz w pozycjonowanie strony od lat? Rezygnacja dziś zamiast oszczędności, przyniesie niestety straty w dłuższej perspektywie. Czy wiesz, że przerwa w pozycjonowaniu może spowodować całkowitą utratę efektów?
Sprawdź, dlaczego warto zachować budżet na SEO i kontynuować dotychczasowe działania ?
https://widoczni.com/blog/dlaczego-nie-rezygnowac-z-seo
Sprawdź, dlaczego warto zachować budżet na SEO i kontynuować dotychczasowe działania ?
https://widoczni.com/blog/dlaczego-nie-rezygnowac-z-seo
2020-04-07, 14:35
facebook
Pandemia koronawirusa ?? nieuchronnie prowadzi do spowolnienia gospodarczego, a już dziś znacząco wpływa na kondycję finansową wielu firm. Naturalnym odruchem jest ograniczanie wydatków, w tym wydatków na marketing i budowę wizerunku.
Ale czy takie zachowanie jest uzasadnione dla wszystkich? Sprawdźcie, kto może zyskać na recesji ⤵⤵⤵
https://widoczni.com/blog/kornoawirus-a-marketing-internetowy
Ale czy takie zachowanie jest uzasadnione dla wszystkich? Sprawdźcie, kto może zyskać na recesji ⤵⤵⤵
https://widoczni.com/blog/kornoawirus-a-marketing-internetowy
2020-03-27, 15:53
facebook
Jakie biznesy najwięcej zyskały, a jakie straciły przez Koronawirusa? Raport został opublikowany przez Yelp i odzwierciedla dane zebrane od 1 marca do 22 marca w USA.
Pod lupę wzięte zostały trzy kategorie biznesowe:
? jedzenie i picie
? finanse
? rekreacja
https://lnkd.in/diM6i-A
Pod lupę wzięte zostały trzy kategorie biznesowe:
? jedzenie i picie
? finanse
? rekreacja
https://lnkd.in/diM6i-A
2020-03-26, 10:19
facebook
Według badania, sporządzonego przez MozCast bezpośredni ruch organiczny z wyszukiwarki Google ulega stopniowemu obniżeniu na przestrzeni ostatnich 3 lat. Coraz więcej wyszukiwań (w roku 2019 ponad 50% stanowiło zero-click searches results ??) zatrzymuje się i kończy się na poziomie wyszukiwarki Google.
Zastanawiasz się, co zmienia się w tendencji wyszukiwań użytkowników Google? Czym jest tajemniczy zero-click i jaki ma wpływ na wyszukiwania Google?
Zapraszamy do artykułu: https://widoczni.com/blog/zero-click-searches
Zastanawiasz się, co zmienia się w tendencji wyszukiwań użytkowników Google? Czym jest tajemniczy zero-click i jaki ma wpływ na wyszukiwania Google?
Zapraszamy do artykułu: https://widoczni.com/blog/zero-click-searches
2020-03-25, 11:05
facebook
Google Ads wprowadza nowe zasady dotyczące reklamowania dokumentów i usług rządowych. Mówiąc krótko - Google nie będzie już wyświetlać dla nich reklam.
„Google nie zezwala już na reklamy dokumentów i / lub usług, które można uzyskać bezpośrednio od rządu lub delegowanego dostawcy. Obejmuje to oferty pomocy w uzyskaniu tych produktów lub usług.”
https://lnkd.in/dNXvXUd
„Google nie zezwala już na reklamy dokumentów i / lub usług, które można uzyskać bezpośrednio od rządu lub delegowanego dostawcy. Obejmuje to oferty pomocy w uzyskaniu tych produktów lub usług.”
https://lnkd.in/dNXvXUd
2020-03-25, 09:08
facebook
Zaledwie kilka miesięcy temu termin „corona” był zwykle kojarzony z meksykańską marką piwa. Potem przyszedł koronawirus. Sprawdźcie, jak w ostatnim czasie ewoluował wynik wyszukiwania "corona"
https://searchengineland.com/corona-to-covid-how-googles-corona-results-page-has-evolved-331245
https://searchengineland.com/corona-to-covid-how-googles-corona-results-page-has-evolved-331245
2020-03-24, 15:14
facebook
Poznań to prawdziwe zagłębie SEO! Na podstawie naszego rankingu TOP 38 agencji SEO w Polsce przygotowaliśmy mapkę, z której jednoznacznie wynika, gdzie zlokalizowane są największe polskie agencje.
Na podium znalazły się miasta:
? Poznań (11 agencji).
?Warszawa (7 agencji).
?Wrocław i Kraków (5 agencji).
Cały ranking znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/lista-agencji-seo/
Twojej agencji zabrakło w TOP 3⃣8⃣? Daj o sobie znać, wpisując w komentarzu nazwę miejscowości, w której się znajduje :)
Na podium znalazły się miasta:
? Poznań (11 agencji).
?Warszawa (7 agencji).
?Wrocław i Kraków (5 agencji).
Cały ranking znajdziecie tutaj: https://widoczni.com/blog/lista-agencji-seo/
Twojej agencji zabrakło w TOP 3⃣8⃣? Daj o sobie znać, wpisując w komentarzu nazwę miejscowości, w której się znajduje :)
2020-03-23, 14:44
facebook
Fragmenty opisowe, wyświetlane po prawej stronie wyników Google, już nie istnieją - poinformował rzecznik Google. Zostały one przeniesione do głównej kolumny wyników. Zmiana ta jest częścią deduplikacji polecanych fragmentów Google.
https://searchengineland.com/googles-right-sidebar-featured-snippets-are-no-more-331133
https://searchengineland.com/googles-right-sidebar-featured-snippets-are-no-more-331133
2020-03-23, 10:36
facebook
Google obsługuje około 30 miliardów wyświetleń reklam dziennie, a zapytania o COVID-19 są tak ogromne, że już określane jest jako „największy trend w historii wyszukiwania Google”. Nic więc dziwnego, że Google podjął surowe kroki zwalczające nieuczciwe reklamy (szczególnie te z branży medycznej!).
Tylko w 2018 roku Google usunął 2,3 miliarda „złych” reklam i 28 milionów stron internetowych uznanych za naruszające jego zasady reklamowe, a trendy z pewnością sugerują, że pierwszy kwartał 2020 roku ustanowi nowe rekordy.
https://searchengineland.com/a-look-at-googles-recent-covid-19-related-policies-in-search-330992
Tylko w 2018 roku Google usunął 2,3 miliarda „złych” reklam i 28 milionów stron internetowych uznanych za naruszające jego zasady reklamowe, a trendy z pewnością sugerują, że pierwszy kwartał 2020 roku ustanowi nowe rekordy.
https://searchengineland.com/a-look-at-googles-recent-covid-19-related-policies-in-search-330992
2020-03-20, 09:57