Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Frazy, słowa kluczowe... różnie je nazywają. Słyszał o nich każdy copywriter, pozycjoner i administrator strony www. Gdzie powinniśmy je umieszczać, tak aby przyniosły wysokie pozycje w Google? Przemysław Michałek podpowiada, w którym miejscu dodać frazy i dlaczego akurat tam ;)

Masz swoje pytania? Napisz je w komentarzu, a być może nagramy o nim odcinek.

_______________
Muzyka: https://audionautix.com
2019-03-25, 12:56
facebook
Optymalizacja konwersji ?? to pojęcie często towarzyszące pozycjonowaniu. Chociaż brzmi obco oznacza po prostu ułatwienie życia klientowi i tym samym przystosowanie strony do pozyskiwania sprzedaży ?

Co warto wiedzieć o konwersji i jakie działania sprzyjają jej pozyskiwaniu?

Zapraszamy na bloga widoczni! ??

https://widoczni.com/blog/optymalizacja-konwersji
2019-03-22, 15:12
facebook
Czy adres strony internetowej powinien zawierać słowo kluczowe❓ Oto jest pytanie! Czy warto kupić domenę, która zawiera frazę❓ Jaka budowa adresu www jest przyjazna dla pozycjonowania❓ Na te pytania odpowiada Przemysław Michałek!
2019-03-22, 13:36
facebook
Przyszło Ci do głowy ?, że może wcale nie potrzebujesz pozycjonowania, bo Twoja strona jest w Google? ? Czasami taki wniosek może być przedwczesny. Zobacz, jak sprawdzić wypozycjonowanie strony. Podpowiada Przemysław Michałek, doświadczony pozycjoner.

Masz swoje pytania? Napisz je w komentarzu, a być może nagramy o nim odcinek.

-----------------------
Autor: widoczni.com
Wystąpił: Przemysław Michałek
Muzyka: https://audionautix.com
2019-03-20, 13:42
facebook
#akademiaWidoczni ponownie w szkole!??‍? Tym razem bardzo ciepło przywitał nas Zespół Szkół Salezjańskich w Poznaniu. Licealiści z klasy I zaskoczyli nas swoją niesamowitą wiedzą w zakresie marketingu internetowego i samego Google! Brawo dla nich! ??
2019-03-20, 13:09
facebook
To już dziś!? Polska premiera książki ? Randa Fishkina "Zagubiony Przedsiębiorca"! Znajdziecie ją m.in. w księgarni internetowej wydawnictwa Onepress. Widoczni jako oficjalny Patron Medialny szczególnie zachęcają do lektury!

A tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat kulis powstawania książki, zapraszamy na nasz wywiad z samym autorem! https://widoczni.com/blog/rand-fishkin-wywiad
2019-03-19, 15:11
facebook
BrightonSEO oczami widoczni.com! Do kwietniowej edycji pozostały już tylko 2⃣4⃣ dni! Będzie tam także mocna reprezentacja naszego działu SEO!

Oto jak tę największą konferencję branżową w Europie wspominają Artur i Czarek - ?‍?uczestnicy październikowego BrightoSEO. ?⤵

https://yt2fb.com/video/widoczni-na-brighton-seo-2018-ludzie-organizacja-i
2019-03-18, 14:47
facebook
Czy wiesz, że Google przygotowało wytyczne odnośnie SEO? Jednak dla osób, które profesjonalnie zajmują się pozycjonowaniem to nie wystarczy... dlaczego? Na to pytanie odpowiedzi udziela Przemysław Michałek, starszy specjalista ds. pozycjonowania w agencji widoczni.
2019-03-18, 09:41
facebook
Dziś widoczni gościli z ?‍? prelekcją w siedzibie Beyond.pl, przygotowaną dla studentów Executive MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W części pierwszej wystąpienia ➡ Ania Zalewska opowiedziała o narzędziach wykorzystywanych w nowoczesnych działach marketingu: Google Analytics, Senuto, SEMSTORM i Ahrefs. W części drugiej ➡ Adrianna Nowak przybliżyła potencjał LinkedINa jako narzędzia do budowania wizerunku eksperta.

Prelegentkom towarzyszył nasz naczelny PR-owiec Widoczny, który im dopingował i udzielał duchowego wparcia.

Kolejne spotkanie ze studentami MBA już za tydzień!
2019-03-15, 16:31
facebook
Q&A Oko w Oko... od widoczni.com! Jeśli zastanawiasz się, na czym polega USŁUGA POZYCJONOWANIA i czemu służy, koniecznie obejrz wideo! ? Odpowiedzi udziela Przemysław Michałek - starszy specjalista ds. pozycjonowania w agencji widoczni.

Zapraszamy do oglądania ??

➖➖➖➖
Autor: widoczni.com
Wystąpił: Przemysław Michałek
Muzyka: https://audionautix.com
2019-03-13, 13:48
facebook
Może być ich nawet tysiąc, ale oficjalnie Google nigdy ich nie wyjawiło ?. Większość z nich została określona przez doświadczonych pozycjonerów na bazie własnych obserwacji. Mowa o czynnikach rankingowych ??, od których zależy pozycja w wyszukiwarce.

Na infografice ? zebraliśmy dla Was te najważniejsze. O pozostałych przeczytacie na naszym blogu: https://lnkd.in/e-DHkkd
2019-03-13, 12:43
facebook
Rekrutacji ciąg dalszy! ?‍♀Są tu jacyś specjaliści Google Ads???

Szukamy ludzi, którzy chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe z wysokimi budżetami dla klientów z Polski i zagranicy!

Jeśli czujesz, że:
1⃣ Twój rozwój zawodowy utknął w miejscu i szukasz nowych wyzwań?

2⃣ Chcesz więcej zarabiać, ale nikt nie proponuje Ci podwyżki?

3⃣ Nie masz wpływu na procesy w swojej firmie, a masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia?

Ta praca jest dla Ciebie! ???

Korporacyjny styl jest nam zupełnei obcy! U nas każdy ma realny wpływ na procesy w firmie! Przekonaj się i aplikuj: https://widoczni.com/o-nas/kariera/specjalista-google-ads
2019-03-12, 13:49
facebook
?‍♀ Poszukiwany/Poszukiwana ?‍♀
STARSZY SPECJALISTA DS. POZYCJONOWANIA!

Zanim jednak zdecydujesz się rekrutować, odpowiedz sobie na 3 pytania:

⚠ Twój rozwój zawodowy utknął w miejscu i szukasz nowych wyzwań?
⚠ Chcesz więcej zarabiać, ale nikt nie proponuje Ci podwyżki?
⚠ Nie masz wpływu na procesy w swojej firmie, a masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia?

Jeśli odpowiedź na każde z tych pytań jest twierdząca, to znaczy, że Widoczni są idealnym miejscem dla Ciebie!

Dołącz do naszego zespołu i:
✅ realizuj się w ciekawych i ambitnych zadaniach,
✅ bierz udział w prestiżowych zagranicznych,
konferencjach, (może nawet poznasz Randa Fishkina, tak jak nasi pozycjonerzy).
✅ otrzymuj regularne podwyżki za wkład w rozwój firmy (szczególnie ucieszy nas Twoja zdolność do optymalizacji i ulepszania procesów.)

Czy wspominaliśmy już o przesympatycznym zespole ??, który sprawi, że już od pierwszego dnia poczujesz się tu jak u siebie?

Zobacz całe ogłoszenie ? i wyślij swoje CV, jeśli właśnie takiej pracy szukasz :)
https://widoczni.com/o-nas/kariera/starszy-pozycjone
2019-03-08, 15:07
facebook
Nasi sympatyczni chłopcy, na czele z Widocznym, jak co roku 8 marca pamiętali o swoich koleżankach z pracy ???

Swoją drogą, ciekawe czy wiecie, skąd wywodzi się Dzień Kobiet? Historia tego święta sięga aż czasów starożytnego Rzymu! W pierwszych dniach marca obchodzono tam Matronalia, święto bogini matek i dzieci.

W świadomości Polaków 8 marca kojarzy się ze świętem hucznie obchodzonym w PRL-u, kiedy to Paniom wręczało się tradycyjnie goździki i rajstopy ?.

Jakby nie było... Drogie Panie! Niech dzisiejsze święto będzie świętem każdej z Was! ?
2019-03-08, 11:44
facebook
Jaki jest sekret udanej kampanii digital marketingowej? 32. ekspertów e-marketingu (w tym Ania Zalewska z agencji widoczni), zdradza Wam swoje tajne sposoby!
Sukces naszych kampanii opiera się na 4 filarach:
1⃣ dobrej komunikacji z klientem
2⃣ zaawansowanych narzędziach
3⃣ pracy projektowej
4⃣ elastyczności

Sprawdźcie, co do powiedzenia w tej kwestii mają także inni eksperci m.in: Lukasz Zelezny, Marcin Wsół, Artur Smolicki, Szymon Slowik, Paweł Sala, Adam Przeździęk, Justyna Konstancja Mudło, Maciej Lewinski, Anna Ledwoń - Blacha, Wojciech Karwowski, Kamil Bolek http://blog.bloomboard.co/2019/02/28/digital-marketing-udane-kampanie/

Bloomboardgroup - dziękujemy za zaproszenie do artykułu ;)
2019-03-07, 14:43
facebook
Festiwal SEO w Katowicach tuż tuż! Z tej okazji nasi prelegenci ?‍? przygotowali dla uczestników niespodziankę - 2⃣0⃣% zniżki na pierwszy zakup narzędzia Supermetrics ™!
Kody rabatowe będzie można odebrać bezpośrednio po zakończonej prelekcji u Artura i Czarka! ;)

Szczegóły na temat godziny wystąpienia już wkrótce ;)
2019-03-06, 13:51
facebook
Zapotrzebowanie na wiedzę z analityki internetowej ?? jest tak duże, że wczoraj w Plus Jeden Poznań musieliśmy powtórzyć nasze styczniowe szkolenie z Google Analytics! Tym razem spotkanie dedykowane było właścicielom stron internetowych i pracownikom działów marketingu.

Jest nam niezmiernie miło, że szkolenia o tej tematyce cieszą się takim powodzeniem. Im więcej świadomych marketerów, tym lepiej dla całej branży! ??
2019-03-06, 11:17
facebook
Widzimy się już jutro na powtórce szkolenia z Google Analytics :)
2019-03-04, 17:46
facebook
W piątek #akademiaWidoczni ?‍? po raz kolejny odwiedziła Zespół Szkół Ekonomicznych im. S. Staszica w Poznaniu. Tym razem zaproponowaliśmy uczniom nieco inny temat zajęć... Ania Zalewska - prowadząca przygotowała kilka ćwiczeń pobudzających kreatywność, będących alternatywą dla burzy mózgów ??.

Pierwszym etapem była rozgrzewka, która miała otworzyć uczniów na kreatywną pracę. Kolejny etap to praca nad wizerunkiem swojej szkoły, przy wykorzystaniu metody Pinokio. W końcowym zadaniu uczniowie podzielili się na dwie grupy, w których budowali mapę konceptu i testowali pomysł metodą Walta Disneya. Przy tym ćwiczeniu było mnóstwo śmiechu, ponieważ przychodzące na myśl skojarzenia zaskakiwały nawet samych autorów ???
2019-03-04, 12:41
facebook
Luty za nami, a więc czas wybrać naszą najlepszą publikację ?ubiegłego miesiąca! W lutym materiały naszych ekspertów pojawiły się na blogach branżowych (Bloomboardgroup, Agencja SEM - Mayko.pl - dziękujemy za zaproszenia), a także w czasopismach.

Szczególnie polecamy artykuł w kwartalniku E-commerce & digital marketing pt. "Szanuj czas Googlebota"?. Ania Zalewska z widoczni.com na stronie 41 pisze o tym:
➡ na czym poleca indeksacja i dlaczego warto o nią zadbać w swoim sklepie,
➡ jak sprawdzić stan zaindeksowania strony,
➡ o co należy zadbać, aby przyspieszyć indeksację.

Artykuł dostępny także w wersji online ? https://www.e-commerce-24.pl/digital-marketing/szanuj-czas-googlebota
2019-03-01, 11:55
facebook
?? BEZPŁATNY PORADNIK DLA BRANŻY E-COMMERCE!

Poznaj triki, dzięki którym zoptymalizujesz współczynnik konwersji ? i zwiększysz sprzedaż! Nasi eksperci od SEO przygotowali wielostronicowy e-book z myślą o:
➡ właścicielach sklepów internetowych,
➡ menadżerach e-commerce,
➡ administratorach e-sklepów.

Odbierz darmowy prezent od Widoczni i bądź o krok do przodu przed konkurencją! ⤵⤵⤵
2019-02-28, 13:32
facebook
Tłusty czwartek bez pączków ???, to jak pozycjonowanie bez fraz! Dlatego dziś od rana w naszej firmowej kuchni zajadamy się przepysznymi pączkami od zaprzyjaźnionej i sąsiedniej Piekarnia Ławica ! ???

Oczywiście jako pierwszy dobrał się do nich kolega Widoczny... niby najmniejszy, za to apetyt największy całej naszej ekipy! ?
2019-02-28, 09:11
facebook
EKSKLUZYWNY WYWIAD Z RANDEM FISHKINEM!

W marcu do polskich księgarni wchodzi książka ? guru SEO Randa Fishkina pt. "Zagubiony Przedsiębiorca" wydawnictwa Onepress. Lektura obowiązkowa dla osób rozpoczynających przygodę ze startupem i tych, którzy chcą rozwinąć swój biznes!

Widoczni jako oficjalny patron wydania przygotowali wyczerpujący i unikalny wywiad z twórcą. Cała rozmowa oraz link do książki w przedsprzedaży dostępne na: https://widoczni.com/blog/rand-fishkin-wywiad
2019-02-27, 11:32
facebook
JAK MIERZYĆ SKUTECZNOŚĆ POZYCJONOWANIA?

Nasi specjaliści SEO ?‍? postanowili udzielić kilku cennych wskazówek w tym temacie. Zacznijmy od tego, że rzetelny pomiar ? powinien obejmować:
? widoczność strony na konkretne frazy,
? ruch na stronie i liczbę odwiedzin,
? sprzedaż z pozycjonowania.

Sprawdź, jak samodzielnie ocenić efekty SEO za pomocą popularnych narzędzi! ⤵⤵⤵
2019-02-27, 10:41
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.