Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Masz dość wielogodzinnych, nudnych prezentacji handlowych? 🫣🐢

U nas Ci to nie grozi! 🔥 Daj nam 30 minut, a bezpłatnie zdiagnozujemy Twoją stronę www i wskażemy możliwe rozwiązania digital.

Bez nadęcia, bez zobowiązań i bez marnowania Twojego czasu. W ramach bezpłatnych konsultacji dajemy Ci:

✅ Analizę aktualnej sytuacji Twojego biznesu w obszarze digital marketingu
✅ Audyt prowadzonych działań i uzyskiwanych efektów - niezależnie czy działasz z pozycjonowaniem czy kampaniami płatnymi
✅ Analizę podstawowych aspektów UX
✅ Omówienie celów, które chcesz osiągnąć
✅ Rekomendacje dedykowanego zestawu działań i budżetów

Skontaktuj się z naszym ekspertem - 📞 533 160 426
2024-06-06, 10:48
facebook
Czy przez sztuczną inteligencję stracisz pracę? 😱

Odstawmy strach na bok i spójrzmy co dzięki sztucznej inteligencji zyskasz! 🚀 Oto największe trendy AI, które podkręcą obroty Twojego sklepu online:

🔮 Analiza predykcyjna - szklana kula i przyszłość? Raczej ekran i przewidywania na podstawie twardych danych. A to oznacza bardziej spersonalizowaną komunikację, lepsze zarządzanie pieniędzmi na podstawie prognozowanych wyników i dynamiczne inwestowanie

📣 Rozwój chatbotów - 73% użytkowników, oczekuje chatbota umożliwiający wygodną interakcję. Na szczęście chatboty wbijają na wyższy level dzięki AI. Mogą odpowiadać na bardziej złożone i szczegółowe pytania klientów dotyczące oferowanych produktów i usług.

🎮 Wirtualna rzeczywistość - 8 na 10 konsumentów pozytywnie ocenia doświadczenia z VR. Lubią i doceniają nietuzinkowe sposoby przeglądania oferty, np. wirtualne pokazy mody i przymierzalnie, tworzenie trójwymiarowych projektów pomieszczeń.

✨ Większa jakość obrazów - dzięki coraz wyższej jakości grafik od AI, możesz podkreślić unikalność swojej marki i zainteresować nią swoich klientów w nowoczesny sposób.

Dzięki AI możesz zaoszczędzić czas. Teraz zastanów się na jakie działania możesz go przeznaczyć i dalej rozwijać firmę 😎
2024-06-05, 14:27
facebook
Norbert jest zdania, że każde doświadczenie w życiu prywatnym i zawodowym doprowadziło go do obecnego stanowiska. 🎯 Dzięki pracy jako doradca finansowy i opiekun klientów biznesowych, lepiej rozumie potrzeby i oczekiwania klientów agencji.🤝 Natomiast praca fizyczna w Anglii nauczyła go wytrwałości. 💪

Dziś, jako koordynator zespołu, dzieli się swoją wiedzą i wspiera innych, budując zaufanie i osiągając wspólnie świetne wyniki! Gratulujemy awansu 👏 i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!

Pełną historię Norberta znajdziesz na naszej stronie (link w komentarzu) 👇
2024-06-04, 10:58
facebook
Rozkręć sprzedaż jeszcze przed wyjazdem na urlop! ☀️ Przygotowaliśmy dla Ciebie aktualne trendy, rozwiązania i strategie dla sklepów internetowych. 🛒

🟢 Jak zaplanować stronę sklepu, która przyciąga klientów?
🟢 9 sposobów na leady, które staną się klientami
🟢 Tipy i wskazówki na udaną kampanię Performance Max dla sklepu
🟢 Jak zbudować zwycięską strategię marketingu digital dla Twojej firmy?
🟢 11 sposobów na obniżenie kosztu pozyskania klienta w Google Ads

To nie wszystko! Zajrzyj do biuletynu po więcej porad e-commerce (link w komentarzu) 👇
2024-06-03, 11:12
facebook
Kolejny lokal na kulinarnej mapie Poznania odznaczony. 📌😋 Tym razem dział sales spędził popołudnie we włoskim stylu w Popolo Poznań Jeleniogórska. 🤌🇮🇹 Pyszne jedzenie, lampka czerwonego wina i długie rozmowy o codzienności.

Jeśli marzycie o chwili wytchnienia przy włoskich specjałach, Popolo to miejsce, które koniecznie musicie odwiedzić. Idealne na spotkanie z przyjaciółmi, rodziną czy integrację zespołu. Bon Appetit! 💚
2024-05-31, 10:01
facebook
Dlaczego mój sklep nie sprzedaje więcej? ✋ Jeśli siedzisz w e-commerce na pewno chociaż raz pojawiło się to pytanie. Powody możesz znaleźć już na etapie budowania strategii - nieokreślona grupa odbiorców, błędnie dobrany content, strona niedopasowana do użytkownika.

🧑‍💼 Czasem do wykrycia błędów potrzebna jest wiedza ekspercka, a zwrócenie się do agencji pozwoli uniknąć błędów, tym samym zaoszczędzić czas i pieniądze.

Błędy, z którymi często się spotykamy to:

✍️ Content niedopasowany do odbiorców - klienci niekoniecznie są ekspertami i nie muszą być, dlatego warto zadbać, aby treść w prosty sposób przedstawiała korzyści i użycie produktu lub usługi.

🛒 Skomplikowany proces zakupowy - najlepiej, żeby obejmowały maksymalnie 3 etapy, a Google Analytics 4 pozwala sprawdzić, gdzie gubią się klienci i w czym tkwi problem.

🎯 Brak optymalizacji strony docelowej - powinna wspierać konwersję, a więc intuicyjnie prowadzić użytkownika.

Sprawdź, jakie błędy mogą hamować Twoją sprzedaż i jak ich uniknąć 👇

https://widoczni.com/blog/jak-zwiekszyc-sprzedaz-z-agencja-digital/?utm_source=facebook&utm_medium=post
2024-05-29, 10:49
facebook
👍 Twoja sprzedaż nie rośnie? Działasz na różnych frontach, ale nowych klientów nie przybywa? Problem może tkwić głębiej - w Twojej strategii. O “Najczęstszych błędach w strategii digital” opowie nasz ekspert Maciej Jeżewski.

🗓️ Kiedy? 6 czerwca, 13:00
💻 Gdzie? Online - dołącz z dowolnego miejsca!

Co zyskasz, biorąc udział w webinarze?

✅ Analizę typowych błędów w strategii digital i jak ich unikać,
✅ Praktyczne porady bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem,
✅ Rozwiązania, które możesz wdrożyć od zaraz, aby poprawić widoczność i efektywność swojej marki w internecie.

Webinar jest w pełni bezpłatny - wystarczy się zarejestrować! Liczba miejsc jest ograniczona, więc wpadaj już teraz 👇
2024-05-28, 09:47
facebook
💻 Technical SEO Specialist
💰 Od 5 500 do 7 000 PLN
📍 Dowolna forma współpracy (zdalna lub stacjonarna)

Szukamy ➡️ osoby, która będzie prowadzić audyty techniczne stron internetowych, współtworzyć strategie pozycjonowania i przygotowywać rekomendacje dla klientów

Zapewniamy ➡️ możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z ekspertami w branży i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej

👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-27, 15:47
facebook
To harcerstwo zakorzeniło w Asi pasję do turystyki górskiej. 🥾🌲

⛰️ Jej pierwsza styczność z górami to Bieszczady, ze źle spakowanym, starszym od niej plecakiem, ciężkim namiotem i źle dobranym tropikiem i oczywiście musiało lać. 🫣 Ale to nie powstrzymało Asi przed kolejnymi wypadami. Widok Połoniny Caryńskiej sprawił, że mocniej zabiło serce i od tego czasu co najmniej raz w roku spotkacie Asie w górach. 💚

Najbardziej ceni sobie to że każdy wyjazd może być innym doświadczeniem. Wyzwaniem by przejść jak najwięcej w jak najkrótszym czasie lub relaksem z książką i górskimi krajobrazami.

💪 W 2023 Asia zapisała się do klubu Zdobywców Korony Gór Polski i ustaliła, że wszystkie 28 szczytów zdobędzie przed 28 rokiem życia. Deadline to marzec 2026! Trzymamy kciuki 🍀

👇 Poznaj wszystkie pasje Widocznych na naszej stronie (link w komentarzu)
2024-05-27, 09:11
facebook
Zadbaj o metadane swojej strony. Ich brak lub niski poziom to najczęstszy błąd naszych klientów 😳

🚀Zoptymalizuj metadane, a przyciągniesz więcej użytkowników i poprawisz sprzedaż!

Metadane to:
👉 title czyli nagłówek, który wyświetla się w wynikach Google
👉 description to opis pod title w Google

Nasze wskazówki:
🔑 Umieść w nich frazę kluczową, dzięki której znajdą Cię klienci i boty Google
🔑 Słowa kluczowe muszą być powiązane ze stroną
🔑 Title powinien mieć max 70 znaków (600 pikseli)
🔑 Description ogranicz do 135-155 znaków
🔑 Zamiast myślników używaj separatorów |
🔑 Umieść w metadanych nazwę firmy
🔑 Używaj chwytliwych CTA
🔑 W description przedstaw korzyść dla użytkownika
🔑 Używaj unikalnych treści dla każdej strony

Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga widoczni.com/blog
2024-05-24, 10:56
facebook
Znasz już cel swojej kampanii, ale nie wiesz jaką strategię stawki wybrać? 🤔 Wpłynie on bezpośrednio na końcowe wyniki kampanii 📈 a tak szeroki wybór wcale nie ułatwia decyzji. Jeśli nie masz doświadczenia w kampaniach warto przetestować automatyzację od Google, która zoptymalizuje realizację celów. Do wyboru masz:

🎯 Docelowy CPA
🎯 Docelowy ROAS
🎯 Docelowy CPM
🎯 Docelowy udział w wyświetleniach
🎯 Maksymalizację konwersji
🎯 Maksymalizację wartości konwersji
🎯 Maksymalizację liczby kliknięć

Sprawdź która sprawdzi się najlepiej dla Twojej firmy, a po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu)👇
2024-05-23, 12:35
facebook
📣 Strategia marketingowa pozwala na lepsze dopasowania komunikacji do klienta, a w efekcie poprawia wyniki i przychody firmy. Często wymaga doświadczenia z zakresu digital, ale również dostępu do specjalistycznych narzędzi, wtedy warto skorzystać ze wsparcia agencji digital. Jak wygląda planowanie strategii marketingowej? 🔒

🔑 Poznaj swoich odbiorców - mając zdrowy wzrok nie kupujesz okularów korekcyjnych. Złe dopasowanie odbiorców to przepalanie budżetu. Dzięki narzędziom takim jak Google Analytics sprawdź: dane demograficzne (wiek, płeć, dochody), zainteresowania, potrzeby i problemy, zachowania zakupowe, sposób komunikacji

🔑 Zaplanuj ścieżkę klienta - zachowanie i potrzeby klienta różnią się w zależności od etapu zakupowego. Jeśli użytkownik rozważa zakup powinieneś skupić się na doinformowaniu i pokazaniu korzyści produktu, dopiero później zwiększasz intensywność przekazu.

🔑 Określ swój cel biznesowy - to one potrafią ci się odnaleźć, jak nie wiesz w co ręce włożyć. Pomagają firmie skoncentrować się na konkretnych działaniach i dążyć do mierzalnych wyników. Wybierając cele weź pod uwagę: charakter celów, konkurencję branżową, oczekiwania rynku i trendy.

🔑 Wybierz kanały marketingowe - dopasuj kanały marketingowe do specyfiki branży i preferencji klientów. Skuteczność kanałów marketingowych możesz ocenić dzięki wskaźnikom: konwersji, liczby odwiedzin na stronie internetowej, zasięgu marki, zaangażowania na mediach społecznościowych, zwrotu z inwestycji (ROI).

🔑 Zaplanuj content - planuj i twórz content z wyprzedzeniem. Korzystaj z informacji zdobytych przy poznawaniu odbiorcy. Dostosuj język i treść do jego potrzeb. Ludzki mózg łatwiej przyswaja treści wizualne, dlatego wykorzystuj grafiki, filmy, infografiki, treści interaktywne.

🔑 Monitoruj wyniki - dzięki analizie nie tylko kontrolujesz wyniki, ale przede wszystkim dostajesz feedback co należy poprawić. Zmiany mogą dotyczyć budżetu, treści czy nowych kanałów komunikacji. Korzystaj z takich narzędzi jak Google Ads, Analytics, Heatmapy, Facebook Insight, sprawdzaj też co sądzą twoi klienci w opiniach i komentarzach.

Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu) 👇
2024-05-21, 13:29
facebook
🚀 Szukamy osoby do zespołu agencji Lojalni, która nie może się doczekać rozwoju zawodowego i wesprze nas swoim zaangażowaniem, energią w kontakcie z klientem!

🤝 Junior Customer Success Specialist
💰 Od 4 000 do 4 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja
📍 Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu 3 dni zdalne w miesiącu

Co będziesz robić na co dzień➡️ współpracować z klientem i prowadzić konsultacje, rozpoznawać potrzeby klientów, przygotowywać raporty i omawiać je

Zapewniamy ➡️ możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, realny wpływ na kierunek rozwoju agencji Lojalni, współpracę z osobami z kilku, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży

👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-20, 09:54
facebook
🔍 Szukamy osoby, która potrafi budować długotrwałe relacje z klientami, ma doświadczenie w prowadzeniu projektów i szuka rozwiązań zamiast trudności! 🔥

🤝 Customer Success Specialist

💰 Od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja do 2 000 zł netto na fakturze

🎯 Co będziesz robić na co dzień? Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami agencji, współpracować z zespołami, które odpowiadają za realizację usługi, doradzać i pracować z danymi

✅ Co zapewniamy? Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej

👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-20, 09:53
facebook
Czy to już kolejna integracja w Blisko Natury?🍃 Zdecydowanie! Dziewczyny prowadzą rewelacyjne zajęcia. 😍

🥳 Tym razem to dział administracji i HR bawił się zapachami przy tworzeniu naturalnych peelingów do ciała, serum, świeczek sojowych i błyszczyków.

Może następnym razem wpadnie męska reprezentacja Widocznych 😄
2024-05-17, 09:28
facebook
Jak poprawić konwersje na stronie? Skorzystaj ze wsparcia mapy cieplnej (heatmap).

🔥 Mapy cieplne pokazują jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie. Odpowiadają na pytania:
👉 Jak głęboko użytkownicy przewijają stronę?
👉 Czy treści na stronie są angażujące dla użytkowników?
👉 Na jakim etapie użytkownicy się gubią i opuszczają stronę?
👉 Jakie elementy są niewidoczne dla użytkowników?

Na tej podstawie możesz:
🎯 Dostosować układ strony, tak żeby najważniejsze elementy były widoczne.
🎯 Wprowadzić lepiej angażujące reklamy.
🎯 Dostosować stronę do zachowań użytkownika.
🎯 Usprawnić proces zakupowy.

Sprawdź na naszej stronie jak skutecznie wykorzystać mapy cieplne i zwiększyć zyski strony (link w komentarzu) 👇
2024-05-16, 11:40
facebook
Content is King wyryło się już w marketingu na stałe. Jednak w content trzeba umieć, a bez umiejętności i doświadczenia jego siła słabnie. Kto faktycznie nosi koronę?

⭐ Przedstawiamy Ranking Największych Agencji Content Marketingu 2024 ⭐

🏆 Spośród 100 analizowany agencji przedstawiamy 18 liderów w branży: Content Writer, Valkea Media, WebTalk, Whites, CleverAgency, Louder&Higher, ContentHouse, Owocni, Setugo.pl, On Board Think Kong - OBTK, Contentation, AdWise Agencja Marketingu B2B, Conture - content marketing, copywriting, Tower Group Communications, Borbis Media, Agencja Kuźnia, HIGHLITE, Ukontentowani.pl 👏👏

Najlepsi wśród najlepszych czyli TOP1

👑 Content Writer nie zatrzymali się na jednej kategorii! Gratulujemy pierwszego miejsca w największej liczbie pracowników, obserwujących na Linkedin i Facebooku oraz widoczności w Google
👍 Owocni.pl zebrali najwięcej opinii i to ze średnią 4,7. To głos ich zadowolonych klientów!
📸 Agencja Kuźnia złamała algorytmy Instagrama zdobywając największą liczbę obserwujących
⏳ Valkea może pochwalić się najdłuższym stażem na rynku

👇 Cały ranking znajdziesz na naszej stronie 👇
2024-05-15, 12:12
facebook
Szukamy do zespołu osoby, która razem z nami będzie budowała sieć partnerów biznesowych agencji! 🚀

🥇 Specjalista lub specjalistka ds. współpracy partnerskiej
💰 Od 4 500 do 16 500 PLN (podstawa + prowizja)

Co będziesz robić na co dzień? Samodzielnie pozyskiwać partnerów biznesowych, realizować cele sprzedażowe i budować relacje z partnerami agencji

Co zapewniamy? Dobre prowizje, współpracę hybrydową i współpracę ze skutecznym zespołem sprzedaży, który gra do jednej bramki "

👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-14, 12:44
facebook
Szukamy samodzielnej osoby z przynajmniej półrocznym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google AdWords, która będzie wspierać nasz zespół performance marketingu! 🚀

📊 Specjalista lub specjalistka ds. Google Ads
💰 Od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja

Co będziesz robić na co dzień? Zarządzać projektami Google Ads dla stron i sklepów internetowych, przygotowywać i realizować strategie kampanii, analizować ich skuteczność i optymalizować konwersję

Co zapewniamy? Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej

👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-14, 12:36
facebook
65% klientów zaczyna ścieżkę zakupową na telefonie! 📱🛒 Co to oznacza? Już na starcie stracisz potencjalnych klientów 😬 jeśli twój sklep online nie jest dopasowany do wersji mobile. Mamy dla Ciebie 3 wskazówki, a więcej znajdziesz na naszym blogu (link w komentarzu)

👉 Zaprojektuj responsywną stronę - Oznacza to, że strona dostosowuje się do różnych wielkości ekranów. Frameworki CSS, takie jak Bootstrap czy Flexbox, oferują narzędzia ułatwiające projektowanie responsywnych układów, na przykład stosując elastyczne kolumny.

👉 Pamiętaj o Viewport Meta Tag - Jego głównym zadaniem jest informowanie przeglądarki, w jaki sposób powinna dostosować zawartość strony do różnych rozmiarów ekranów urządzeń.

👉 Postaw na stronę łatwą w obsłudze - Ciebie też denerwuje klikanie w nie tą stronę bo przyciski są zbyt blisko? Dlatego powinny być odpowiednio duże, a odległość między nimi powinna mieć min. 8px. Najważniejsze przyciski powinny być w zasięgu kciuka.

🎯 Nasi eksperci pomogą podkręcić twój sklep online i uniknąć podstawowych błędów początkującego Zadzwoń do nas 📞 533 160 426 lub skontaktuj się przez link w komentarzu 👇
2024-05-14, 09:31
facebook
🐱 Leo i Vito to kolejne mordki przygarnięte ze schroniska. Marta jak zawsze podeszła do sprawy profesjonalnie i przed adopcją pochłonęła całą kocią bibliotekę. 🤓📚

Vito i Leo są totalnymi przeciwieństwami – pierwszy jest odważnym ekstrawertykiem, drugi to lękliwy neurotyk. Obaj to twardziele po przejściach. Vito spadł u poprzednich właścicieli z 4 piętra i dzielnie zniósł rekonwalescencję, natomiast Leo pokonał chorobę FIP (taki koci covid).

💚 Teraz Marta stworzyła im nowy bezpieczny dom pełen smaczków, wędek do zabawy i przytulania. Kociaki kochają zakopywać się pod wszystkimi kocami i kołdrami. Ale wystarczy, że usłyszą dźwięk w kuchni i już są obok. 😋

Chcesz poznać Vito, Leo i innych naszych pupili? 💚 Wpadaj na naszą stronę 👇
2024-05-13, 10:22
facebook
Szukamy osoby, która potrafi sprzedawać i negocjować, nie boi się rozmów i dołączy do naszego zespołu sprzedaży ! ⚡

🏆 Specjalista lub specjalistka ds. sprzedaży
💰 Od 4 500 do 16 500 PLN (podstawa + prowizja)

✅ Co będziesz robić na co dzień? Między innymi obsługiwać przychodzące leady sprzedażowe, współpracować z klientami B2B za pomocą różnych kanałów komunikacji i prowadzić prezentacje sprzedażowe

✅ Co zapewniamy? Dobre prowizje, współpracę hybrydową i współpracę ze skutecznym zespołem sprzedaży, który gra do jednej bramki

👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-10, 16:34
facebook
Twój sklep online może działać jak magnes na klientów! 🛒🎯 Jak? Zaprojektuj stronę dopasowaną do ich potrzeb. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek:

🧲 Personalizuj ofertę - dzięki Google Analytics 4 wyświetlaj klientom towary dostosowane do ich wcześniejszych wyszukiwań i zakupów.

🧲 Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość - podkręć sprzedaż, dzięki wirtualnej przymierzalni czy prezentacji towaru z opcją zmieniania np. koloru lub materiału.

🧲 Pisz przejrzyście i zrozumiale - korzystaj z prostego języka. Twój produkt lub usług są zaawansowane? Wyjaśnij ich korzyści i zastosowanie dzięki historiom zadowolonych klientów i ich opiniom.

🧲 Dodaj zaawansowane wyszukiwanie - nawigacja fasetową pozwala klientom na szybkie znalezienie produktów poprzez filtry, a wyszukiwarka z autouzupełnianiem dodatkowo usprawni proces jeśli.

🧲 Postaw na prosty proces zakupów - najlepiej by zajmował maksymalnie trzy kroki. To przyspiesza podjęcie decyzji. Dodaj również różne metody płatność i dostawy, to zwiększy jego komfort i zmniejszy prawdopodobieństwo rezygnacji z zakupu.

Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga (link w komentarzu) 👇
2024-05-10, 12:59
facebook
Ciągle ładujesz pieniądze w marketing, ale brakuje efektów? 🫣👉 Nie istnieje jedno sprawdzone rozwiązanie, ale mamy doświadczenie z wieloma branżami i razem podniesiemy wyniki Twojej firmy 🚀 Czeka na ciebie indywidualnie dobrany zespół projektowy - skontaktuj się z nami (link w komentarzu) 👇 #marketing
2024-05-09, 09:51
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.