facebook
Masz dość wielogodzinnych, nudnych prezentacji handlowych? 🫣🐢
U nas Ci to nie grozi! 🔥 Daj nam 30 minut, a bezpłatnie zdiagnozujemy Twoją stronę www i wskażemy możliwe rozwiązania digital.
Bez nadęcia, bez zobowiązań i bez marnowania Twojego czasu. W ramach bezpłatnych konsultacji dajemy Ci:
✅ Analizę aktualnej sytuacji Twojego biznesu w obszarze digital marketingu
✅ Audyt prowadzonych działań i uzyskiwanych efektów - niezależnie czy działasz z pozycjonowaniem czy kampaniami płatnymi
✅ Analizę podstawowych aspektów UX
✅ Omówienie celów, które chcesz osiągnąć
✅ Rekomendacje dedykowanego zestawu działań i budżetów
Skontaktuj się z naszym ekspertem - 📞 533 160 426
U nas Ci to nie grozi! 🔥 Daj nam 30 minut, a bezpłatnie zdiagnozujemy Twoją stronę www i wskażemy możliwe rozwiązania digital.
Bez nadęcia, bez zobowiązań i bez marnowania Twojego czasu. W ramach bezpłatnych konsultacji dajemy Ci:
✅ Analizę aktualnej sytuacji Twojego biznesu w obszarze digital marketingu
✅ Audyt prowadzonych działań i uzyskiwanych efektów - niezależnie czy działasz z pozycjonowaniem czy kampaniami płatnymi
✅ Analizę podstawowych aspektów UX
✅ Omówienie celów, które chcesz osiągnąć
✅ Rekomendacje dedykowanego zestawu działań i budżetów
Skontaktuj się z naszym ekspertem - 📞 533 160 426
2024-06-06, 10:48
facebook
Czy przez sztuczną inteligencję stracisz pracę? 😱
Odstawmy strach na bok i spójrzmy co dzięki sztucznej inteligencji zyskasz! 🚀 Oto największe trendy AI, które podkręcą obroty Twojego sklepu online:
🔮 Analiza predykcyjna - szklana kula i przyszłość? Raczej ekran i przewidywania na podstawie twardych danych. A to oznacza bardziej spersonalizowaną komunikację, lepsze zarządzanie pieniędzmi na podstawie prognozowanych wyników i dynamiczne inwestowanie
📣 Rozwój chatbotów - 73% użytkowników, oczekuje chatbota umożliwiający wygodną interakcję. Na szczęście chatboty wbijają na wyższy level dzięki AI. Mogą odpowiadać na bardziej złożone i szczegółowe pytania klientów dotyczące oferowanych produktów i usług.
🎮 Wirtualna rzeczywistość - 8 na 10 konsumentów pozytywnie ocenia doświadczenia z VR. Lubią i doceniają nietuzinkowe sposoby przeglądania oferty, np. wirtualne pokazy mody i przymierzalnie, tworzenie trójwymiarowych projektów pomieszczeń.
✨ Większa jakość obrazów - dzięki coraz wyższej jakości grafik od AI, możesz podkreślić unikalność swojej marki i zainteresować nią swoich klientów w nowoczesny sposób.
Dzięki AI możesz zaoszczędzić czas. Teraz zastanów się na jakie działania możesz go przeznaczyć i dalej rozwijać firmę 😎
Odstawmy strach na bok i spójrzmy co dzięki sztucznej inteligencji zyskasz! 🚀 Oto największe trendy AI, które podkręcą obroty Twojego sklepu online:
🔮 Analiza predykcyjna - szklana kula i przyszłość? Raczej ekran i przewidywania na podstawie twardych danych. A to oznacza bardziej spersonalizowaną komunikację, lepsze zarządzanie pieniędzmi na podstawie prognozowanych wyników i dynamiczne inwestowanie
📣 Rozwój chatbotów - 73% użytkowników, oczekuje chatbota umożliwiający wygodną interakcję. Na szczęście chatboty wbijają na wyższy level dzięki AI. Mogą odpowiadać na bardziej złożone i szczegółowe pytania klientów dotyczące oferowanych produktów i usług.
🎮 Wirtualna rzeczywistość - 8 na 10 konsumentów pozytywnie ocenia doświadczenia z VR. Lubią i doceniają nietuzinkowe sposoby przeglądania oferty, np. wirtualne pokazy mody i przymierzalnie, tworzenie trójwymiarowych projektów pomieszczeń.
✨ Większa jakość obrazów - dzięki coraz wyższej jakości grafik od AI, możesz podkreślić unikalność swojej marki i zainteresować nią swoich klientów w nowoczesny sposób.
Dzięki AI możesz zaoszczędzić czas. Teraz zastanów się na jakie działania możesz go przeznaczyć i dalej rozwijać firmę 😎
2024-06-05, 14:27
facebook
Norbert jest zdania, że każde doświadczenie w życiu prywatnym i zawodowym doprowadziło go do obecnego stanowiska. 🎯 Dzięki pracy jako doradca finansowy i opiekun klientów biznesowych, lepiej rozumie potrzeby i oczekiwania klientów agencji.🤝 Natomiast praca fizyczna w Anglii nauczyła go wytrwałości. 💪
Dziś, jako koordynator zespołu, dzieli się swoją wiedzą i wspiera innych, budując zaufanie i osiągając wspólnie świetne wyniki! Gratulujemy awansu 👏 i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!
Pełną historię Norberta znajdziesz na naszej stronie (link w komentarzu) 👇
Dziś, jako koordynator zespołu, dzieli się swoją wiedzą i wspiera innych, budując zaufanie i osiągając wspólnie świetne wyniki! Gratulujemy awansu 👏 i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!
Pełną historię Norberta znajdziesz na naszej stronie (link w komentarzu) 👇
2024-06-04, 10:58
facebook
Rozkręć sprzedaż jeszcze przed wyjazdem na urlop! ☀️ Przygotowaliśmy dla Ciebie aktualne trendy, rozwiązania i strategie dla sklepów internetowych. 🛒
🟢 Jak zaplanować stronę sklepu, która przyciąga klientów?
🟢 9 sposobów na leady, które staną się klientami
🟢 Tipy i wskazówki na udaną kampanię Performance Max dla sklepu
🟢 Jak zbudować zwycięską strategię marketingu digital dla Twojej firmy?
🟢 11 sposobów na obniżenie kosztu pozyskania klienta w Google Ads
To nie wszystko! Zajrzyj do biuletynu po więcej porad e-commerce (link w komentarzu) 👇
🟢 Jak zaplanować stronę sklepu, która przyciąga klientów?
🟢 9 sposobów na leady, które staną się klientami
🟢 Tipy i wskazówki na udaną kampanię Performance Max dla sklepu
🟢 Jak zbudować zwycięską strategię marketingu digital dla Twojej firmy?
🟢 11 sposobów na obniżenie kosztu pozyskania klienta w Google Ads
To nie wszystko! Zajrzyj do biuletynu po więcej porad e-commerce (link w komentarzu) 👇
2024-06-03, 11:12
facebook
Kolejny lokal na kulinarnej mapie Poznania odznaczony. 📌😋 Tym razem dział sales spędził popołudnie we włoskim stylu w Popolo Poznań Jeleniogórska. 🤌🇮🇹 Pyszne jedzenie, lampka czerwonego wina i długie rozmowy o codzienności.
Jeśli marzycie o chwili wytchnienia przy włoskich specjałach, Popolo to miejsce, które koniecznie musicie odwiedzić. Idealne na spotkanie z przyjaciółmi, rodziną czy integrację zespołu. Bon Appetit! 💚
Jeśli marzycie o chwili wytchnienia przy włoskich specjałach, Popolo to miejsce, które koniecznie musicie odwiedzić. Idealne na spotkanie z przyjaciółmi, rodziną czy integrację zespołu. Bon Appetit! 💚
2024-05-31, 10:01
facebook
Dlaczego mój sklep nie sprzedaje więcej? ✋ Jeśli siedzisz w e-commerce na pewno chociaż raz pojawiło się to pytanie. Powody możesz znaleźć już na etapie budowania strategii - nieokreślona grupa odbiorców, błędnie dobrany content, strona niedopasowana do użytkownika.
🧑💼 Czasem do wykrycia błędów potrzebna jest wiedza ekspercka, a zwrócenie się do agencji pozwoli uniknąć błędów, tym samym zaoszczędzić czas i pieniądze.
Błędy, z którymi często się spotykamy to:
✍️ Content niedopasowany do odbiorców - klienci niekoniecznie są ekspertami i nie muszą być, dlatego warto zadbać, aby treść w prosty sposób przedstawiała korzyści i użycie produktu lub usługi.
🛒 Skomplikowany proces zakupowy - najlepiej, żeby obejmowały maksymalnie 3 etapy, a Google Analytics 4 pozwala sprawdzić, gdzie gubią się klienci i w czym tkwi problem.
🎯 Brak optymalizacji strony docelowej - powinna wspierać konwersję, a więc intuicyjnie prowadzić użytkownika.
Sprawdź, jakie błędy mogą hamować Twoją sprzedaż i jak ich uniknąć 👇
https://widoczni.com/blog/jak-zwiekszyc-sprzedaz-z-agencja-digital/?utm_source=facebook&utm_medium=post
🧑💼 Czasem do wykrycia błędów potrzebna jest wiedza ekspercka, a zwrócenie się do agencji pozwoli uniknąć błędów, tym samym zaoszczędzić czas i pieniądze.
Błędy, z którymi często się spotykamy to:
✍️ Content niedopasowany do odbiorców - klienci niekoniecznie są ekspertami i nie muszą być, dlatego warto zadbać, aby treść w prosty sposób przedstawiała korzyści i użycie produktu lub usługi.
🛒 Skomplikowany proces zakupowy - najlepiej, żeby obejmowały maksymalnie 3 etapy, a Google Analytics 4 pozwala sprawdzić, gdzie gubią się klienci i w czym tkwi problem.
🎯 Brak optymalizacji strony docelowej - powinna wspierać konwersję, a więc intuicyjnie prowadzić użytkownika.
Sprawdź, jakie błędy mogą hamować Twoją sprzedaż i jak ich uniknąć 👇
https://widoczni.com/blog/jak-zwiekszyc-sprzedaz-z-agencja-digital/?utm_source=facebook&utm_medium=post
2024-05-29, 10:49
facebook
👍 Twoja sprzedaż nie rośnie? Działasz na różnych frontach, ale nowych klientów nie przybywa? Problem może tkwić głębiej - w Twojej strategii. O “Najczęstszych błędach w strategii digital” opowie nasz ekspert Maciej Jeżewski.
🗓️ Kiedy? 6 czerwca, 13:00
💻 Gdzie? Online - dołącz z dowolnego miejsca!
Co zyskasz, biorąc udział w webinarze?
✅ Analizę typowych błędów w strategii digital i jak ich unikać,
✅ Praktyczne porady bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem,
✅ Rozwiązania, które możesz wdrożyć od zaraz, aby poprawić widoczność i efektywność swojej marki w internecie.
Webinar jest w pełni bezpłatny - wystarczy się zarejestrować! Liczba miejsc jest ograniczona, więc wpadaj już teraz 👇
🗓️ Kiedy? 6 czerwca, 13:00
💻 Gdzie? Online - dołącz z dowolnego miejsca!
Co zyskasz, biorąc udział w webinarze?
✅ Analizę typowych błędów w strategii digital i jak ich unikać,
✅ Praktyczne porady bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem,
✅ Rozwiązania, które możesz wdrożyć od zaraz, aby poprawić widoczność i efektywność swojej marki w internecie.
Webinar jest w pełni bezpłatny - wystarczy się zarejestrować! Liczba miejsc jest ograniczona, więc wpadaj już teraz 👇
2024-05-28, 09:47
facebook
💻 Technical SEO Specialist
💰 Od 5 500 do 7 000 PLN
📍 Dowolna forma współpracy (zdalna lub stacjonarna)
Szukamy ➡️ osoby, która będzie prowadzić audyty techniczne stron internetowych, współtworzyć strategie pozycjonowania i przygotowywać rekomendacje dla klientów
Zapewniamy ➡️ możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z ekspertami w branży i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
💰 Od 5 500 do 7 000 PLN
📍 Dowolna forma współpracy (zdalna lub stacjonarna)
Szukamy ➡️ osoby, która będzie prowadzić audyty techniczne stron internetowych, współtworzyć strategie pozycjonowania i przygotowywać rekomendacje dla klientów
Zapewniamy ➡️ możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z ekspertami w branży i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-27, 15:47
facebook
To harcerstwo zakorzeniło w Asi pasję do turystyki górskiej. 🥾🌲
⛰️ Jej pierwsza styczność z górami to Bieszczady, ze źle spakowanym, starszym od niej plecakiem, ciężkim namiotem i źle dobranym tropikiem i oczywiście musiało lać. 🫣 Ale to nie powstrzymało Asi przed kolejnymi wypadami. Widok Połoniny Caryńskiej sprawił, że mocniej zabiło serce i od tego czasu co najmniej raz w roku spotkacie Asie w górach. 💚
Najbardziej ceni sobie to że każdy wyjazd może być innym doświadczeniem. Wyzwaniem by przejść jak najwięcej w jak najkrótszym czasie lub relaksem z książką i górskimi krajobrazami.
💪 W 2023 Asia zapisała się do klubu Zdobywców Korony Gór Polski i ustaliła, że wszystkie 28 szczytów zdobędzie przed 28 rokiem życia. Deadline to marzec 2026! Trzymamy kciuki 🍀
👇 Poznaj wszystkie pasje Widocznych na naszej stronie (link w komentarzu)
⛰️ Jej pierwsza styczność z górami to Bieszczady, ze źle spakowanym, starszym od niej plecakiem, ciężkim namiotem i źle dobranym tropikiem i oczywiście musiało lać. 🫣 Ale to nie powstrzymało Asi przed kolejnymi wypadami. Widok Połoniny Caryńskiej sprawił, że mocniej zabiło serce i od tego czasu co najmniej raz w roku spotkacie Asie w górach. 💚
Najbardziej ceni sobie to że każdy wyjazd może być innym doświadczeniem. Wyzwaniem by przejść jak najwięcej w jak najkrótszym czasie lub relaksem z książką i górskimi krajobrazami.
💪 W 2023 Asia zapisała się do klubu Zdobywców Korony Gór Polski i ustaliła, że wszystkie 28 szczytów zdobędzie przed 28 rokiem życia. Deadline to marzec 2026! Trzymamy kciuki 🍀
👇 Poznaj wszystkie pasje Widocznych na naszej stronie (link w komentarzu)
2024-05-27, 09:11
facebook
Zadbaj o metadane swojej strony. Ich brak lub niski poziom to najczęstszy błąd naszych klientów 😳
🚀Zoptymalizuj metadane, a przyciągniesz więcej użytkowników i poprawisz sprzedaż!
Metadane to:
👉 title czyli nagłówek, który wyświetla się w wynikach Google
👉 description to opis pod title w Google
Nasze wskazówki:
🔑 Umieść w nich frazę kluczową, dzięki której znajdą Cię klienci i boty Google
🔑 Słowa kluczowe muszą być powiązane ze stroną
🔑 Title powinien mieć max 70 znaków (600 pikseli)
🔑 Description ogranicz do 135-155 znaków
🔑 Zamiast myślników używaj separatorów |
🔑 Umieść w metadanych nazwę firmy
🔑 Używaj chwytliwych CTA
🔑 W description przedstaw korzyść dla użytkownika
🔑 Używaj unikalnych treści dla każdej strony
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga widoczni.com/blog
🚀Zoptymalizuj metadane, a przyciągniesz więcej użytkowników i poprawisz sprzedaż!
Metadane to:
👉 title czyli nagłówek, który wyświetla się w wynikach Google
👉 description to opis pod title w Google
Nasze wskazówki:
🔑 Umieść w nich frazę kluczową, dzięki której znajdą Cię klienci i boty Google
🔑 Słowa kluczowe muszą być powiązane ze stroną
🔑 Title powinien mieć max 70 znaków (600 pikseli)
🔑 Description ogranicz do 135-155 znaków
🔑 Zamiast myślników używaj separatorów |
🔑 Umieść w metadanych nazwę firmy
🔑 Używaj chwytliwych CTA
🔑 W description przedstaw korzyść dla użytkownika
🔑 Używaj unikalnych treści dla każdej strony
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga widoczni.com/blog
2024-05-24, 10:56
facebook
Znasz już cel swojej kampanii, ale nie wiesz jaką strategię stawki wybrać? 🤔 Wpłynie on bezpośrednio na końcowe wyniki kampanii 📈 a tak szeroki wybór wcale nie ułatwia decyzji. Jeśli nie masz doświadczenia w kampaniach warto przetestować automatyzację od Google, która zoptymalizuje realizację celów. Do wyboru masz:
🎯 Docelowy CPA
🎯 Docelowy ROAS
🎯 Docelowy CPM
🎯 Docelowy udział w wyświetleniach
🎯 Maksymalizację konwersji
🎯 Maksymalizację wartości konwersji
🎯 Maksymalizację liczby kliknięć
Sprawdź która sprawdzi się najlepiej dla Twojej firmy, a po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu)👇
🎯 Docelowy CPA
🎯 Docelowy ROAS
🎯 Docelowy CPM
🎯 Docelowy udział w wyświetleniach
🎯 Maksymalizację konwersji
🎯 Maksymalizację wartości konwersji
🎯 Maksymalizację liczby kliknięć
Sprawdź która sprawdzi się najlepiej dla Twojej firmy, a po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu)👇
2024-05-23, 12:35
facebook
📣 Strategia marketingowa pozwala na lepsze dopasowania komunikacji do klienta, a w efekcie poprawia wyniki i przychody firmy. Często wymaga doświadczenia z zakresu digital, ale również dostępu do specjalistycznych narzędzi, wtedy warto skorzystać ze wsparcia agencji digital. Jak wygląda planowanie strategii marketingowej? 🔒
🔑 Poznaj swoich odbiorców - mając zdrowy wzrok nie kupujesz okularów korekcyjnych. Złe dopasowanie odbiorców to przepalanie budżetu. Dzięki narzędziom takim jak Google Analytics sprawdź: dane demograficzne (wiek, płeć, dochody), zainteresowania, potrzeby i problemy, zachowania zakupowe, sposób komunikacji
🔑 Zaplanuj ścieżkę klienta - zachowanie i potrzeby klienta różnią się w zależności od etapu zakupowego. Jeśli użytkownik rozważa zakup powinieneś skupić się na doinformowaniu i pokazaniu korzyści produktu, dopiero później zwiększasz intensywność przekazu.
🔑 Określ swój cel biznesowy - to one potrafią ci się odnaleźć, jak nie wiesz w co ręce włożyć. Pomagają firmie skoncentrować się na konkretnych działaniach i dążyć do mierzalnych wyników. Wybierając cele weź pod uwagę: charakter celów, konkurencję branżową, oczekiwania rynku i trendy.
🔑 Wybierz kanały marketingowe - dopasuj kanały marketingowe do specyfiki branży i preferencji klientów. Skuteczność kanałów marketingowych możesz ocenić dzięki wskaźnikom: konwersji, liczby odwiedzin na stronie internetowej, zasięgu marki, zaangażowania na mediach społecznościowych, zwrotu z inwestycji (ROI).
🔑 Zaplanuj content - planuj i twórz content z wyprzedzeniem. Korzystaj z informacji zdobytych przy poznawaniu odbiorcy. Dostosuj język i treść do jego potrzeb. Ludzki mózg łatwiej przyswaja treści wizualne, dlatego wykorzystuj grafiki, filmy, infografiki, treści interaktywne.
🔑 Monitoruj wyniki - dzięki analizie nie tylko kontrolujesz wyniki, ale przede wszystkim dostajesz feedback co należy poprawić. Zmiany mogą dotyczyć budżetu, treści czy nowych kanałów komunikacji. Korzystaj z takich narzędzi jak Google Ads, Analytics, Heatmapy, Facebook Insight, sprawdzaj też co sądzą twoi klienci w opiniach i komentarzach.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu) 👇
🔑 Poznaj swoich odbiorców - mając zdrowy wzrok nie kupujesz okularów korekcyjnych. Złe dopasowanie odbiorców to przepalanie budżetu. Dzięki narzędziom takim jak Google Analytics sprawdź: dane demograficzne (wiek, płeć, dochody), zainteresowania, potrzeby i problemy, zachowania zakupowe, sposób komunikacji
🔑 Zaplanuj ścieżkę klienta - zachowanie i potrzeby klienta różnią się w zależności od etapu zakupowego. Jeśli użytkownik rozważa zakup powinieneś skupić się na doinformowaniu i pokazaniu korzyści produktu, dopiero później zwiększasz intensywność przekazu.
🔑 Określ swój cel biznesowy - to one potrafią ci się odnaleźć, jak nie wiesz w co ręce włożyć. Pomagają firmie skoncentrować się na konkretnych działaniach i dążyć do mierzalnych wyników. Wybierając cele weź pod uwagę: charakter celów, konkurencję branżową, oczekiwania rynku i trendy.
🔑 Wybierz kanały marketingowe - dopasuj kanały marketingowe do specyfiki branży i preferencji klientów. Skuteczność kanałów marketingowych możesz ocenić dzięki wskaźnikom: konwersji, liczby odwiedzin na stronie internetowej, zasięgu marki, zaangażowania na mediach społecznościowych, zwrotu z inwestycji (ROI).
🔑 Zaplanuj content - planuj i twórz content z wyprzedzeniem. Korzystaj z informacji zdobytych przy poznawaniu odbiorcy. Dostosuj język i treść do jego potrzeb. Ludzki mózg łatwiej przyswaja treści wizualne, dlatego wykorzystuj grafiki, filmy, infografiki, treści interaktywne.
🔑 Monitoruj wyniki - dzięki analizie nie tylko kontrolujesz wyniki, ale przede wszystkim dostajesz feedback co należy poprawić. Zmiany mogą dotyczyć budżetu, treści czy nowych kanałów komunikacji. Korzystaj z takich narzędzi jak Google Ads, Analytics, Heatmapy, Facebook Insight, sprawdzaj też co sądzą twoi klienci w opiniach i komentarzach.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga 👇 (link w komentarzu) 👇
2024-05-21, 13:29
facebook
🚀 Szukamy osoby do zespołu agencji Lojalni, która nie może się doczekać rozwoju zawodowego i wesprze nas swoim zaangażowaniem, energią w kontakcie z klientem!
🤝 Junior Customer Success Specialist
💰 Od 4 000 do 4 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja
📍 Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu 3 dni zdalne w miesiącu
Co będziesz robić na co dzień➡️ współpracować z klientem i prowadzić konsultacje, rozpoznawać potrzeby klientów, przygotowywać raporty i omawiać je
Zapewniamy ➡️ możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, realny wpływ na kierunek rozwoju agencji Lojalni, współpracę z osobami z kilku, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
🤝 Junior Customer Success Specialist
💰 Od 4 000 do 4 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja
📍 Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu 3 dni zdalne w miesiącu
Co będziesz robić na co dzień➡️ współpracować z klientem i prowadzić konsultacje, rozpoznawać potrzeby klientów, przygotowywać raporty i omawiać je
Zapewniamy ➡️ możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, realny wpływ na kierunek rozwoju agencji Lojalni, współpracę z osobami z kilku, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-20, 09:54
facebook
🔍 Szukamy osoby, która potrafi budować długotrwałe relacje z klientami, ma doświadczenie w prowadzeniu projektów i szuka rozwiązań zamiast trudności! 🔥
🤝 Customer Success Specialist
💰 Od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja do 2 000 zł netto na fakturze
🎯 Co będziesz robić na co dzień? Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami agencji, współpracować z zespołami, które odpowiadają za realizację usługi, doradzać i pracować z danymi
✅ Co zapewniamy? Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
🤝 Customer Success Specialist
💰 Od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja do 2 000 zł netto na fakturze
🎯 Co będziesz robić na co dzień? Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami agencji, współpracować z zespołami, które odpowiadają za realizację usługi, doradzać i pracować z danymi
✅ Co zapewniamy? Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-20, 09:53
facebook
Czy to już kolejna integracja w Blisko Natury?🍃 Zdecydowanie! Dziewczyny prowadzą rewelacyjne zajęcia. 😍
🥳 Tym razem to dział administracji i HR bawił się zapachami przy tworzeniu naturalnych peelingów do ciała, serum, świeczek sojowych i błyszczyków.
Może następnym razem wpadnie męska reprezentacja Widocznych 😄
🥳 Tym razem to dział administracji i HR bawił się zapachami przy tworzeniu naturalnych peelingów do ciała, serum, świeczek sojowych i błyszczyków.
Może następnym razem wpadnie męska reprezentacja Widocznych 😄
2024-05-17, 09:28
facebook
Jak poprawić konwersje na stronie? Skorzystaj ze wsparcia mapy cieplnej (heatmap).
🔥 Mapy cieplne pokazują jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie. Odpowiadają na pytania:
👉 Jak głęboko użytkownicy przewijają stronę?
👉 Czy treści na stronie są angażujące dla użytkowników?
👉 Na jakim etapie użytkownicy się gubią i opuszczają stronę?
👉 Jakie elementy są niewidoczne dla użytkowników?
Na tej podstawie możesz:
🎯 Dostosować układ strony, tak żeby najważniejsze elementy były widoczne.
🎯 Wprowadzić lepiej angażujące reklamy.
🎯 Dostosować stronę do zachowań użytkownika.
🎯 Usprawnić proces zakupowy.
Sprawdź na naszej stronie jak skutecznie wykorzystać mapy cieplne i zwiększyć zyski strony (link w komentarzu) 👇
🔥 Mapy cieplne pokazują jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie. Odpowiadają na pytania:
👉 Jak głęboko użytkownicy przewijają stronę?
👉 Czy treści na stronie są angażujące dla użytkowników?
👉 Na jakim etapie użytkownicy się gubią i opuszczają stronę?
👉 Jakie elementy są niewidoczne dla użytkowników?
Na tej podstawie możesz:
🎯 Dostosować układ strony, tak żeby najważniejsze elementy były widoczne.
🎯 Wprowadzić lepiej angażujące reklamy.
🎯 Dostosować stronę do zachowań użytkownika.
🎯 Usprawnić proces zakupowy.
Sprawdź na naszej stronie jak skutecznie wykorzystać mapy cieplne i zwiększyć zyski strony (link w komentarzu) 👇
2024-05-16, 11:40
facebook
Content is King wyryło się już w marketingu na stałe. Jednak w content trzeba umieć, a bez umiejętności i doświadczenia jego siła słabnie. Kto faktycznie nosi koronę?
⭐ Przedstawiamy Ranking Największych Agencji Content Marketingu 2024 ⭐
🏆 Spośród 100 analizowany agencji przedstawiamy 18 liderów w branży: Content Writer, Valkea Media, WebTalk, Whites, CleverAgency, Louder&Higher, ContentHouse, Owocni, Setugo.pl, On Board Think Kong - OBTK, Contentation, AdWise Agencja Marketingu B2B, Conture - content marketing, copywriting, Tower Group Communications, Borbis Media, Agencja Kuźnia, HIGHLITE, Ukontentowani.pl 👏👏
Najlepsi wśród najlepszych czyli TOP1
👑 Content Writer nie zatrzymali się na jednej kategorii! Gratulujemy pierwszego miejsca w największej liczbie pracowników, obserwujących na Linkedin i Facebooku oraz widoczności w Google
👍 Owocni.pl zebrali najwięcej opinii i to ze średnią 4,7. To głos ich zadowolonych klientów!
📸 Agencja Kuźnia złamała algorytmy Instagrama zdobywając największą liczbę obserwujących
⏳ Valkea może pochwalić się najdłuższym stażem na rynku
👇 Cały ranking znajdziesz na naszej stronie 👇
⭐ Przedstawiamy Ranking Największych Agencji Content Marketingu 2024 ⭐
🏆 Spośród 100 analizowany agencji przedstawiamy 18 liderów w branży: Content Writer, Valkea Media, WebTalk, Whites, CleverAgency, Louder&Higher, ContentHouse, Owocni, Setugo.pl, On Board Think Kong - OBTK, Contentation, AdWise Agencja Marketingu B2B, Conture - content marketing, copywriting, Tower Group Communications, Borbis Media, Agencja Kuźnia, HIGHLITE, Ukontentowani.pl 👏👏
Najlepsi wśród najlepszych czyli TOP1
👑 Content Writer nie zatrzymali się na jednej kategorii! Gratulujemy pierwszego miejsca w największej liczbie pracowników, obserwujących na Linkedin i Facebooku oraz widoczności w Google
👍 Owocni.pl zebrali najwięcej opinii i to ze średnią 4,7. To głos ich zadowolonych klientów!
📸 Agencja Kuźnia złamała algorytmy Instagrama zdobywając największą liczbę obserwujących
⏳ Valkea może pochwalić się najdłuższym stażem na rynku
👇 Cały ranking znajdziesz na naszej stronie 👇
2024-05-15, 12:12
facebook
Szukamy do zespołu osoby, która razem z nami będzie budowała sieć partnerów biznesowych agencji! 🚀
🥇 Specjalista lub specjalistka ds. współpracy partnerskiej
💰 Od 4 500 do 16 500 PLN (podstawa + prowizja)
Co będziesz robić na co dzień? Samodzielnie pozyskiwać partnerów biznesowych, realizować cele sprzedażowe i budować relacje z partnerami agencji
Co zapewniamy? Dobre prowizje, współpracę hybrydową i współpracę ze skutecznym zespołem sprzedaży, który gra do jednej bramki "
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
🥇 Specjalista lub specjalistka ds. współpracy partnerskiej
💰 Od 4 500 do 16 500 PLN (podstawa + prowizja)
Co będziesz robić na co dzień? Samodzielnie pozyskiwać partnerów biznesowych, realizować cele sprzedażowe i budować relacje z partnerami agencji
Co zapewniamy? Dobre prowizje, współpracę hybrydową i współpracę ze skutecznym zespołem sprzedaży, który gra do jednej bramki "
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-14, 12:44
facebook
Szukamy samodzielnej osoby z przynajmniej półrocznym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google AdWords, która będzie wspierać nasz zespół performance marketingu! 🚀
📊 Specjalista lub specjalistka ds. Google Ads
💰 Od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja
Co będziesz robić na co dzień? Zarządzać projektami Google Ads dla stron i sklepów internetowych, przygotowywać i realizować strategie kampanii, analizować ich skuteczność i optymalizować konwersję
Co zapewniamy? Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
📊 Specjalista lub specjalistka ds. Google Ads
💰 Od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja
Co będziesz robić na co dzień? Zarządzać projektami Google Ads dla stron i sklepów internetowych, przygotowywać i realizować strategie kampanii, analizować ich skuteczność i optymalizować konwersję
Co zapewniamy? Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i finansowego, współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki i realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-14, 12:36
facebook
65% klientów zaczyna ścieżkę zakupową na telefonie! 📱🛒 Co to oznacza? Już na starcie stracisz potencjalnych klientów 😬 jeśli twój sklep online nie jest dopasowany do wersji mobile. Mamy dla Ciebie 3 wskazówki, a więcej znajdziesz na naszym blogu (link w komentarzu)
👉 Zaprojektuj responsywną stronę - Oznacza to, że strona dostosowuje się do różnych wielkości ekranów. Frameworki CSS, takie jak Bootstrap czy Flexbox, oferują narzędzia ułatwiające projektowanie responsywnych układów, na przykład stosując elastyczne kolumny.
👉 Pamiętaj o Viewport Meta Tag - Jego głównym zadaniem jest informowanie przeglądarki, w jaki sposób powinna dostosować zawartość strony do różnych rozmiarów ekranów urządzeń.
👉 Postaw na stronę łatwą w obsłudze - Ciebie też denerwuje klikanie w nie tą stronę bo przyciski są zbyt blisko? Dlatego powinny być odpowiednio duże, a odległość między nimi powinna mieć min. 8px. Najważniejsze przyciski powinny być w zasięgu kciuka.
🎯 Nasi eksperci pomogą podkręcić twój sklep online i uniknąć podstawowych błędów początkującego Zadzwoń do nas 📞 533 160 426 lub skontaktuj się przez link w komentarzu 👇
👉 Zaprojektuj responsywną stronę - Oznacza to, że strona dostosowuje się do różnych wielkości ekranów. Frameworki CSS, takie jak Bootstrap czy Flexbox, oferują narzędzia ułatwiające projektowanie responsywnych układów, na przykład stosując elastyczne kolumny.
👉 Pamiętaj o Viewport Meta Tag - Jego głównym zadaniem jest informowanie przeglądarki, w jaki sposób powinna dostosować zawartość strony do różnych rozmiarów ekranów urządzeń.
👉 Postaw na stronę łatwą w obsłudze - Ciebie też denerwuje klikanie w nie tą stronę bo przyciski są zbyt blisko? Dlatego powinny być odpowiednio duże, a odległość między nimi powinna mieć min. 8px. Najważniejsze przyciski powinny być w zasięgu kciuka.
🎯 Nasi eksperci pomogą podkręcić twój sklep online i uniknąć podstawowych błędów początkującego Zadzwoń do nas 📞 533 160 426 lub skontaktuj się przez link w komentarzu 👇
2024-05-14, 09:31
facebook
🐱 Leo i Vito to kolejne mordki przygarnięte ze schroniska. Marta jak zawsze podeszła do sprawy profesjonalnie i przed adopcją pochłonęła całą kocią bibliotekę. 🤓📚
Vito i Leo są totalnymi przeciwieństwami – pierwszy jest odważnym ekstrawertykiem, drugi to lękliwy neurotyk. Obaj to twardziele po przejściach. Vito spadł u poprzednich właścicieli z 4 piętra i dzielnie zniósł rekonwalescencję, natomiast Leo pokonał chorobę FIP (taki koci covid).
💚 Teraz Marta stworzyła im nowy bezpieczny dom pełen smaczków, wędek do zabawy i przytulania. Kociaki kochają zakopywać się pod wszystkimi kocami i kołdrami. Ale wystarczy, że usłyszą dźwięk w kuchni i już są obok. 😋
Chcesz poznać Vito, Leo i innych naszych pupili? 💚 Wpadaj na naszą stronę 👇
Vito i Leo są totalnymi przeciwieństwami – pierwszy jest odważnym ekstrawertykiem, drugi to lękliwy neurotyk. Obaj to twardziele po przejściach. Vito spadł u poprzednich właścicieli z 4 piętra i dzielnie zniósł rekonwalescencję, natomiast Leo pokonał chorobę FIP (taki koci covid).
💚 Teraz Marta stworzyła im nowy bezpieczny dom pełen smaczków, wędek do zabawy i przytulania. Kociaki kochają zakopywać się pod wszystkimi kocami i kołdrami. Ale wystarczy, że usłyszą dźwięk w kuchni i już są obok. 😋
Chcesz poznać Vito, Leo i innych naszych pupili? 💚 Wpadaj na naszą stronę 👇
2024-05-13, 10:22
facebook
Szukamy osoby, która potrafi sprzedawać i negocjować, nie boi się rozmów i dołączy do naszego zespołu sprzedaży ! ⚡
🏆 Specjalista lub specjalistka ds. sprzedaży
💰 Od 4 500 do 16 500 PLN (podstawa + prowizja)
✅ Co będziesz robić na co dzień? Między innymi obsługiwać przychodzące leady sprzedażowe, współpracować z klientami B2B za pomocą różnych kanałów komunikacji i prowadzić prezentacje sprzedażowe
✅ Co zapewniamy? Dobre prowizje, współpracę hybrydową i współpracę ze skutecznym zespołem sprzedaży, który gra do jednej bramki
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
🏆 Specjalista lub specjalistka ds. sprzedaży
💰 Od 4 500 do 16 500 PLN (podstawa + prowizja)
✅ Co będziesz robić na co dzień? Między innymi obsługiwać przychodzące leady sprzedażowe, współpracować z klientami B2B za pomocą różnych kanałów komunikacji i prowadzić prezentacje sprzedażowe
✅ Co zapewniamy? Dobre prowizje, współpracę hybrydową i współpracę ze skutecznym zespołem sprzedaży, który gra do jednej bramki
👇 Sprawdź ofertę pracy 👇
2024-05-10, 16:34
facebook
Twój sklep online może działać jak magnes na klientów! 🛒🎯 Jak? Zaprojektuj stronę dopasowaną do ich potrzeb. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek:
🧲 Personalizuj ofertę - dzięki Google Analytics 4 wyświetlaj klientom towary dostosowane do ich wcześniejszych wyszukiwań i zakupów.
🧲 Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość - podkręć sprzedaż, dzięki wirtualnej przymierzalni czy prezentacji towaru z opcją zmieniania np. koloru lub materiału.
🧲 Pisz przejrzyście i zrozumiale - korzystaj z prostego języka. Twój produkt lub usług są zaawansowane? Wyjaśnij ich korzyści i zastosowanie dzięki historiom zadowolonych klientów i ich opiniom.
🧲 Dodaj zaawansowane wyszukiwanie - nawigacja fasetową pozwala klientom na szybkie znalezienie produktów poprzez filtry, a wyszukiwarka z autouzupełnianiem dodatkowo usprawni proces jeśli.
🧲 Postaw na prosty proces zakupów - najlepiej by zajmował maksymalnie trzy kroki. To przyspiesza podjęcie decyzji. Dodaj również różne metody płatność i dostawy, to zwiększy jego komfort i zmniejszy prawdopodobieństwo rezygnacji z zakupu.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga (link w komentarzu) 👇
🧲 Personalizuj ofertę - dzięki Google Analytics 4 wyświetlaj klientom towary dostosowane do ich wcześniejszych wyszukiwań i zakupów.
🧲 Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość - podkręć sprzedaż, dzięki wirtualnej przymierzalni czy prezentacji towaru z opcją zmieniania np. koloru lub materiału.
🧲 Pisz przejrzyście i zrozumiale - korzystaj z prostego języka. Twój produkt lub usług są zaawansowane? Wyjaśnij ich korzyści i zastosowanie dzięki historiom zadowolonych klientów i ich opiniom.
🧲 Dodaj zaawansowane wyszukiwanie - nawigacja fasetową pozwala klientom na szybkie znalezienie produktów poprzez filtry, a wyszukiwarka z autouzupełnianiem dodatkowo usprawni proces jeśli.
🧲 Postaw na prosty proces zakupów - najlepiej by zajmował maksymalnie trzy kroki. To przyspiesza podjęcie decyzji. Dodaj również różne metody płatność i dostawy, to zwiększy jego komfort i zmniejszy prawdopodobieństwo rezygnacji z zakupu.
Po więcej wskazówek zajrzyj na naszego bloga (link w komentarzu) 👇
2024-05-10, 12:59
facebook
Ciągle ładujesz pieniądze w marketing, ale brakuje efektów? 🫣👉 Nie istnieje jedno sprawdzone rozwiązanie, ale mamy doświadczenie z wieloma branżami i razem podniesiemy wyniki Twojej firmy 🚀 Czeka na ciebie indywidualnie dobrany zespół projektowy - skontaktuj się z nami (link w komentarzu) 👇 #marketing
2024-05-09, 09:51