Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Dziś rozpoczynamy drugi dzień konferencji Brighton SEO 2022! Od rana rozpoczynają się wystąpienia prelegentów, których nie możemy przegapić ?! Spodziewajcie się wyczerpującej relacji z tegorocznego wydarzenia! Wybierzemy dla Was najciekawsze prelekcje! ;)

#brightonseo #konferencja #zawszewidoczni
2022-04-08, 08:51
facebook
Kolejna porcja fotek ? z dzisiejszego dnia Brighton SEO! Przed przerwą lunchową Przemek, Sebastian i Michał śledzili uważnie scenę główną konferencji i nawiązywali nowe znajomości branżowe ;) Oto mała relacja zza kulis ??
2022-04-07, 15:14
facebook
Wracamy do szkoleń stacjonarnych ?‍??! 27.04 zapraszamy Was do Plus Jeden Poznań, gdzie odbędzie się szkolenie naszej ekspertki od content marketingu! O tym, jak tworzyć treści przyjazne dla użytkowników opowie Agata Stasik!

Szkolenie jest bezpłatne! Zapisy pod linkiem: https://app.evenea.pl/event/531105-63/

Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/510761847348153/?ref=newsfeed
2022-04-07, 13:44
facebook
?Brighton SEO 2022 ? - nasi już tam przybywają ✈! W tym roku aż 3 naszych specjalistów będzie miało okazję uczestniczyć w jednej z największych i najważniejszych konferencji branżowych w Europie!

Przemek, Michał, Sebastian czekamy na dalszą część relacji z wyjazdu ;) Bądźcie czujni!
2022-04-07, 09:28
facebook
Odliczamy już dni do konferencji Golden Marketing Conference! Jedną z prelekcji, na której musicie być jest wystąpienie naszego eksperta od SEO! Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania i Trener Akademii widoczni, Widoczni zaprasza na swoją prelekcję podczas drugiego dnia konferencji!

Pragniemy przypomnieć także, że Widoczni są partnerem operacyjnym i merytorycznym jubileuszowej edycji GMC .

https://youtu.be/HbEw9wcin-0

#gmc #akademiawidoczni
2022-04-06, 11:41
facebook
?♀Otwieramy zgłoszenia do plebiscytu Kobiety Sukcesu 2022 ?? w kategorii: BIZNES! Zgłoś osobę, która swoją działalnością inspiruje Cię i motywuje w dziedzinie biznesu i marketingu.

Szukamy kandydatek ?‍♀, które są aktywne zawodowo, a w ostatnim roku występowały na konferencjach branżowych, wydały książki/kursy, prowadzą swoje blogi/podcasty i aktywnie zrzeszają kobiety wokół tematyki biznesowej.

W formularzu wpisz imię i nazwisko kobiety, która według Ciebie zasługuje na tytuł Kobiety Sukcesu 2022 w kategorii Biznes!

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 kwietnia!

Formularz zgłoszeń dostępny na: https://docs.google.com/forms/d/11LLuFoxjNjpEZVuVYjk4lROHqGaKnH8FQUg-RrneQeA/edit

#biznes #kobieta #plebiscyt
2022-04-05, 16:28
facebook
1⃣0⃣ największych agencji specjalizujących się w mediach społecznościowych - znamy je! Bazowaliśmy na danych z #linkedin i sprawdziliśmy, które agencje social media mają najwięcej pracowników!

Oto one:

? GoldenSubmarine - 109 pracowników
? They.pl - 107 pracowników
? White PR - 99 pracowników
? Bluerank - 96 pracowników
? Social Media Now - 95 pracowników
? Monday - Agencja Interaktywna - 86 pracowników
? PromoTraffic - 74 pracowników
? Insignia - 71 pracowników
? Kamikaze Digital - 63 pracowników
? Ideo Force - 57 pracowników

Gratulacje dla całej dziesiątki! ???

_________________

Cały ranking dostępny na: https://bit.ly/3LpuF50

#socialmedia #ranking
2022-04-05, 11:15
facebook
Czy możliwy jest marketing, który przynosi efekty każdemu od sprzedawcy po klienta? ? Tak, jeśli przyświeca nam idea marketingu klientocentrycznego i wiemy, jak korzystać z badań rynku. Dr Michał Lutostański przygotował prelekcję, w której prezentuje wizję “altruistycznego” marketingu opartego o dane. ? Omówi, w jaki sposób wykorzystać wiedzę z badań o klientach i rynku, aby zbudować wizję rozwoju całych kategorii. Czy w świecie ostrej rywalizacji marek jest miejsce na takie podejście?? Przekonacie się już 21 kwietnia na Golden Marketing Conference.
Dr Michał Lutostański kierował zespołami badawczymi jako Client Director w firmach badawczych TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Od 2021 roku pełni rolę Strategy Business Director w Kantarze. Doktor nauk społecznych, adiunkt na SGH i wykładowca na wielu uczelniach wyższych. Autor wielu książek z dziedziny nauk społecznych i badań.
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-04-05, 10:28
facebook
To nie żadna prima aprilis! Ogłaszamy TOP3⃣5⃣ największych agencji social mediach w Polsce 2⃣0⃣2⃣2⃣! W tegorocznym rankingu ⭐⭐⭐⭐⭐ zostali wyróżnieni ?: GoldenSubmarine, They.pl, White PR, Bluerank, Social Media Now, Monday, PromoTraffic, Insignia, Kamikaze Digital, Ideo Force, Tigers, dotrelations, Agencja KS, BringMore advertising, Socialtime, Open Gate, 4PEOPLE, LUCKYYOU, Przerwanareklame.pl by Grupa Plodni.com, Coconut Agency, Labcon, BiggerB, Social Elite by Dawid Bagiński, DDOB, More Bananas, Testa Communications, Up&More, Agencja Reklamowa Roxart, 121PR, Agencja Nie Do Ogarnięcia, Tears of Joy, Konceptika, Agencja Marketingowa Refocus, Agencja Grow, White Bits ⭐⭐⭐⭐⭐

Wielkie gratulacje ? na wszystkich wyróżnionych!
A teraz sprawdźcie, które agencje przez ostatni rok rozwinęły się najbardziej oraz jakich debiutantów powitaliśmy w tym roku!

Ranking dostępny na ➡ https://bit.ly/3iR7tQW

#socialmedia #ranking #mediaspołecznościowe
2022-04-01, 14:47
facebook
14 kwietnia jedziemy podbić Warszawę! A konkretnie Targi Ehandlu / E-commerce Poland Expo! Jeśli także planujecie tam być, koniecznie odwiedźcie o 15.30 scenę D. Na niej nasz ekspert Michał Borzyszkowski ?‍? przybliży Wam temat szybkości strony w dobie Web Core Vitals! Czekamy na Was!

?? Chcesz otrzymać bezpłatne wejście na prezentację? Koniecznie odwiedź stronę: https://targiehandlu.pl/speakers/136633
2022-04-01, 09:06
facebook
➡ Jak trafnie zapisać się w pamięci użytkowników za pomocą słowa? Jednym z najskuteczniejszych i najstarszych sposobów jest storytelling. Specjalistą w tym temacie jest Piotr Bucki, który bada wpływ słowa na umysł ludzki oraz jak coraz nowsze narzędzia wykorzystują komunikację. Wywiadzie dla Akademii Widoczni, Piotr uchylił rąbka tajemnicy o temacie swojej prelekcji w trakcie Golden Marketing Conference.
Z wywiadu z Piotrem dowiesz się również:
??Jak budować wiarygodny storytelling?
??Jak odbierać storytelling?
??Przykłady kłamstw w storytellingu
??Jak influencerzy tworzą storytelling?
??W czym tkwi sukces storytellingu?
https://youtu.be/u6KZreozR4U
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-04-01, 08:51
facebook
Czy planując strategię promocyjną można pominąć Google Ads? ? Oferują skuteczne i sprawdzone narzędzia, dopasowane cele do potrzeb firmy i pełną analizę efektów. Jednak jak wykorzystać potencjał Google Ads?

?W ostatni dzień marca opowiedział nam o tym nie kto inny, jak Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, który ma za sobą lata doświadczenia w planowaniu kampanii. Na swoim koncie ma m.in. szkolenie przeprowadzone dla samego Google i jego specjalistów. To co Krzysztof najbardziej lubi w Ads to mierzalność - zobaczyć na koniec dnia wyniki swojej pracy ?. Jednak, żeby to osiągnąć, należy unikać pułapek. ☝️

Obejrzyj wywiad z naszym kolejnym gościem, który wytłumaczy jak zaplanować skuteczną kampanię Google Ads. ??
https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/krzysztof-marzec/?utm_source=facebook&utm_medium=post+sponsorowany&utm_campaign=wywiad+z+marcem

Krzysztof dziękujemy za całą masę cennych wskazówek! ?

#akademiawidoczni #GoogleAds #skutecznakampania
2022-03-31, 13:57
facebook
Czy wiecie, że teraz nowi reklamodawcy mogą dostać 1200 złotych ?? na działania w Google Ads?! Tak, to prawda! Warunkiem jest współpraca z agencją partnerską Google.

Kwotę należy wydać w ciągu 60 dni i właśnie po tym czasie Google przyznaje środki na konto Google Ads!

Więcej na ten temat w artykule: https://bit.ly/383NITV

#googleads #kodypromocyjne #kuponygoogle
2022-03-31, 12:50
facebook
➡ Oprócz kipiących wiedzą i inspiracją prelekcji przygotowaliśmy dla Was również debatę. Specjaliści z biur reklamy, domów mediowych, agencji i działów marketingu podyskutują o wyzwaniach stojących dziś przed reklamą. W roli panelistów zobaczycie uczestników programu liderskiego MARKETING MASTERMINDS: Anna Kuropatwa z Havas Media Group, Olga Barańska z TVN Grupa Discovery, Rafał Szablicki z L’Oreal Polska i Maciej Osajda z Biura Reklamy Polsat Media. Zagadnienia, jakie poruszą paneliści to m.in.:
➡️ wpływ fake newsów na odbiór reklamy - czy mamy kontrolę nad treściami, które będą towarzyszyć reklamie naszej marki i jak może to wpływać na jej wizerunek
➡️ reklama w mediach tradycyjnych a pokolenie Z - jak pokolenie Z korzysta z tradycyjnych mediów i co to oznacza dla reklamodawców?
➡️ jakim mediom najbardziej ufamy - jak wykorzystać to przy planowaniu działań reklamowych?
➡️ wpływ pandemii na reklamę - czy wydajemy na nią więcej? Czy wybieramy inne kanały reklamowe?
Panel odbędzie się 22.04 podczas jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference - 10 edycja!, a partnerem debaty jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy . Nie możecie tego przegapić!
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-03-31, 08:58
facebook
Wymiana doświadczeń w naszej branży to kluczowy element rozwoju! Tym bardziej nam miło, że dzisiaj mieliśmy okazję poprowadzić szkolenie dla zespołu z zaprzyjaźnionej agencji digitalk ?. Nasza eksperta ?‍?? od content marketingu Agata Stasik opowiedziała, jak tworzyć treści dostosowane do algorytmów Google.

Naszemu Partnerowi dziękujemy za zaufanie i możliwość podzielenia się wiedzą ???

#akademiawidoczni #contentmarketing #partnerstwo
2022-03-30, 14:18
facebook
Wszystko wydaje się proste, dopóki nie trzeba tego zrobić samodzielnie?. Nasi prelegenci - Ewa Schreiber i Marcin Nietrzebka z Ringier Axel Springer Polska odczarują proces skutecznego budowania marek w kampaniach digital.
Początkowo może się wydawać, że tworzenie kampanii online to niekończący się tor przeszkód ⛈️, ale nasi prelegenci podzielą się wskazówkami i poradami w zakresie działania reklamy, oczekiwań marketerów i wydawców i przede wszystkim - podpowiedzą od czego zależy sukces kampanii reklamowych online?. Planujecie takie działania? A może już je realizujecie, ale nie działają zgodnie z Waszymi oczekiwaniami? Ta prelekcja przyjdzie Wam z pomocą?. Zapraszamy już 22 kwietnia na Golden Marketing Conference.
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-03-30, 09:34
facebook
?⤴ 4-krotny wzrost wartości konwersji!
?⤴ 5,5-krotny wzrost współczynnika ROAS w 3 miesiące!
?⤴ 3,5-krotny wzrost przychodów na całym sklepie!
?⤴ 115-krotny spadek współczynnika odrzuceń na stronie!

Takie efekty dzięki skutecznemu pozycjonowaniu wypracowaliśmy dla naszego kolejnego klienta HerbaSklep.eu - internetowego sklepu wspierającego zdrowie odżywianie ??.

O tym, jak osiągnęliśmy takie rezultaty oraz jaką strategię SEM zastosowaliśmy dowiecie się z case'a na naszej stronie ?
https://bit.ly/35kYPXD

#zawszewidoczni #historiewspółpracy #googleads
2022-03-29, 14:52
facebook
Myślisz o stworzeniu własnej aplikacji mobilnej ?? A może już ją masz? Niezależnie od tego, w której z sytuacji się znajdujesz, pomyśl o jej pozycjonowaniu!

Dzięki SEO możesz zwiększyć widoczność aplikacji ?? w sklepach, a także zwiększyć liczbę pobrań. Jak to zrobić i jakie kroki wdrożyć? Zobacz artykuł na: https://bit.ly/38952af
2022-03-28, 16:09
facebook
Warszawa - to tu znajdziemy najwięcej agencji specjalizujących się w #GoogleAds. W stolicy mieści się 10 agencji z naszego rankingu TOP 34. Na drugim miejscu jest Poznań, w którym zlokalizowanych jest 8 agencji Google Ads z rankingu. Podium zamyka Kraków posiadający 5 spośród 34 największych agencji Google Ads.
___________________________
Cały ranking znajdziecie na: https://bit.ly/3Df2B1o

#ranking #miasta #ppc
2022-03-28, 10:19
facebook
Już dziś Akademia Widoczni ? zawita na Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu! Nasz trener przygotował dla studentów specjalny temat! "Analityk ?, Programista a może Handlowiec ?- kto ma szansę na karierę w Marketingu Internetowym?"

W warsztatowym podejściu Przemysław Michałek omówi aspekty osobowościowe, które mogą być przewagą lub utrudnieniem w realizowaniu kariery ? w Marketingu Internetowym. Przed ponad 6 lat doświadczenia w tej branży oraz ponad 3 lata prowadzenia zespołów pokaże w praktyce, jak przekuć zainteresowanie analityką, kodowaniem lub rozmowami telefonicznymi na karierę w branży e-commerce - jednej z najszybciej się rozwijających z ogromnymi perspektywami na przyszłość branży.
________________________________

Więcej o naszej współpracy z uczelniami przeczytacie na: https://widoczni.com/akademia-widoczni/warsztaty-dla-studentow/

#akademiawidoczni #dlastudentów #wsb #warsztaty #edukujemy
2022-03-24, 16:12
facebook
Jeszcze tylko przed 2⃣ dni dostępne będą bilety ? na Golden Marketing Conference w zniżkowych cenach!
➡ bilet Studencki - 319 zł netto
➡ bilet Standard - 829 zł netto
➡ bilet VIP - 1490 zł netto
10. edycja to prawdziwy sztos, także nie ma co się wahać. W programie wydarzenia prelekcje m.in.: dr Maciej Kawecki, Janina Daily, Piotr Bucki, Przemek Modrzewski, dr Grzegorz Radłowski, Łukasz Fiszer i Marcin Sienkowski., a także specjalna strefa warsztatowa Akademii Widoczni! Musicie tu być!

Bilety dostępne na: https://lnkd.in/gDWdUmJ
2022-03-24, 09:12
facebook
Na tegorocznej edycji Golden Marketing Conference Akademii Widoczni będzie wszędzie pełno! :D Szczególnie zapraszamy Was do specjalnej strefy warsztatowej ?‍?, która poprowadzi Ania Zalewska!

Nasza trenerka przygotowała warsztaty dla uczestników zatytułowane "Zrób wiosenne porządki w treściach na stronie. Jak przeanalizować, zaplanować i wdrożyć skuteczne treści na stronie internetowej lub w sklepie."

Masz opisy produktów, ale szału nie robią? Może nawet prowadzisz blog, ale Analytics nie ma litości - nikt Twojego bloga nie czyta? W dodatku uważasz, że nie masz talentu pisarskiego, więc Twoje treści na stronie lub w sklepie po prostu skazane są na porażkę?

Przyjdź na poranne warsztaty do Strefy Akademii widoczni i przekonaj się, że dobry i skuteczny content na stronie nie jest zarezerwowany dla nielicznych. Wykorzystując narzędzia i sprawdzone metody wypracujesz styl pracy i działania, a z miesiąca na miesiąc Twoje treści będą nie tylko chętniej czytane, ale zaczną przynosić sprzedaż.

Poza tym zapraszamy koniecznie na scenę główną konferencji, gdzie wystąpi nasz ekspert Przemysław Michałek

_________________

Więcej o Akademii Widoczni podczas konferencji GMC przeczytasz na: https://widoczni.com/o-nas/wydarzenia/widoczni-partnerem-merytorycznym-i-strategicznym-golden-marketing-conference
2022-03-23, 15:03
facebook
Czy agencje Google Ads lekceważą wyniki organiczne? Nie wszystkie! Dzięki Senuto Sprawdziliśmy, które z nich dbają o swoją widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Najwięcej fraz w TOP10 Google posiadają:
⚫ Harbingers - 3063 fraz
? Verseo - 1948 fraz
? Widoczni - 1681 fraz
? DevaGroup - 1511 fraz
? Agencja Artefakt - 1346 fraz

Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych!
_________________________

Cały ranking znajdziecie na: https://bit.ly/3D2lT9W
2022-03-23, 09:41
facebook
Samo posiadanie sklepu internetowego ?? nie gwarantuje dużego ruchu, a tym bardziej sprzedaży. By zbudować grono lojalnych odbiorców, powinieneś od początku zainwestować ?? w pozycjonowanie!

Sprawdźmy, jak zadbać o SEO już na etapie budowy sklepu internetowego. Artykuł dostępny pod linkiem: https://bit.ly/3CZYZ3f
2022-03-22, 15:13
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.