Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Wiele osób zaczyna sprzedaż i pozyskiwanie klientów przez internet od stworzenia strony internetowej i…na tym kończy. Tymczasem o miejsce w wynikach wyszukiwania w Google walczą tysiące, jeśli nie miliony stron. Co zrobić, aby mimo wysokiej konkurencji dotrzeć do swoich potencjalnych klientów? Odpowiedzią jest marketing internetowy.

Jak wziąć udział?

Warsztaty skierowane są do wszystkich, którzy posiadają już stronę internetową i chcą popracować nad jej widocznością w sieci, jakością i potencjałem. Aby zajęcia były efektywne, przygotuj:

komputer
dostępy do swojej strony internetowej
konto na Gmailu (będziemy korzystać z narzędzi Google)
Podczas warsztatów poznasz podstawowe zagadnienia marketingu internetowego oraz konkretne działania, które możesz wdrożyć już dziś.

Plan szkolenia:

Wprowadzenie do marketingu internetowego – co warto wiedzieć na początek
Optymalizacja strony we własnym zakresie – zajęcia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi
Content marketing – jak tworzyć efektywną treść na stronę internetową
Analityka – oceń skuteczność swoich działań
Gdzie szukać wsparcia? – porady odnośnie współpracy z agencjami i freelancerami
Czas na pytania i odpowiedzi
Korzyści

dowiesz się, co decyduje o tym, czy Twoja strona widoczna jest w Google
poznasz możliwości promocji strony – płatne i bezpłatne
nauczysz się podstawowej optymalizacji strony pod Google
zrozumiesz zależność pomiędzy treściami strony a jej widocznością i sukcesem sprzedażowym
poznasz podstawowe narzędzia marketingu internetowego
przeprowadzisz analizę skuteczności swojej strony internetowej
zaplanujesz i zweryfikujesz z ekspertem pomysły na rozwój swojej strony
Pytania i odpowiedzi

Czy po tych zajęciach będę ekspertem marketingu internetowego?

Nie, ale będziesz w stanie zrealizować wiele skutecznych działań we własnym zakresie, bez przeznaczania na ten cel specjalnego budżetu. Poznasz możliwości optymalizacji strony, bez narażania jej na kary Google.

Prowadzę marketing internetowy we własnej firmie, czy to zajęcia dla mnie?

Na zajęciach omówimy podstawy i skupimy się na edukacji osób, które nie znają lub nie rozumieją takich pojęć jak pozycjonowanie, Adwords, remarketing czy współczynnik odrzuceń. Jeśli masz za sobą pierwsze kroki w marketingu, wypatruj kolejnych szkoleń.

Nie mam jeszcze strony internetowej. Czy mogę przyjść?

Tak, ale podczas ćwiczeń będziesz pracować na przykładzie innej strony internetowej. Poznasz teorię, ale nie wdrożysz jej od razu w życie. Jeśli to Ci odpowiada, zapraszamy serdecznie na warsztaty.

Jeśli masz jakieś pytania w sprawie warsztatów, zadaj je prowadzącej:

mailem: anna.zalewska@widoczni.pl lub na LinkedIn: www.linkedin.com/in/ania-zalewska-poznan



Prowadząca

Anna Zalewska, widoczni

Pasjonatka marketingu internetowego, w szczególności content marketingu. Od 2014 roku związana z agencją widoczni z Poznania. Szkoli na poznańskich uczelniach, uczy blogerów i początkujących, jak wykorzystać potencjał swojej strony internetowej. Swoją wiedzę zawdzięcza bogatemu doświadczeniu: prowadziła kampanie Adwords, realizowała kampanie reklamowe na Facebooku, ściśle współpracowała z pozycjonerami, kierowała zespołem copywriterów, tworzyła treści na strony internetowe. Obecnie realizuje kompleksowe działania marketingowe dla agencji widoczni i czuwa nad rozwojem strony widoczni.com.
2018-01-29, 10:26
facebook
BEZPŁATNE WARSZTATY W POZNANIU od widoczni.com!

Posiadasz własną stronę internetową? Chcesz popracować nad jej widocznością w sieci? Ania Zalewska z widoczni.com doradzi, jak zrobić to najlepiej i najefektywniej.
Zabierz laptopa
2018-01-29, 10:23
facebook
Jedna z poważniejszych zmian w 2018 roku?

Zwiększenie zapotrzebowania na dobrych i kreatywnych copywriterów!✍✍✍ Zgadzacie się z tą prognozą?
Więcej przewidywań na bieżący rok znajdziecie na naszym blogu: https://widoczni.com/blog/trendy-na-2018-rok-w-marketingu-internetowym-zobacz-nasze-przewidywania
2018-01-25, 12:02
facebook
Niedawno przywitaliśmy na świecie nowego małego widocznego! :D Teraz zostaje nam poczekać aż podrośnie i zasili nasze szeregi w dziale SEO ;)
#widoczni #widoczniodzaplecza #zawszewidoczni #narodziny #baby #born #congratulation
2018-01-24, 09:53
facebook
WIDOCZNI poprowadzą warsztat z cyklu MAKE YOUR BUSINESS BETTER!

5 lutego zapraszamy do Warszawy na warsztaty pt. "Skuteczna promocja strony i sklepu internetowego".
2018-01-23, 15:41
facebook
Akademia Widoczni dla Kobieta w roli głównej! Dołącz do bezpłatnych warsztatów!
2018-01-22, 13:27
facebook
Dla NowyMarketing piszemy o nowych wyzwaniach, jakie stawia użytkownikom Google w 2018 roku. Wśród nich:
➡SERP features,
➡Searcher Task Accomplishment,
➡personalizacja wyników wyszukiwania.
Nie dajcie się zaskoczyć Google i sprawdźcie, co będzie miało wpływ na wyniki wyszukiwania!
2018-01-22, 12:45
facebook
Już jutro o 10:00 na grupie Make your business better, prowadzonej przez Lady Business Club Ania Zalewska wystąpi w roli eksperta i podpowie, jak uniknąć powszechnych błędów w marketingu internetowym.

Kto będzie z nami? :)
2018-01-17, 15:18
facebook
Widoczni w magazynie Marketing w Praktyce ×3!

Tym razem trochę o content marketingu ✒:

1⃣ Noworoczne odświeżanie biura prasowego - Adrianna Nowak, widoczni.com
2⃣ Infografiki w biurze prasowym. "Rowerem do banku" - case study mBanku - Adrianna Nowak, widoczni.com
3⃣ Samouczek copywritera: Czy jeżdżąc motorem, uczysz się biznesu? Ania Zalewska, widoczni.com.

Wszystkie trzy publikacje znajdziecie w grudniowym wydaniu magazynu.
2018-01-16, 19:42
facebook
W najbliższy czwartek, o godzinie 10:00 Ania Zalewska Z Widoczni poprowadzi warsztaty live
2018-01-16, 09:54
facebook
Działo się!
2018-01-15, 14:16
facebook
https://www.facebook.com/WidoczniPl/videos/1097771200358127/
2018-01-15, 12:39
facebook
Pamiętacie? Już jutro w Poznaniu na Ławicy rozpoczynamy 26 Finał WOŚP sztab Ławica! ❤❤❤ Przybywajcie całymi rodzinami!
2018-01-13, 10:52
facebook
Widoczni dla #DigitalGirls!

Słowo ciałem się stało. Tak jak obiecaliśmy - w ramach projektu Digital Girls Academy, którego autorką jest Kaśka Żbikowska, przeprowadziliśmy warsztat online dla Studentek Akademii zatytułowany "Wykorzystaj potencjał swojej strony internetowej". Uczestniczkom dziękujemy za aktywny udział i możliwość poznania
2018-01-12, 12:07
facebook
Widoczni specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl!

Kolejny raz zostaliśmy poproszeni o branżowe podsumowanie roku 2017 w dziedzinie SEO/SEM. Tym razem przez portal Wirtualnemedia.pl
2018-01-10, 11:42
facebook
Widoczni rekrutują!
2018-01-10, 11:16
facebook
https://www.facebook.com/WidoczniPl/photos/a.369383919863529.1073741827.369382839863637/1095081320627115/?type=3
2018-01-10, 10:03
facebook
Dzieje się! Nasz Ławicowy Sztab w TVN24! ❤❤❤

Niezwykłe koncerty
2018-01-08, 10:00
facebook
WID
2018-01-05, 16:30
facebook
WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY Sztab Ławica!

Nasze lokalne wydarzenie, które Widoczni wspierają nabiera coraz większego rozmachu!
2018-01-04, 14:55
facebook
TRENDY 2018! Co nas czeka w nowym roku?

Nowy Rok rozpoczynamy od prawdziwej petardy
2018-01-04, 11:06
facebook
Zdrowych Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku Pełnego Pomyślności i WIDOCZNYCH Sukcesów!
2017-12-22, 15:31
facebook
WIDOCZNI razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy!
2017-12-20, 14:23
facebook
15 Faktów Jak Wyszukują użytkownicy Google? Widoczni przygotowali dla Was infografikę na temat zachowań Googlujących
2017-12-20, 09:47
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.