Widoczni
Witamy w biurze prasowym agencji Widoczni
facebook
Jak dobrze znasz swoich klientów ?? Wielu przedsiębiorców odpowie, że zna ich doskonale. Problem polega jednak na tym, że swoją wiedzę o konsumentach opierają o domysły lub jednorazowo przeprowadzone badanie grupy docelowej.

☝️ Znajomość swojej grupy docelowej jest podstawą skutecznego prowadzenia działań marketingowych.

Widoczni oraz Golden Marketing Conference zapraszają do lektury artykułu, z którego dowiecie się, jak skutecznie przeprowadzać badania konsumenckie w marketingu internetowym: https://bit.ly/3rojrpD
2022-04-13, 15:07
facebook
Jeśli chodzi o narzędzia Google to jednego możemy być pewni - częste zmiany ?. Jak za nimi nadążyć? Czy specjaliści dalej są potrzebni w dobie automatyzacji? ?

? Odpowiedzi udzielił nam wywiadzie specjalista w dziedzinie Google Ads, Karol Dziedzic. Od lat zajmuje się bezpośrednio kampaniami, jak również edukacją przez szkolenia i kursy oraz konsultacjami w celu zwiększenia efektywności firmy. ?

Obejrzyj wywiad z naszym kolejnym gościem, który wyjaśnia tajemnice automatyzacji. ??
https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/karol-dziedzic/?utm_source=facebook&utm_medium=post+sponsorowany&utm_campaign=wywiad+z+dziedzicem

Karol jeszcze raz dziękujemy za nowe spojrzenie na automatyzacje! ?

#akademiawidoczni #GoogleAds #automatyzacja
2022-04-13, 14:54
facebook
?? Kolejny warsztat Akademii Widoczni na Golden Marketing Conference! 22 kwietnia o 8.30 nasza trenerka ?‍? Adrianna Nowak opowie o tym, jak budować wizerunek eksperta ? na LinkedIn i skutecznie poszerzać liczbę obserwujących na tym kanale!

Uczestnicy GMC! Bądźcie z nami koniecznie!

#linkedin #wizerunek #akademiawidoczni #goldenmarketingconference
2022-04-13, 09:21
facebook
Zastanawiacie się, gdzie leży sekret skutecznego dotarcia do graczy? ? Karolina Sławecka , Head of Strategy & Sales w Gameset przygotowała prelekcję, która pomoże Wam przygotować skuteczną strategię marketingową, skierowaną właśnie do tej grupy docelowej.

Dowiecie się, na czym polega efektywny gaming marketing i jak zarządzać działaniami, aby każda ? złotówka pracowała na Waszą markę w świecie fanów gier wideo. Zapraszamy na tę niezwykle ciekawą prelekcję, która odsłania nieco inne oblicze marketingu - wysoce wyspecjalizowanego, docierającego do sprecyzowanej i specyficznej grupy odbiorców, która w Polsce liczy aż 17 milionów osób.

Widzimy się już 21-22 kwietnia na Golden Marketing Conferencee!

___________________________________________________

#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-04-12, 13:30
facebook
Kolejny mecz ⚽ drużyny Widoczni za nami! Nasza ambitna i waleczna ekipa tym razem zmierzyła się z bardzo wymagającym przeciwnikiem - drużyną Apptension ⚽️

Gra była bardzo zacięta, jednak koniec końców musieliśmy oddać honor rywalom. Niemniej, niezmiennie Wam kibicujemy i trzymamy kciuki ?

Następna rozgrywka już we wtorek, drużyna widocznych zagra (i mamy nadzieje wygra!) z Lutnia Dębiec.

#mecz #rozgrywka #pilkanozna
2022-04-11, 16:08
facebook
Storytelling to nie proces, metoda czy technika, ale kreatywna sztuka opowiadania historii o marce. Umiejętne wykorzystanie marketingu narracyjnego w strategii biznesowej odróżnia znakomite kampanie reklamowe od tych zwyczajnych.

Widoczni razem z Golden Marketing Conference podpowiadają, czym jest storytelling i jak go skutecznie wykorzystać w działaniach marketingowych marki w internecie.

Zobaczcie artykuł na: https://bit.ly/3uu5bha
2022-04-11, 15:33
facebook
Spotkanie ? twarzą w twarz z największym autorytetem w branży SEO mogło mieć miejsce tylko na Brighton SEO! W przerwie między prelekcjami trafiliśmy na Johna Muellera z Google! O szczegółach tego spotkania poinformujemy Was już wkrótce, w relacji na naszym blogu ;)
2022-04-11, 09:54
facebook
@brightonseo - dzieje się! ?

Za nami już kilkanaście wartościowych prelekcji, po których mamy już swoje wnioski ;) Na ich podstawie przygotowujemy już nowe procesy do wprowadzenia od poniedziałku!

Cheers and have a nice weekend!
2022-04-08, 14:34
facebook
❗❗ ALERTA - DARMOWY WARSZTAT AKADEMII WIDOCZNI NA Golden Marketing Conference ❗❗

✔ Zrób wiosenne porządki w treściach na stronie. Jak przeanalizować, zaplanować i wdrożyć skuteczne treści na stronie internetowej lub w sklepie.

Masz opisy produktów, ale szału nie robią? Może nawet prowadzisz #blog, ale #Analytics nie ma litości - nikt Twojego bloga nie czyta? W dodatku uważasz, że nie masz talentu pisarskiego, więc Twoje treści na stronie lub w sklepie po prostu skazane są na porażkę? Przyjdź na poranne warsztaty do Strefy Akademii widoczni i przekonaj się, że dobry i skuteczny #content na stronie nie jest zarezerwowany dla nielicznych. Wykorzystując narzędzia i sprawdzone metody wypracujesz styl pracy i działania, a z miesiąca na miesiąc Twoje treści będą nie tylko chętniej czytane, ale zaczną przynosić sprzedaż.

W planie warsztatów:
• analityka w content marketingu - po jakie narzędzia sięgać, czego w nich szukać
• budowa planu contentu - skąd czerpać pomysły, jak wybierać tematy
• podstawy komunikacji z odbiorcą - jak pisać, żeby wzbudzać pozytywne emocje i zapadać w pamięć
• dystrybucja - co zrobić, aby treści docierały do właściwych odbiorców, jakie kanały wykorzystać
➡ Warsztaty poprowadzi Ania Zalewska, trenerka Akademii widoczni, menadżerka marketingu w agencji widoczni od lat specjalizująca się w content marketingu od pomysłu do wdrożenia.
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań

https://fb.watch/cfSxA_5lRF
2022-04-08, 13:49
facebook
Dziś rozpoczynamy drugi dzień konferencji Brighton SEO 2022! Od rana rozpoczynają się wystąpienia prelegentów, których nie możemy przegapić ?! Spodziewajcie się wyczerpującej relacji z tegorocznego wydarzenia! Wybierzemy dla Was najciekawsze prelekcje! ;)

#brightonseo #konferencja #zawszewidoczni
2022-04-08, 08:51
facebook
Kolejna porcja fotek ? z dzisiejszego dnia Brighton SEO! Przed przerwą lunchową Przemek, Sebastian i Michał śledzili uważnie scenę główną konferencji i nawiązywali nowe znajomości branżowe ;) Oto mała relacja zza kulis ??
2022-04-07, 15:14
facebook
Wracamy do szkoleń stacjonarnych ?‍??! 27.04 zapraszamy Was do Plus Jeden Poznań, gdzie odbędzie się szkolenie naszej ekspertki od content marketingu! O tym, jak tworzyć treści przyjazne dla użytkowników opowie Agata Stasik!

Szkolenie jest bezpłatne! Zapisy pod linkiem: https://app.evenea.pl/event/531105-63/

Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/510761847348153/?ref=newsfeed
2022-04-07, 13:44
facebook
?Brighton SEO 2022 ? - nasi już tam przybywają ✈! W tym roku aż 3 naszych specjalistów będzie miało okazję uczestniczyć w jednej z największych i najważniejszych konferencji branżowych w Europie!

Przemek, Michał, Sebastian czekamy na dalszą część relacji z wyjazdu ;) Bądźcie czujni!
2022-04-07, 09:28
facebook
Odliczamy już dni do konferencji Golden Marketing Conference! Jedną z prelekcji, na której musicie być jest wystąpienie naszego eksperta od SEO! Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania i Trener Akademii widoczni, Widoczni zaprasza na swoją prelekcję podczas drugiego dnia konferencji!

Pragniemy przypomnieć także, że Widoczni są partnerem operacyjnym i merytorycznym jubileuszowej edycji GMC .

https://youtu.be/HbEw9wcin-0

#gmc #akademiawidoczni
2022-04-06, 11:41
facebook
?♀Otwieramy zgłoszenia do plebiscytu Kobiety Sukcesu 2022 ?? w kategorii: BIZNES! Zgłoś osobę, która swoją działalnością inspiruje Cię i motywuje w dziedzinie biznesu i marketingu.

Szukamy kandydatek ?‍♀, które są aktywne zawodowo, a w ostatnim roku występowały na konferencjach branżowych, wydały książki/kursy, prowadzą swoje blogi/podcasty i aktywnie zrzeszają kobiety wokół tematyki biznesowej.

W formularzu wpisz imię i nazwisko kobiety, która według Ciebie zasługuje na tytuł Kobiety Sukcesu 2022 w kategorii Biznes!

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 kwietnia!

Formularz zgłoszeń dostępny na: https://docs.google.com/forms/d/11LLuFoxjNjpEZVuVYjk4lROHqGaKnH8FQUg-RrneQeA/edit

#biznes #kobieta #plebiscyt
2022-04-05, 16:28
facebook
1⃣0⃣ największych agencji specjalizujących się w mediach społecznościowych - znamy je! Bazowaliśmy na danych z #linkedin i sprawdziliśmy, które agencje social media mają najwięcej pracowników!

Oto one:

? GoldenSubmarine - 109 pracowników
? They.pl - 107 pracowników
? White PR - 99 pracowników
? Bluerank - 96 pracowników
? Social Media Now - 95 pracowników
? Monday - Agencja Interaktywna - 86 pracowników
? PromoTraffic - 74 pracowników
? Insignia - 71 pracowników
? Kamikaze Digital - 63 pracowników
? Ideo Force - 57 pracowników

Gratulacje dla całej dziesiątki! ???

_________________

Cały ranking dostępny na: https://bit.ly/3LpuF50

#socialmedia #ranking
2022-04-05, 11:15
facebook
Czy możliwy jest marketing, który przynosi efekty każdemu od sprzedawcy po klienta? ? Tak, jeśli przyświeca nam idea marketingu klientocentrycznego i wiemy, jak korzystać z badań rynku. Dr Michał Lutostański przygotował prelekcję, w której prezentuje wizję “altruistycznego” marketingu opartego o dane. ? Omówi, w jaki sposób wykorzystać wiedzę z badań o klientach i rynku, aby zbudować wizję rozwoju całych kategorii. Czy w świecie ostrej rywalizacji marek jest miejsce na takie podejście?? Przekonacie się już 21 kwietnia na Golden Marketing Conference.
Dr Michał Lutostański kierował zespołami badawczymi jako Client Director w firmach badawczych TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Od 2021 roku pełni rolę Strategy Business Director w Kantarze. Doktor nauk społecznych, adiunkt na SGH i wykładowca na wielu uczelniach wyższych. Autor wielu książek z dziedziny nauk społecznych i badań.
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-04-05, 10:28
facebook
To nie żadna prima aprilis! Ogłaszamy TOP3⃣5⃣ największych agencji social mediach w Polsce 2⃣0⃣2⃣2⃣! W tegorocznym rankingu ⭐⭐⭐⭐⭐ zostali wyróżnieni ?: GoldenSubmarine, They.pl, White PR, Bluerank, Social Media Now, Monday, PromoTraffic, Insignia, Kamikaze Digital, Ideo Force, Tigers, dotrelations, Agencja KS, BringMore advertising, Socialtime, Open Gate, 4PEOPLE, LUCKYYOU, Przerwanareklame.pl by Grupa Plodni.com, Coconut Agency, Labcon, BiggerB, Social Elite by Dawid Bagiński, DDOB, More Bananas, Testa Communications, Up&More, Agencja Reklamowa Roxart, 121PR, Agencja Nie Do Ogarnięcia, Tears of Joy, Konceptika, Agencja Marketingowa Refocus, Agencja Grow, White Bits ⭐⭐⭐⭐⭐

Wielkie gratulacje ? na wszystkich wyróżnionych!
A teraz sprawdźcie, które agencje przez ostatni rok rozwinęły się najbardziej oraz jakich debiutantów powitaliśmy w tym roku!

Ranking dostępny na ➡ https://bit.ly/3iR7tQW

#socialmedia #ranking #mediaspołecznościowe
2022-04-01, 14:47
facebook
14 kwietnia jedziemy podbić Warszawę! A konkretnie Targi Ehandlu / E-commerce Poland Expo! Jeśli także planujecie tam być, koniecznie odwiedźcie o 15.30 scenę D. Na niej nasz ekspert Michał Borzyszkowski ?‍? przybliży Wam temat szybkości strony w dobie Web Core Vitals! Czekamy na Was!

?? Chcesz otrzymać bezpłatne wejście na prezentację? Koniecznie odwiedź stronę: https://targiehandlu.pl/speakers/136633
2022-04-01, 09:06
facebook
➡ Jak trafnie zapisać się w pamięci użytkowników za pomocą słowa? Jednym z najskuteczniejszych i najstarszych sposobów jest storytelling. Specjalistą w tym temacie jest Piotr Bucki, który bada wpływ słowa na umysł ludzki oraz jak coraz nowsze narzędzia wykorzystują komunikację. Wywiadzie dla Akademii Widoczni, Piotr uchylił rąbka tajemnicy o temacie swojej prelekcji w trakcie Golden Marketing Conference.
Z wywiadu z Piotrem dowiesz się również:
??Jak budować wiarygodny storytelling?
??Jak odbierać storytelling?
??Przykłady kłamstw w storytellingu
??Jak influencerzy tworzą storytelling?
??W czym tkwi sukces storytellingu?
https://youtu.be/u6KZreozR4U
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-04-01, 08:51
facebook
Czy planując strategię promocyjną można pominąć Google Ads? ? Oferują skuteczne i sprawdzone narzędzia, dopasowane cele do potrzeb firmy i pełną analizę efektów. Jednak jak wykorzystać potencjał Google Ads?

?W ostatni dzień marca opowiedział nam o tym nie kto inny, jak Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, który ma za sobą lata doświadczenia w planowaniu kampanii. Na swoim koncie ma m.in. szkolenie przeprowadzone dla samego Google i jego specjalistów. To co Krzysztof najbardziej lubi w Ads to mierzalność - zobaczyć na koniec dnia wyniki swojej pracy ?. Jednak, żeby to osiągnąć, należy unikać pułapek. ☝️

Obejrzyj wywiad z naszym kolejnym gościem, który wytłumaczy jak zaplanować skuteczną kampanię Google Ads. ??
https://widoczni.com/akademia-widoczni/wywiady-oko-w-oko-z-gosciem/krzysztof-marzec/?utm_source=facebook&utm_medium=post+sponsorowany&utm_campaign=wywiad+z+marcem

Krzysztof dziękujemy za całą masę cennych wskazówek! ?

#akademiawidoczni #GoogleAds #skutecznakampania
2022-03-31, 13:57
facebook
Czy wiecie, że teraz nowi reklamodawcy mogą dostać 1200 złotych ?? na działania w Google Ads?! Tak, to prawda! Warunkiem jest współpraca z agencją partnerską Google.

Kwotę należy wydać w ciągu 60 dni i właśnie po tym czasie Google przyznaje środki na konto Google Ads!

Więcej na ten temat w artykule: https://bit.ly/383NITV

#googleads #kodypromocyjne #kuponygoogle
2022-03-31, 12:50
facebook
➡ Oprócz kipiących wiedzą i inspiracją prelekcji przygotowaliśmy dla Was również debatę. Specjaliści z biur reklamy, domów mediowych, agencji i działów marketingu podyskutują o wyzwaniach stojących dziś przed reklamą. W roli panelistów zobaczycie uczestników programu liderskiego MARKETING MASTERMINDS: Anna Kuropatwa z Havas Media Group, Olga Barańska z TVN Grupa Discovery, Rafał Szablicki z L’Oreal Polska i Maciej Osajda z Biura Reklamy Polsat Media. Zagadnienia, jakie poruszą paneliści to m.in.:
➡️ wpływ fake newsów na odbiór reklamy - czy mamy kontrolę nad treściami, które będą towarzyszyć reklamie naszej marki i jak może to wpływać na jej wizerunek
➡️ reklama w mediach tradycyjnych a pokolenie Z - jak pokolenie Z korzysta z tradycyjnych mediów i co to oznacza dla reklamodawców?
➡️ jakim mediom najbardziej ufamy - jak wykorzystać to przy planowaniu działań reklamowych?
➡️ wpływ pandemii na reklamę - czy wydajemy na nią więcej? Czy wybieramy inne kanały reklamowe?
Panel odbędzie się 22.04 podczas jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference - 10 edycja!, a partnerem debaty jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy . Nie możecie tego przegapić!
___________________________________________________
#goldenmarketingconference #gmc2022 #GMCPoznań #konferencjamarketingowa #metaverse #marketing #ai #sztucznainteligencjawmarketingu #ecommerce #strategiemarketingowe #reklama #digitalmarketing #poznań #spotkajmysięnażywo
2022-03-31, 08:58
facebook
Wymiana doświadczeń w naszej branży to kluczowy element rozwoju! Tym bardziej nam miło, że dzisiaj mieliśmy okazję poprowadzić szkolenie dla zespołu z zaprzyjaźnionej agencji digitalk ?. Nasza eksperta ?‍?? od content marketingu Agata Stasik opowiedziała, jak tworzyć treści dostosowane do algorytmów Google.

Naszemu Partnerowi dziękujemy za zaufanie i możliwość podzielenia się wiedzą ???

#akademiawidoczni #contentmarketing #partnerstwo
2022-03-30, 14:18
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.